Re: No i co...?

Data: 2015-07-07 12:39:04
Temat: Re: No i co...?
Od: Penetrator <r...@g...com>

ja
Ghost
- pokaż cytowany tekst -
Związek jest taki, że non stop słyszymy z ambon mowę nienawiści do homo, a mowa
nienawiści ( dziwnym trafem prawo nie obowiązuje kościół) prowadzi do prześladowań i
ludobójstwa. Prześladowana osoba zawsze dostaje skłonności samobójczych. To że taki
ksiądz Oko jest chory, to odrazu widać i pewnie o to chodzi Pszemolowi, że religia
powoduje choroby psychiczne i to jest prawda.

No bo zobacz, antysemityzm i ostatnio to bardzo ścigają, tak prokuratury się wzieły
za mowę nienawiści do żydów, zaczeli wreszcie to ścigać, bo buractwo przecież chore
zalewa nas falą nienawiści na tle etniczo-narodowym. W przypadku homoseksualistów,
buractwo ze swoją sraczką nienawiści, lanej na nas czy przestrzeń publiczną to mowa
nienawiści, czyli już nie wolność słowa, bo ona kończy się tam gdzie zaczyna się
nienawiść czyli szkodliwość dla innych. Ich wypowiedzi czy też zaburzony seksualnie
kler, który zakłada lecznice homków, to jest już prześladowanie danej grupy z
budowaniem obozów wręcz i tak pompowana nienawiść, takie prześladowania czym się
kończą, grupa prześladowana ma najwyższy wzrost samobójstw. A następnie jeszcze
bandyci psychopatyczni piszą artykuły że homo krócej żyje.
Tym damym ja widząc z czym mam doczynienia, traktuje ich jak nic nie warte gówno, bo
pokazli mi czym są, więc nie ma w moich postach żadnego szacunku od tego ich
świnińskiej nienawiści bo dla mnie to są niewyskrobańcy, nie powinni istnieć.