Re: No żeby niemcy uczyli polaków tolerancji.

Data: 2012-06-10 18:47:21
Temat: Re: No żeby niemcy uczyli polaków tolerancji.
Od: "Pszemol" <P...@P...com>

"Flyer" <f...@g...pl> wrote in message
news:MPG.2a3eb9a1cd33b8fe989886@news.neostrada.pl...

> Hmmm, chyba olewam osoby o innej karnacji, kiedy je widzę, a
> przynajmniej nie wydaję wrogich okrzyków i nie atakuję "bodźca",
> który spowodował u mnie lekki dysonans. ;>

Czyli butelkujesz emocje - w jaki sposób planujesz je przelać potem?
Będziesz bił żonę? Czy kibiców drużyny piłkarskiej?

> A dlaczego uważasz, że tłumaczę [domniemaną ;>] swoją agresję
> fizyczną i słowną wobec osób, które ze względu na małą
> reprezentację w grupie osób, z którymi się spotykam osobiście
> [na przestrzeni oreślonego czasu] wywołują we mnie agresję? ;>

Tłumaczysz nam, że tolerancja jest nienaturalna, że tolerancja
powoduje butelkowanie emocji które muszą ujść potem innym
wentylem - w ten sposób sugerujesz że tolerancja jest złem,
że trzeba jej unikać, dać upust negatywnym emocjom od razu pod
wpływem bodźca, czyli od razu na widok idącego ulicą Murzyna.

Pytam Ciebie zatem jak te emocje u siebie upuszczasz a Ty
na to, że jednak jesteś tolerancyjny, ze nie reagujesz...
Czyli butelkujesz.

Czemu zatem postępujesz wbrew swoim przekonaniom?
To się zdaje się nazywa hipokryzja, nie?

> Denerwuje mnie agresja, więc próbuję ją zrozumieć, ale
> przeważnie nie jest to moja agresja [osobiście reaguję
> agresywnie na agresję innych osób, mea culpa ;>], ale innych
> osób.

Czyli jednak głosujesz za tolerancją, nie agresją?
To zdecyduj się, bo dajesz bardzo mieszane sygnały... :-)

> Problem polega na tym, że w ramach Kultury przyjęło się uznawać,
> że akceptacja jest cacy, a brak akceptacji jest be, tym samym
> naznaczając osoby nieakceptujące negatywnym znakiem.

I gdzie tu widzisz ten problem? Dlaczego miałbyś nie akceptować
Murzyna lub Azjatę na ulicy czy w biurze lub w restauracji?
Co Ci on przeszkadza? To chyba zrozumiałe że w społeczeństwie
liczy się współpraca a więc brak akceptacji będzie odbierany
negatywnie. Co tu dziwnego?

> Czy jednak
> lew jest nietolerancyjny, bo zje człowieka, który nagle mu się
> pojawi na sawannie [podobno człowieczyna nie jest smaczna, więc
> zżarcie człowieka to coś więcej niż tylko zaspokojenie głodu]?
> ;>

A tu już w ogóle strywializowałeś temat i robisz jakiś dziwny
żart - gdzie tu mowa o tolerancji? Jesteś dla lwa żarciem, jak
każda inna małpa na sawannie, owłosiona czy goła...
Czy Ty atakujesz Murzyna w ten sam sposób co lew Ciebie???