Re: No więc gdzie te Wasze kary i nagrody?

Data: 2009-12-20 21:46:54
Temat: Re: No więc gdzie te Wasze kary i nagrody?
Od: XL <i...@g...pl>

Dnia Sun, 20 Dec 2009 22:30:25 +0100, Paulinka napisał(a):

> Jednak rozumiesz, że rodzice z założenia nie są święci, pracują na swój
> szacunek i miłość.

Bardzo ich kochałam, choć pracowali mniej na moją miłość, zdecydowanie
mniej, niz ja na miłość moich dzieci.
Wiedzieli, że nie muszą aż tak się starać, znali mnie. A ja się jednak
bardziej staram, choć też nie muszę , bo też znam swoje dzieci. Ale chcę,
aby one wiedziały na pewno, że je kocham. Moi rodzice mi nie okazywali
swojej miłości wprost, a jesli, to dosyc specyficznie czasem, w sposób
dosyć trudny do odczytania dla dziecka/dziewczyny. Dziś oczywiście to
wszystko jest dla mnie proste i jasne, bo sama mam dzieci..
--

Ikselka.