No, Kobieta!

11. Data: 2012-11-23 14:34:38

Temat: Re: No, Kobieta!
Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 23 Nov 2012 15:18:47 +0100, Ikselka wrote:

> [...]
r/5/artykul/dorota-doda-rabczewska-wracam-do-gry-2.h
tml

tytucji_w_Polsce>

> Każdy pisze o tym, o czym ma najlepsze pojęcie. Czyż nie?

Prawda? :->

> Współczuję zatem.

A ja nie.

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl

12. Data: 2012-11-23 14:57:03

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>>> się
>>> rozpieszcza."http://www.gala.pl/gwiazdy/wywiady/zoba
cz/viewpointer/5/artykul/dorot...

>>> restauracji... Wieeecie, doskonale wiecie, o co chodzi, kobietki

> Globek, już ci głuptasku tłumaczyłam, że tzw "walka kobiet o
> równouprawnienie" to jest post factum podłączanie się feministycznego
> g...a
> do prącego naprzód siłą własnej rzeczy okrętu rewolucji przemysłowej.

Tylko że w Polsce feminizm tak wygląda. Obecnie nawet szweckie feminazistki
widzą, co spowodowały ich działania- i z pewnością poglądy Senyszyn czy
Szczuki są im bardzo obce i odległe- co najmniej o 2 dziesięciolecia. Mikke
kiedyś przytaczał słowa takiej działaczki ruchu feministycznego ze Szwecji,
która ubolewała nad tym, że kobiety kiedyś miały więcej praw od mężczyzn-
dziś mają tyle samo. Z wszelkimi tego konsekwencjami.

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

13. Data: 2012-11-23 15:00:24

Od: ???????????? <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lis, 15:23, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.

No to rzeczywiście o feminiźmie wiesz wszystko ;D

14. Data: 2012-11-23 15:01:07

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> nawet szweckie

a nie świeckie?

15. Data: 2012-11-23 15:03:56

Od: ???????????? <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

cinews:gwj7gebneltq$.1rhvxsatx146a.dlg@40tude.net...

cz/viewpointer/5/artykul/dorot...

> Tylko e w Polsce feminizm tak wygl da. Obecnie nawet szweckie feminazistki
> widz , co spowodowa y ich dzia ania- i z pewno ci pogl dy Senyszyn czy
> Szczuki s im bardzo obce i odleg e- co najmniej o 2 dziesi ciolecia. Mikke
> kiedy przytacza s owa takiej dzia aczki ruchu feministycznego ze Szwecji,
> kt ra ubolewa a nad tym, e kobiety kiedy mia y wi cej praw od m czyzn-
> dzi maj tyle samo. Z wszelkimi tego konsekwencjami.

> demokracja to rz dy os w, prowadzonych przez hieny
> Arystoteles
>
> Chiron

No, w 1901 roku środowska konserwatywne , zaniepokojone sufrażystkami,
zwołały konferencję i zastanawiali się czy kobieta jest człowiekiem.
No to miała kobieta wybitne prawa.

16. Data: 2012-11-23 15:07:48

Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 23 Nov 2012 07:03:56 -0800 (PST), ???????????? wrote:

> No, w 1901 roku środowska konserwatywne , zaniepokojone sufrażystkami,
> zwołały konferencję i zastanawiali się czy kobieta jest człowiekiem.
> No to miała kobieta wybitne prawa.

Miała prawo... ,,Leżeć i pachnieć"! :-]

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl

17. Data: 2012-11-23 15:16:02

Od: ???????????? <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lis, 16:09, Dariusz Laskowski <d...@p...pl> wrote:

> Miała prawo... ,,Leżeć i pachnieć"! :-]
>
> --
> Dariusz Laskowski
> darlas at post.pl

Tylko u arystokracji, ale nawet tam miała wyznaczone miejsce w życiu.
Ikselcia i jej dzieci by pewnie teraz węgiel w kopalni kopali, bo
dzieci też nie miały praw. Jak potrafił chodzić to zasuwał czy
zasuwała w kopalni.

18. Data: 2012-11-23 15:25:51

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "????????????" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> [...]

No, w 1901 roku środowska konserwatywne , zaniepokojone sufrażystkami,
zwołały konferencję i zastanawiali się czy kobieta jest człowiekiem.
===================================

A czytałeś w ogóle mój post? A może nie wiesz, że 2- 3 dziesięciolecia temu
to koniec ubiegłego wieku, a nie jego początek? A może stawiasz tezę, że
pomiędzy rokiem 1901 a 1991 nic się istotnego w dziedzinie praw kobiet nie
wydarzyło?

19. Data: 2012-11-23 15:29:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Nov 2012 15:57:03 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
> która ubolewała nad tym, że kobiety kiedyś miały więcej praw od mężczyzn-
> dziś mają tyle samo. Z wszelkimi tego konsekwencjami.

Dokładnie tak.
(by XL)

20. Data: 2012-11-23 15:29:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Nov 2012 07:00:24 -0800 (PST), ???????????? napisał(a):

cz/viewpointer/5/artykul/dorot...

> No to rzeczywiście o feminiźmie wiesz wszystko ;D

Esencja jest taka, jak podałam.
(by XL)

Tym razem się postarałem :D
JA
Jak wprowadzono lekcje religii przez wybór, to pustki na religii.
Zamachowiec to nacjonalista, antysemita, cechuje go ksenofobia
Dowody winy za katastrofę smoleńską