No więc gdzie te Wasze kary i nagrody?

701. Data: 2009-12-22 20:22:04

Temat: Re: No więc gdzie te Wasze kary i nagrody?
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iza" <k...@p...onet.pl> wrote in message
news:aebd6965-2a26-443a-aefa-82b2fdc25a0b@m25g2000yq
c.googlegroups.com...
On 22 Gru, 20:42, "Qrczak" <q...@g...pl> wrote:
> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> My jeste my tradycjonalistki. Na sznurkach suszymy p cienne podk ady.
>
> Qra

Porfawor Qra ;D a może wiechcie z siana stosujecie jak nasze pra pra
pra babki? ;Dlol
___
Iza ;D

Używały szarpi, nie tylko na rany...

702. Data: 2009-12-22 20:27:04

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Się dzielę:
> "Bo za moich czasów to dziewczyny się malowały po maturze"

O kurczę! Chyba jestem z tych samych czasów co Superniania! :(

> "Bo problemy z cerą się leczy u dermatologa i kosmetyczki, a dopiero
> potem maskuje"

Chyba dzisiaj napisałam coś podobnego w którymś z wątków. ;)

> "Bo jak mama nie potrafi wyjść z domu bez makijażu, to córka siłą rzeczy
> przejmuje wzorzec"

No to moja córka już jest stracona. Na szczęście używam tego bardzo
niewiele. Tylko podkład, puder i szminkę. Oczu nie maluję, ale tylko
dlatego, że z pomalowanymi wyglądam, jakby mi ktoś przyłożył. Pewnie źle
to robię.

> pani aktorka Żak:
> "Bo moja starsza chodziła do szkoły katolickiej i tam nie wolno było"
> "Bo moja młodsza jest typem sportowca i antymodowca, więc nie używa i
> robi wszystko inaczej niż koleżanki"
> "Bo ja rozmawiam dużo z córkami i jak mają za dużo tapety to mówię, że
> oj, oj, za dużo"

To widać, że tej pani się udało. ;)

> pani aktorka Jędrzejewska

Nie wiem, co to za jedna.

> właściwie nic mądrego nie powiedziała oprócz
> tego, że w pewnym momencie zauważyła, że córka podbiera jej kosmetyki

Zdecydowanie lepsza będzie sytuacja, kiedy będzie można podbierać córce.

Ewa

703. Data: 2009-12-22 21:09:03

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Ejże! Z cerą tak jak z psyche - problemy z nią trza leczyć, a nie
> kamuflować! ;)

No, tak, leczyc, jak najbardziej. Niemniej jesli nastolatka (wiadomo,
wrazliwa na punkcie swojego wygladu) tak bardzo na siebie w lustrze nie
moze patrzec, to takze podklad. Trudno.
I.

704. Data: 2009-12-22 21:12:00

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iza pisze:

> Porfawor Qra ;D a może wiechcie z siana stosujecie jak nasze pra pra
> pra babki? ;Dlol

No, ale nie zaraz po kolacji, plizzzz.
I.

705. Data: 2009-12-22 21:13:57

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:hgq6tv$i20$1@inews.gazeta.pl...

> Aaaa...więc jesteś feministką:-)

A przy okazji transwestyta. :-)
I.

706. Data: 2009-12-22 21:14:39

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Miss natura :-PPP

To lepsze, niz Miss wiocha.
I.

707. Data: 2009-12-22 21:15:14

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> MŚK, jak nic ;-)
> --
>
> Ikselka.

Za najlepszą golarkę uważam brzytwę...niestety- ci, co mieli oprzyrządowanie
do ostrzenia- pozbyli się go od czasu, jak fryzjerom nie wolno używać
wielorazowych brzytew.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

708. Data: 2009-12-22 21:16:35

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]
>
> Nie tak, Marchewko: mieszkałem całe lata w jednej posesji ze złodziejami i-
> nikt mi nigdy niczego nie ukradłna podwórku. Ba! Złodzieje (inni) omijali z
> daleka moją posesję. Choc jak się przeprowadziłem na eleganckie osiedle, to
> straciłem w kilka dni: kołpaki, radio, szyby, komórkę. Marchewko- pośród
> honorowych bandytów przynosili do domu (zdarzyło się) portmonetkę z wypłatą,
> która wypadła z torby!
> Wracając do tematu- wystarczy dekalog, kilka- kilkanaście przepisów ruchu
> drogowego, i jeszcze kilka niezbędnych innych (minimum) i je przestrzegać.

Czy honorowi zlodzieje aby tez juz nie wygineli?

Nie.
I.

709. Data: 2009-12-22 21:21:13

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Za najlepszą golarkę uważam brzytwę...niestety- ci, co mieli
> oprzyrządowanie do ostrzenia- pozbyli się go od czasu, jak fryzjerom nie
> wolno używać wielorazowych brzytew.

Tż się goli o 7 o 12 już widać zarost. Najlepsza jednak jest golarka
elektryczna. Najmniejsza szansa na pociachanie się ;)

--

Paulinka

710. Data: 2009-12-22 22:09:57

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> A ja nie wiem, którą wybrać, a gdzie tam do ubierania :-)

Jeśli mógłbym coś doradzić, to tę z brzega. Po co targać taki kawał gdzieś z
głębi lasu?

michał

No, ale gdzie tu mowa o klapsie?
Zapomniana noc.