No i... Bosch w kosch :-/

1. Data: 2012-02-27 20:42:34

Temat: No i... Bosch w kosch :-/
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niemal świeżo po gwarancji, używany dosyć subtelnie - NIGDY nie
przeciążany, przez ostatnie półtora roku dosyć sporadycznie używany do
zagniatania ciasta - jakieś 2-3 razy w miesiącu, bo ograniczyliśmy
mączne...

Podczas wyrabiania luźnego ciasta pierogowego z 1 kg mąki, ledwie na biegu
"półtora", po prostu... wziął się rozpadł i wpadł do miski!!!
Trzymało się toto tylko na jakichś badziewnych plastikach! No szał.

http://www.fotosik.pl/u/mazam/album/1114753/1?show=2

--

XL gdyby ktoś miał zamiar kupić, to... no.

2. Data: 2012-02-27 21:01:03

Temat: Re: No i... Bosch w kosch :-/
Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nieźle... :-(

Ania

3. Data: 2012-02-28 09:32:03

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> [...]
> "półtora", po prostu... wziął się rozpadł i wpadł do miski!!!
> Trzymało się toto tylko na jakichś badziewnych plastikach! No szał.

Czy to ten, co kosztował 1800?

Zaproponuj Boshowi kampanie reklamową.Taka jak ta:
http://www.youtube.com/watch?v=mat7pvqMm_E

Pozdrawiam
J.

www.kontestacja.com

4. Data: 2012-02-28 10:14:24

Od: Zbyszek Zarzycki <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 27 lutego 2012, 21:42:34 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]
> "półtora", po prostu... wziął się rozpadł i wpadł do miski!!!
> Trzymało się toto tylko na jakichś badziewnych plastikach! No szał.

Czyli znana niemiecka precyzja. Pewnie gdyby był częściej używany rozpadł by się
następnego dnia po zakończeniu gwarancji.

--
ZZ@private

5. Data: 2012-02-28 11:15:26

Od: "Moni|<a" <kserro@w@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> http://www.fotosik.pl/u/mazam/album/1114753/1?show=2
>
> --
>
> XL gdyby ktoś miał zamiar kupić, to... no.

A dzwoniłaś do serwisu?
Może się okazać, że nie Ty jedna miałaś ten problem i uwzględnią.

Pozdrawiam
Monika

6. Data: 2012-02-28 12:42:34

Od: "IP" <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
>
> http://www.fotosik.pl/u/mazam/album/1114753/1?show=2
>
> --
>
> XL gdyby ktoś miał zamiar kupić, to... no.
mam Boscha Profi mixx 47 juz conajmniej 10 lat i jest b. czesto uzywany, do
wyrabiania ciast, do mielenia miesa, do mielenia maku, jako mikser , do
szatkowania kapusty....i jestem b. zadowolona, skontaktuj sie z serwisem, bo
to moze byc jakas fatalna seria ktora beda musieli wycofac z rynku, a w
zamian dac nowego robota.
Zycze powodzenia
Ilona

7. Data: 2012-02-28 14:37:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Feb 2012 10:32:03 +0100, krys napisał(a):

> Czy to ten, co kosztował 1800?

Tak, ten.
:-///

> Zaproponuj Boshowi kampanie reklamową.Taka jak ta:
> http://www.youtube.com/watch?v=mat7pvqMm_E

Najpierw napiszę do nich - dziś się do tego zabiorę. Zdjątka w necie.

--

XL

8. Data: 2012-02-28 14:38:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Feb 2012 02:14:24 -0800 (PST), Zbyszek Zarzycki napisał(a):

> Czyli znana niemiecka precyzja. Pewnie gdyby był częściej używany rozpadł by się
następnego dnia po zakończeniu gwarancji.

Pewnie tak.
:-/
--

XL

9. Data: 2012-02-28 14:41:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Feb 2012 12:15:26 +0100, Moni|<a napisał(a):

> A dzwoniłaś do serwisu?
> Może się okazać, że nie Ty jedna miałaś ten problem i uwzględnią.

Najpierw chcę skontaktować się z producentem, choć raczej nie liczę na
sensowną reakcję. Ale gdyby jednak, na pewno tutaj o niej napiszę, zresztą
o każdej, jaka w ogóle się pojawi lub o jej braku.

Do serwisu to potem, bo po co mam płacić za wcześnie. Pewnie kilkaset zł
będzie warta naprawa...
:-(

--

XL

10. Data: 2012-02-28 14:43:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Feb 2012 13:42:34 +0100, IP napisał(a):

> [...]
> to moze byc jakas fatalna seria ktora beda musieli wycofac z rynku, a w

Tak sobie właśnie marzę o tym nowym... Póki co jestem załatwiona.
Szczęście, że kierujac się zdrowym rozsadkiem nie dokupowałam tych
wszystkich przystawek i maszynki do mięsa, byłabym uziemiona jak ta lala. A
tak mam osobne urządzenia. Było tu o tym niedawno - i oto los potwierdza
słuszność...
--

XL

A jednak smalczyk!
Farsz
Jedzonko dla najmłodszych
Suszone grzyby - objętość
Ku rozwadze, porada Ikselki jakby co - bo to przeciez guru kuchni.