Nikt naprawde nie zna przepisu na roladki

1. Data: 2002-09-25 14:07:48

Temat: Re: Nikt naprawde nie zna przepisu na roladki
Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:amuuv9$6te$1@news.onet.pl...

> Ładne chude mięsko wołowe.
> Dobrze rozbić
> posolić, popieprzyc
> posmarowac musztardą
> wsadzic w środek paseczek boczku, paseczek ogóreczka kiszonego, paseczek
> czerstwego chleba

niekiedy zamiast chleba daje sie kawalek cebulki ;)

korzystajac z okazji witam sie ze wszystkimi

Asiek

1. Data: 2002-09-26 12:17:09

Temat: Nikt naprawde nie zna przepisu na roladki
Od: "Gawłowska Małgorzata" <M...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia z Bielska

1. Data: 2002-09-26 12:33:07

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Gawłowska Małgorzata:
> Gosia z Bielska

nie. Ja robię rolady. A jak zrobić rolady? Dobry wół, zbić porządnie,
przypiec i długo dusić, przynajmniej godzinę, a może i dwie. No i
musztardą posmarować zawczasu.

Waldek

1. Data: 2002-09-26 12:35:08

Od: "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gawłowska Małgorzata" wrote:

[...]
zwinąć
przypiec
dusic do miękkości
smacznego (zwłaszcza z buraczkami)

--

Lia

1. Data: 2002-09-26 13:47:29

Od: "Ti`Ana" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> posolić, popieprzyc
> posmarowac musztardą
> wsadzic w środek paseczek boczku, paseczek ogóreczka kiszonego, paseczek

znowu mam problemy z nomenklaturą
u mnie w domu to zrazy po prostu. mylę się? czy też to się tak nazywa?
--
Pozdrawiam, Ti`Ana

"I hope you had the time of your life..."
http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showu
ser&userid=391881

1. Data: 2002-09-26 13:53:55

Od: "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ti`Ana" wrote:

> znowu mam problemy z nomenklaturą
> u mnie w domu to zrazy po prostu. mylę się? czy też to się tak nazywa?

a nie wiem, u mnie to zawsze były rolady wolowe,
zrazów u mnie w domu nie było - wiec moze to to samo,
no chyba ze u ciebie były i zrazy, i rolady - i były one rózne :)
--

Lia

1. Data: 2002-09-26 14:17:55

Od: "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Asia Kubiak" wrote:

> niekiedy zamiast chleba daje sie kawalek cebulki ;)

Ja cebulę przekrojona na pól wrzucam do mięska podczas duszenia, sosik od
razu ma cudowny smak :)
--

Lia

1. Data: 2002-09-26 14:59:16

Od: "Ti`Ana" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a nie wiem, u mnie to zawsze były rolady wolowe,
> zrazów u mnie w domu nie było - wiec moze to to samo,
> no chyba ze u ciebie były i zrazy, i rolady - i były one rózne :)

Nie było roladek, to jak widać dwie nazwy na to samo :)

1. Data: 2002-09-26 15:26:08

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Gawłowska Małgorzata:
>
> nie. Ja robię rolady.

Caly ty.., Waldku. Za kazdym razem musisz pokazac wyzszosc nad innymi.

> A jak zrobić rolady? Dobry wół, zbić porządnie,
> przypiec i długo dusić, przynajmniej godzinę, a może i dwie. No i
> musztardą posmarować zawczasu.

Ta wypowiedz jest tez ci typowa. Lakoniczna. Lubisz pokazac, ze -ty- wiesz.
Rzucasz jakies ochlapy, strzepy informacji i to z takiej 'wysokosci', ze czasem
glupio ludziom pytac dalej. Sadze, ze jestes starym tetrykiem. Doswiadczonym -
tak, ale to, czy chcesz sie dzielic swoja wiedza - to juz dyskusyjne, baa.,
sadze, ze przyjemnosc ci sprawia sama swiadomosc swej....... madrosci.
Grupe czytam, lubie i nadal bede czytal.
Over

1. Data: 2002-09-26 17:21:43

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Ti`Ana" <y...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
> Użytkownik "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
>>
> Nie było roladek, to jak widać dwie nazwy na to samo :)

Jaknajbardziej! U mnie tez byly rolady i chcialam kiedys zobaczyc jak moja
kolezanka pochodzaca z poln.Polski robi zrazy:-))) a to to samo!!!Owszem ile
gospodyn tyle rolad.Osobiscie zmienilam troche recepte moich rolad,smaruje w
srodku mieso ostra muszdarda zamiast boczku,drobno pokrojony bacon i drono
pokrojona cebulka i to wszystko dobrze popieprzone,polecam jest pikntne.do
zageszczenia sosu daje gesta kwasna smietane,aby rolady byly chrupkie a nie
rozgotowane-przysmazam je najpierw dokladnie a dopiero potem dusze(nie
gotuje) do miekkosci.Smacznego
Ilona

Przekaski
worcester
Jaki Robot Kuchenny Niespodzianka dla żony
Kto się zna na tabletkach do zmywarek
Tort jablkowo-kokosowy z rodzynkami [P]