Re: No jak w raju !

From: "Jaszyn" <l...@s...sie.z.idiotow.org>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: No jak w raju !
Date: Wed, 24 Jul 2002 08:50:37 +0200
Sender: j...@p...onet.pl@host013.polisa-zycie.pl

Witam!

Rena napisał(a) w wiadomości: ...
>moich
>dlatego
>

>tu jest ta mniejszosc, co robi regularnie pedicure:)

A może wiesz, dlaczego jednak u większości kobiet, często młodych dziewczyn,
z sandałek wyzierają paluchy z niedokładnie obciętymi paznokciami, tzw
"rzepy" na piętach jak u spracowanego faceta z pola, pokoślawione buty
czesto... Watpię, aby to był brak pieniędzy, bo występuje to niezaleznie od
tzw. zewnetrznych oznak bogactwa (dobre ciuchy itp.) Przecież te stopy
widać! A ja np. bardzo lubię ładne nogi, a stopy są ich częścią. Aby nie być
stronniczym czy cóś, to dodam, że jak widzę faceta w skarpetkach (czarnych
do krótkich spodenek!-to już tragedia) i w sandałach, zakurzonych brudem z
ulicy, to mnie się nóż otwiera w kieszeni. tak samo, jak są bez skarpet i
widać stopy zaniedbane strasznie.

>rena z czekoladowym lakierem u paznokci

hmmm... lubię ten kolor ;-)

BTW: raz widziałem dziewuchę z łuszczącym się lakierem na paznokciach u
stóp. Koszmar!

Jaszyn - kulega Kominka
(chiba mogie drogi Kominie, uzyć tego określenia? ;-))