Spokojnie jakos tu u was

1. Data: 2003-04-21 07:23:34

Temat: Spokojnie jakos tu u was
Od: "Farciarz co je chuliganem" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak sie przygladam i przygladam waszej liscie dyskusyjnej od kilku
dni...spokojnie jakos tu u was... Moze to ze wzgledu na swieta?
Ludzie piszcie cos, bo mnie az skreca zeby z wami posprzeczac sie i
podyskutowac o rodzinie. A ja mam taka rodzine ze hoho jest o czym gadac.
:))))

2. Data: 2003-04-21 08:23:21

Temat: Re: Spokojnie jakos tu u was
Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Farciarz co je chuliganem"
<a...@p...onet.pl> napisał

> A ja mam taka rodzine ze hoho jest o czym gadac.
> :))))

Opisz nam ją ... bardzo chętnie się posprzeczamy ;-)

Pozdrawiam
MOLNARka

3. Data: 2003-04-21 08:23:47

Od: "Agati\(Aga\)" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Farciarz co je chuliganem" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:3ea39afa$1@news.home.net.pl...
> [...]
> Ludzie piszcie cos, bo mnie az skreca zeby z wami posprzeczac sie i
> podyskutowac o rodzinie. A ja mam taka rodzine ze hoho jest o czym gadac.

Poczekaj troche, albo rzuc dobry temat do dyskusji.
Agata

4. Data: 2003-04-23 20:42:08

Od: Bischoop <B...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 Apr 2003 09:23:34 +0200 Farciarz wyklawiaturzyl(a):

> Tak sie przygladam i przygladam waszej liscie dyskusyjnej od kilku
> dni

Czlowieku to nie lista dyskusyjna, lecz grupa dyskusyjna, inaczej Usenet

>...spokojnie jakos tu u was... Moze to ze wzgledu na swieta?

Fakt, przeciez swieta sa po to by spedzac je z rodzina

> Ludzie piszcie cos, bo mnie az skreca zeby z wami posprzeczac sie i
> podyskutowac o rodzinie. A ja mam taka rodzine ze hoho jest o czym gadac.

No to zaczynaj

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1002333 |ICQ:159794827 %

No to macie problem
Re: Swiety prorok od Boga - Idiota!
Jak sobie radzicie z własną, wewnętrzną agresją??
Wesołego Alleluja!
Mam doła:-((