No i zdechło wszystko...

11. Data: 2009-05-05 12:57:24

Temat: Re: No i zdechło wszystko...
Od: " XXL" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeff <j...@g...pl> napisał(a):

O czym ty prymitywny buraku bredzisz?
Wariatko, twoje miejsce jest w psychiatryku a nie na grupach dyskusyjnych.
Tutaj poglądy wymieniają normalni ludzie a nie sfiksowane frustratki
zmieniające nicki po 15 razy.

12. Data: 2009-05-05 13:22:12

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XXL <d...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> Wariatko, twoje miejsce jest w psychiatryku a nie na grupach dyskusyjnych.
> Tutaj poglądy wymieniają normalni ludzie a nie sfiksowane frustratki

powtarzam buraku,o czym ty bredzisz? Znasz moja plec przez internet?

Uwierzyles bezkrytycznie w oszczerstwa optymalnej sekty, tak samo jak w
cudownosc diety ktora ta sekta wykancza ludzi chorych?
Kto tu jest wiec wariatem? Ja czy ty ? Spytaj o to psychiatre jesli do reszty
sfiksowalec, glupku.

A tak a propos nickow, to przecie latwo ci nawet na tej grupie udowodnic,
nienormalny glabie, ze sam piszesz na grupy korzystajac z roznych kont.
Wysylasz swoje posty nie tylko poprzez serwery amerykanskie, ale rowniez
korzystach z tych, ktore sa zlokalizowane badz w Katowicach, badz w Zawierciu.

Pojebalo cie do reszty swirze?

13. Data: 2009-05-05 13:38:00

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jangr <j...@i...pl> napisał(a):

> Użytkownik " Jeff" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> Nerwy Ci puszczają. I to już na początku.

Po to chcesz sprowokowac dyskusje na grupie o dietach, aby takie teksty
zamieszczac?Chcesz sie dowartosciowac cwoku, czy czegos sie dowiedziec o
temacie dietetycznym? Chociaz watpie aby komus jeszcze chcialo sie z takim
pojetnym jak ty osobnikiem, podjac tu merytoryczna dyskusje o dietetyce.

Przez tyle lat nic do twojego mozgu nie dotarlo, to raczej zadnej nadziei juz
dla ciebie nie ma,wiec o dlaczego masz pretensjei zal, ze dyskusja tu zamarla?

Niektorzy tak juz maja, ze przez wiele lat mozna im jedno i to samo tlumaczyc,
a oni ani w zab z tego pojac nie potrafia, inni w ciagu trzech,czterech lat
pisza prace dyplomowe i staja sie fachowcami w danej dziedzinie.

Ty niestety do tych ostatnich na pewno nie nalezysz, wiec szkoda czasu na
dyskutowanie z toba. Ty MASZ i MUSISZ stosowac diete opracowana przez
szarlatana i tak jest wlasnie sprawiedliwie i wlasciwie:)...i mnie to
rzeczywicie gowno powinno obchodzic co ty zresz. Zryj i wierz w co ci sie
zywnie podoba, baranie.

14. Data: 2009-05-05 14:28:31

Od: " XXL" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeff <j...@g...pl> napisał(a):

Powtarzam buraku,o czym ty bredzisz? Znasz moja plec przez internet?

Nie dociera jeszcze do ciebie idiotko, że masz nierówno pod sufitem?
Zmieniłaś chyba z 10 nicków a i tak każdy wie, że to znowu ta szurnięta
anna/hanna/jack/jeff/inż. Kubicki itp.
Nie da się tego leczyć u was w Kanadzie? Może psychotropy i oddział zamknięty
pomogą?
Jak osoba całkowicie niezrównoważona psychicznie jak ty może być specjalistą
żywieniowym? To w Kanadzie są tak niskie standardy?

15. Data: 2009-05-05 14:45:32

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XXL <d...@g...pl> napisał(a):

> [...]
>
> Nie dociera jeszcze do ciebie idiotko, że masz nierówno pod sufitem?
> Zmieniłaś chyba z 10 nicków a i tak każdy wie, że to znowu ta szurnięta

pomylencu,Bonifacy Czerniak, Tomasz Trojanowski, Ponomarenko -tesc waszego
guru, facet ktory kupil od niego gazetke optymalnik oraz caly zastep innych
kontestatorow tej twojej sekty,to tez jestem ja?

Idz sie lecz polgowku. Ktos na jednej z grup napisal,ze internet to wspaniala
sprawa, ale niestety dla niektorych szalencow, to jak brzytwa w reku malpy.
I mial jak widac na twoim przykladzie, racje.

Na grupie o biznesie, tez piszesz brednie, bos po prostu glupi.

> [...]
> Jak osoba całkowicie niezrównoważona psychicznie jak ty może być specjalistą
> żywieniowym? To w Kanadzie są tak niskie standardy?

Ty jak widac jestes wyjatko utalentowanym fachowcem od dietetyki, biznesu i
psychiatrii takze. A twoje zrownowazenie psychiczne jest szczytnym przykladem
umiejetnosci opanowania tych emocji, kolku.

16. Data: 2009-05-05 15:00:46

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeff <j...@g...pl> napisał(a):

> [...]

nierowno pod sufitem to masz ewidentnie ty swirze, bowiem jaki normalny
czlowiek w az tak glupi sposob zaprzecza ewidentnym faktom i jeszcze w celu
rozpowszechniania bredni, pisze z serwerow amerykanskich, proxy i roznych
miejsc w Polsce (vide twoje posty z Katowic i Zawiercia) i jednoczesnie
twierdzi, ze tak postepuje ktos inny.

A moze, to ty piszesz pod tymi innymi nickami, byle skompromitowac i
zastraszyc ludzi ktorzy mieli by odwage pisac prawde o twojej sekcie i ty nie
moglbys zbijac kasy na glupocie ludzkiej?

Tylko wariat i bezwzgledny szarlatan-scierwojad tak moze postepowac.

17. Data: 2009-05-05 20:58:00

Od: " XXL" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeff <j...@g...pl> napisał(a):

Powtarzam buraku,o czym ty bredzisz? Znasz moja plec przez internet?

Kiedy zmieniałaś płeć? Dużo to kosztuje w Kanadzie?
Z anny/hanny stałaś się nagle jackiem/jeffem.
To teraz do dobrej kliniki psychiatrycznej trzeba się udać i podjąć długie
leczenie.
p.s. Jak się czuje twój znajomy, który na ŻO przytył podobno 20 kg? Już
wszystko w porządku? Wyleczyłaś go swoją dietą kliniczną?

18. Data: 2009-05-05 23:09:40

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XXL <d...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> p.s. Jak się czuje twój znajomy, który na ŻO przytył podobno 20 kg? Już
> wszystko w porządku? Wyleczyłaś go swoją dietą kliniczną?

ROTFL, oto co robi dieta optymalna z mozgu:))))))))))))

19. Data: 2009-05-06 00:43:20

Od: "Jeff " <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeff <j...@g...pl> napisał(a):

> ROTFL, oto co robi dieta optymalna z mozgu:))))))

Wiesz co buraku,tak sobie mysle, ze ja jednak musze cie koniecznie poznac.
Wlasnie jade do Polski. Zrobie wydruk tych twoich wytworow chorej wyobrazni
i zobacze co z tym w Polsce da sie zrobic.

W ten sposob sprobuje czynnie przyczynic sie do wzrostu praworzadnosci w
starym kraju moich przodkow.:)

20. Data: 2009-05-06 04:34:36

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XXL <d...@g...pl> napisał(a):

taaak, no i prosze kim jest nasz niesamowicie madry dietetyk, biznesmen i
psychiatra w jednym: golo/valski/ janko valski/ sanitariusz/ posrednik.

Ojjjj.... sporo materialow bede musial wydrukowac jasiu, bo krysiopty tez
sie troche ode mnie nalezy.

No to tym czasem, zalosny fanatyku optymalny.

Zespol Metaboliczny
szukam
Kawa bezkofeinowa - czy wypłukuje magnez?
BMR
jedzenie a charakter człowieka