Re: No to kto idzie na piwo?

Data: 2003-11-17 23:13:42
Temat: Re: No to kto idzie na piwo?
Od: "tycztom" <t...@n...waw.pl>

->... z Gormenghast<- news:bpbhvi.3vs7s41.2@ghost.hd76fd54d.invalid wrote:

> Dziękuję za zaproszenie. Mnienam, że nie jest to postępne
> zasysanie mnie w ciemny narożnik Harendy, w celu dokonania
> krwawej rzezi za wszystek ból dostarczony Ci poprzez słowa.

Przeczytaj moją odpowiedź na wiadomą P.publikację.
Ona /być może - daj Boże/ trochę wyjaśni - i nie tylko mnie czy Tobie ;)
Choć to dopiero wstęp ;)

[...]

> No niemów, że znajstrowałeś tam komu na moje konto jakieś dubledziecko!!!
> Jestem przera żony !!!!!!!
> ;)))

- ależ owszem, czemu nie? 'AllTT-om' też należy się ;)))

A tak poważnie - słowo daję, gdyby /w wiadomym czasie/ ktoś mi powiedział,
że będziemy tutaj identyfikowani jako jeden organizm, to dałbym mu
termometr, lub biały 'bezrękawnik' ;))
Widać nie tracimy czasu.
(...)
A teraz tłumacz człowiecze, żeś inny 'wielbłąd' ;)
No.. ale jedź.. jedźmy dalej - "nikt nie woła".

[...]

> Jeszcze raz dziękuję.

Podziękujemy jak wypijemy ;)

> Proponowałbym jednak zrobić Citam wśród zaproszonych gości głosowanie,
> czy aby na pewno usiądą z tymnoGhastem przy jednym stole bawialnym.

Widzę, że zbierasz motywację do "Z-busa". Cieszę się.
To znak /ufff../, że czujesz Z-bluesa - a ja się nie mylę /tzn. nie aż tak
;)/.

> Może gdybym przybył na koniec pijanej ubawy to jeszcze.
> Ale na początek, to musiałbym brać na sobie tę moją najgrubszą
> średniowieczną zbroję pancerną
> a ona ciężką jest.

;))
Dla mnie /obecnie/ jest to niedopuszczalne.
Należy odróżniać 'domowe' kłótnie od chęci totalnej rozpierduchy - serwisu
psphome i psp.
Imo takie WARNINGspotkanie, to auto-dowód na to, że czas spędzony tutaj nie
był stracony.

Co do mnie... to dziwak jaki jestem 'cy cuś' ;)
Chętnie zobaczyłbym Pawła N. i chętnie zobaczyłbym All'a.
Chętnie zobaczyłbym Czarusia i chętnie zobaczyłbym siebie... i Robaka. A co?
Heh - a to dopiero... chyba przejawiam jakieś 'spoiwowe' chęci.
A jeszcze Jeta, Manię... :))) i tak ogólnie. Nie będę 'paluchami' wskazywał
;)

tomek

P.S. Co to się z człowieka przez gwiazdką robi ;))

--
"Wolność polega na tym, by rozpatrywać śmiało każdą sytuację, w jaką
człowiek wpakuje się z własnej i nieprzymuszonej woli; i brać na siebie