Nieżywi lekarze nie kłamią

11. Data: 2001-07-16 19:17:28

Temat: Re: Nieżywi lekarze nie kłamią
Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co ciekawe zniknelo rowniez
> uczulenie na slonce, ktore moja zona miala od 20 roku zycia. Kilka miesiecy
> po rozpoczeciu kuracji zona grala w najwieksze upaly w tenisa z naszymi
> dzieciakami.

po ktorym pierwiastku >?

12. Data: 2001-07-16 22:21:58

Od: "Robinhod" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wspaniały list i bardzo sensowny szkoda że i tak do nich to nie dotrze :-)))
Natomiast czytają to też pacjęci i bardzo dobrze.

"Dobry indianin to martwy indianin". " Nieżywi lekarze nie kłamią"

Tyle lat studiów za ciężkie rodziców i nasze pieniądze a teraz miałoby się
zmienić poglądy - Nigdy
To jest awykonalne. Zgnoić . Zgnoić !!!

A którego pierwiastka będzie się pytał , podaj numer z tablicy Mendelejewa i
liczbę atomową :-))))

Pozdr
Robinhud

13. Data: 2001-07-17 15:03:53

Od: "Blade Runner" <B...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale przywaliles tym konowalom!
A teraz mam propozycje. Zbierz kolo tysiaca pacjentow z okreslona choroba.
Przeprowadz badanie kliniczne z pierwiastkami w podwojnej slepej probie
zgodnie ze standardami GCP (ciekawe czy dostalbys zgode komisji etycznych).
Zbierz i opublikuj wyniki. Proste? Do dziela. Jesli skutecznosc pierwiastkow
potwierdzi sie chetnie bede je przepisywal. Tym roznia sie wlasnie lekarze
od nie-lekarzy co widac na tej liscie. Mozesz wypisywac i opisywac co Ci
slina na jezyk przyniesie. Jesli jednak jestes lekarzem, to musisz myslec o
ostatecznej weryfikacji zastosowanego leczenia. Gdzie? A w sadzie. Dopoki
nie UDOWODNISZ skutecznosci swojej metody, nie licz, ze ktorys lekarz bedzie
ja stosowal. Z doswiadczenia wiem, ze na tego typu paraterapie swietnie
reaguja chorzy z zaznaczona komponenta psychosomatyczna. Ale to po prostu
spotegowany efekt placebo.
Tak wiec zachecam do zjadania pierwiastkow, leczenia sie kolorem, zapachem,
krysztalami, korzystania z Bioemanacyjnego Sprzezenia z Mozgiem,
uzdrawiajacej energii drzew, jedzenia tluszczu lub kielkow, polewania ran
moczem i okladania sie dziewicami e.t.c ale na wlasny rachunek. Lekarzy do
tego nie mieszajcie. Dla zachety napisze, ze wiekszosc z tych metod nie jest
raczej szkodliwa.
Na zakonczenie dodam jeszcze, ze nie jestem zacieklym wrogiem paramedycyny.
Jednak pracujac w zawodzie lekarza, w kazdej chwili musze byc gotowy na
udzielenie odpowiedzi: czy metoda jest skuteczna, dlaczego lecze tak, a nie
inaczej, dlaczego zrobilem to a nie tamto. Opierajac sie na kazuistyce
daleko nie zajdziemy.

PS: wraz ze wzrostem ilosci postow na slepo i bezsensownie atakujacych
lekarzy ostatnie ich skorumpowane niedobitki znikna z tej listy i zaszyja
sie w glebi swoich gabinetow oddajac sie wreszcie ulubionym zajeciom czyli
krzywdzeniu pacjentow i liczeniu lapowek. Wtedy proponowalbym zmiane nazwy
grupy na pl.rec.medycyna i wszystko bedzie jasne...

14. Data: 2001-07-17 16:01:33

Temat: Re: Nieżywi lekarze nie kłami?
Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>tego nie mieszajcie. Dla zachety napisze, ze wiekszosc z tych metod nie jest
Powinieneś dodać, że aiektóre są jednak obrzydliwe (polewanie ran
moczem), a niektóre całkiem przyjemne (okładanie się dziewicami) :-)))).
A z resztą twego postu zgadzam się w 100%.
--
Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki

Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu w nagłówku.

15. Data: 2001-07-18 06:58:29

Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak wiec zachecam do zjadania pierwiastkow, ...
> ... okladania sie dziewicami e.t.c ale na wlasny
> rachunek. Lekarzy do tego nie mieszajcie.

Oj czemu !!! ???

Krzysiek, FEBP
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

proba antykardiolipinowa - gdzie
jak zdobyc promese na lecznie w innej kasie?
WAŻNE !!! - kampania antygrilowa i antyknorrowa
Golf - jak unikac kontuzji ?
Pijawki..