Re: Nobliści o Bogu.

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Nobliści o Bogu.
From: XL <i...@g...pl>
<i...@4...com>
Date: 09 May 2018 07:57:39 GMT

Olaf Frikiov Skiorvensen

> Dziwie się, że tacy ludzie jak Sedlak mogą być dla kogoś naukowymi
> autorytetami(NAUKOWYMI, aby było jasne).

Ja nigdzie nie stwierdziłam, że Sedlak miał rację. Nie mam do tego
kompetencji naukowych, by to ocenić - a Ty nie masz ich też, aby
autorytatywnie obalać jego teorie. Śmieszny jesteś.
Mnie powaliło NOWATORSTWO jego koncepcji i (w przypadku jej słuszności)
nieograniczone dla ludzkości perpektywy ich zastosowania. Teoria życia
krzemowego chocby. Gdyby udało się zastąpić atomy węgla w naszych komórkach
atomami krzemu, człowiek byłby praktycznie wieczny i niezniszczalny.
,,Tacy ludzie jak Sedlak", jak lekceważaco piszesz, to tzw. Prekursorzy Idei
Naukowej. Mają zawsze najgorzej - póki nie okaże się po latach, że mieli
rację. Sedlak tego nie dożył, ale właśnie coś się zaczyna dziać.
Dla otwartych umysłów i PRAWDZIWYCH naukowców - z intuicją i dorobkiem (a
nie zazdrosnych ograniczonych krytykantów z podrzędnej uczelni,
nieposiadających WŁASNEGO dorobku naukowego) - podjęty przez Prekursora
Idei trop okazuje się godny zainteresowania.
Z Kopernika też się naśmiewano, a ówczesne, nawet uwazane za ,,naukowe",
umysły, krytykowały i paliły jego dzieła.

https://www.radoslawskladowski.pl/nazwa-aktualnosci-
lorem-ipsum-dolor-2/

http://www.eduteka.pl/doc/niektore-wlasciwosci-elekt
ryczne-tkanek

https://m.money.pl/wiadomosci/artykul/nanostruktury-
z-gabek-dzieki-zmianom-w-dna,185,0,1113529.html

https://tylkonauka.pl/wiadomosc/naukowcy-skonstruowa
li-biokomputer-skladajacy-sie-z-zywych-ludzkich-komo
rek

Itd.

--
XL