No to macie problem

1. Data: 2003-04-19 15:39:11

Temat: No to macie problem
Od: "Farciarz co je chuliganem" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hie hie hie

Oto ja oto ja Farciarz co z poprawczaka zwial
Ja jestem chuliganem i dzielnicy panem, ja rzadze mam pieniadze
komu chce to w ryja daje. Kto nie chce byc na dnie razem ze mna bryki
kradnie.

heheh
Mam pytanie?
Czy mozna troche pochuliganic u was na liscie?

pozdrawiam najuprzejmiej mile panie i panow na p.s.r.

Farcik co je chuliganem z podFurza

2. Data: 2003-04-22 09:28:21

Temat: Re: No to macie problem
Od: "Donik" <D...@n...amujcie.terramail.pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@p...onet.pl naskrobal(a):

> Oto ja oto ja Farciarz co z poprawczaka zwial

Uważaj, bo właściciel tego sdi może Ci krzywdę zrobić ;-)
BTW: ciężka jeszcze zima w Białymstoku? :-))

> pozdrawiam najuprzejmiej mile panie i panow na p.s.r.

A dziękuję, choć ja raczej poczytuję sobie :-)

--
Pozdrawiam, Donik
"All you need is love" (The Beatles)

Re: Swiety prorok od Boga - Idiota!
Jak sobie radzicie z własną, wewnętrzną agresją??
Wesołego Alleluja!
Mam doła:-((
"dziwny" małżonek?