No więc gdzie te Wasze kary i nagrody?

31. Data: 2009-12-16 14:48:18

Temat: Re: No więc gdzie te Wasze kary i nagrody?
Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:
> Biedne te jej przyszłe wnuki. Za dużo babcia czyta...

Niewlasciwych rzeczy.
I.

32. Data: 2009-12-16 14:48:42

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zeusx pisze:

> Nie prawda. Leczą w przeciągu dwóch minut. Na stałe.

Rodzica z pewnoscia.
I.

33. Data: 2009-12-16 14:51:33

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

R e d a r t pisze:
> Że tak zapytam: czy niepełnosprawny fizycznie człowiek, który nie ma za
> bardzo
> możliwości 'dania skutecznego klapsa', ale ma możliwość 'głaskania i
> przytulania'
> jest skazany na porażkę wychowawczą tj. nie ma szans, w związku z
> powyższymi
> ograniczeniami (brak klapsa), wychować zdrowych dzieci ? Założmy, że ma do
> pomocy osobę, która dzieci nie bije, ale pomaga np. posadzić na foteliku
> itp itd.

Ciekawe, do jakiego absurdu ten przyklad zastanie doprowadzony...
I.

34. Data: 2009-12-16 21:42:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Dec 2009 01:58:19 +0100, zeusx napisał(a):

> Nie prawda. Leczą w przeciągu dwóch minut. Na stałe.
> zx

Dokładnie.
--

Ikselka.

35. Data: 2009-12-16 22:29:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Dec 2009 15:06:19 +0100, R e d a r t napisał(a):

> Kary fizyczne mają wymiar przysiadów.

Jeszcze nie dotarłeś do stu piecdziesięciu?

> W przypadku synalka stosujemy np. metodę 'na kilka sekund do konta'.

Upokarzasz przez odrzucenie. Nie ma znaczenia, jak długie.

--

Ikselka.

36. Data: 2009-12-16 22:30:30

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Jeszcze nie dotarłeś do stu piecdziesięciu?

> Upokarzasz przez odrzucenie. Nie ma znaczenia, jak długie.

Upokarzasz przez bicie.

--

Paulinka

37. Data: 2009-12-16 22:30:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Dec 2009 15:11:36 +0100, R e d a r t napisał(a):

> To nawet nie jest kont.

kąt

> ma po prostu na chwilkę stanąć pod ścianą odwrócony
> tyłem
> do nas. ma to charakter przerywnika, wymuszenia zmiany punktu koncentracji.

Tak to sobie tłumacz.

> W przypadku furii a raczej np. pokładania się na podłodze itp (córce się
> zdarzało)
> podstawą jest zasada 'wyprowadzić z miejsca popełnienia przestępstwa'.
> Zmieniamy kontekst sytuacji i zmienia się cała sytuacja.

Wyprowadzasz siłą perswazji?
:->
--

Ikselka.

38. Data: 2009-12-16 22:32:09

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> kąt

> Tak to sobie tłumacz.

> Wyprowadzasz siłą perswazji?
> :->

Pewnie ją za kucyki po ziemi ciągnął...

--

Paulinka

39. Data: 2009-12-16 22:37:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Dec 2009 15:37:40 +0100, Marchewka napisał(a):

> Podalam Ci w watku o klapsach znakomita lekture, odnosnie tematu kar i
> nagrod w wychowaniu.

Nie pytam o lekturę, tylko o przykłady.
Lektury dobieram sobie sama.

> U nas znakomicie dziala odseparowanie delikwenta.

Siłą perswazji?
:-/

--

Ikselka.

40. Data: 2009-12-16 22:44:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Dec 2009 15:43:02 +0100, Marchewka napisał(a):

> XL, takich dyskuzyjnek na psd bylo tysiace. Niestety, powielasz, choc
> chcialabys pewnie zostac uznana za pomyslowa.

Nie czytałam tysięcy dyskusyjek na p.s.d. Dla mnie temat jest nowy.

> Nie znajac sie na temacie, a jedynie budujac piramidke argumentow, ktore
> maja "budowac" Twoja teze,

Na jakiej podstawie uważasz, że "nie znam się" na temacie?

> ze klaps jest OK, nie jestes w stanie ocenic,
> co jest, a co nie jest, "urazem psychicznym". Na UP trzeba sobie (lub
> innym) ciezko zapracowac. Stanie w garderobie do tego nie doprowadzi.
> No, chyba, ze przez tydzien. ;-)

A wystarczy kilka godzin - do mojego niespodziewanego przyjścia?
Wypuściła wtedy dziecko, bo popłakiwało cicho i było słychac. Było ono
wycieńczone i słaniało się - nie karmione w tym czasie, nie pojone -
samotne, spłakane niemal do nieprzytomności, wystraszone, trzęsące się. To
można poznac, że od dawna trzymane w ciemnicy, bo światło raziło jego oczy.
Powiedziałam o tym ojcu dziecka, którego wtedy nie było w domu.

> J.w. Bredzisz, niestety.

Niestety, NIE.
Upokarzanie, zwykłe upokarzanie, pod płaszczykiem "dobrej mamusi, która
wybacza i przytula".
Tylko najpierw musi złamac dziecku wolę. I ono nie rozumie, bo nie jest w
stanie pojąć, dlaczego.

> Bredzisz bardzo.
> Widac, ze poza klapsami, nie mialas jednak za duzej mozliwosci
> zastosowac czegos innego.

Źle widać przez Twoje zbyt! czyściutkie szybki. Przejrzyj się w nich.

--

Ikselka.

No, ale gdzie tu mowa o klapsie?
Zapomniana noc.