Re: Nobliści o Bogu.

Data: 2018-05-09 08:59:28
Temat: Re: Nobliści o Bogu.
Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

Wcale nie przypadkiem, dnia 08 May 2018 22:49:07 GMT
doszła do mnie wiadomość
<5af22962$0$31365$65785112@news.neostrada.pl>
od XL <i...@g...pl> :

>Polecam pewien komentarz pod wypocinami z linka:
/ciach lolcontent/

To nie ma związku z tematem.

Sedlak to paranaukowiec, ładnie to opisuje Biblia Curiosa:

"Twórca teorii Bioelektroniki i teorii mózgu - układu scalonego.
Odkrywca skamieniałości krzemowych glonów sprzed pierwszych bakterii
węglowych, zidentyfikowanych później jako naturalne wytrącenia
mineralne. Uznaje że roztwory elektrolitów w płynach komórkowych są
plazmą, że białka są różnego typu półprzewodnikami, a struktury
biologiczne to tranzystory, kondensatory itp. a w tym wszystkim rolę
pełni bioplazma, wytwarzająca bioenergię i inne bio-rzeczy, których
oczywiście nie można wykryć w normalny sposób. Czym jest ta bioplazma
nie sposób dociec, nigdzie bowiem nie podał jej jednoznacznej
definicji, co chwila włączając w jej obrąb inne zjawiska, raz uważając
że to szczególny rodzaj plazmy fizycznej, a więc cząstek, jonów,
ładunków i pól, a raz za jakiś całkiem inny, nieznany stan materii."

https://curioza.blogspot.com/2012/06/nieukowcy.html

Dziwie się, że tacy ludzie jak Sedlak mogą być dla kogoś naukowymi
autorytetami(NAUKOWYMI, aby było jasne).