Re: Nobliści o Bogu.

Data: 2018-05-12 10:11:49
Temat: Re: Nobliści o Bogu.
Od: XL <i...@g...pl>

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Akurat to jest rzecz pozytywna i te hodowle nie są takie bezładne.
> Czy wiesz, ile takowe mięso z hodowli tkankowej pozwoliłoby zaoszczędzić
> cierpień biednym zwierzętom rzeźnym, gdyby różne jego gatunki wprowadzono
> do masowej produkcji dla konsumentów? O tutaj w tych słoikach rosną szynki,
> a w tamtych balerony!

Bezładne - znaczy bezpostaciowe. Nie wyhodują Ci baleronu ani schabu, ani
wątróbki. Wyhodują BEZPOSTACIOWĄ masę komórek, którą nazwą szumnie
,,mięsem". Nie bedzie tam włókien mięśniowych, naczyń krwionośnych,
powięzi... To, że ktoś nazwie to coś ,,mięsem" nie oznacza, że zostanie
wyhodowane mięso.

Oczywiście jeśli ta ,,produkcja" wyprze hodowlę zwierząt, ,,mięso" wyprze
mięso i ludzie po latach utracą desygnat kolejnego pojęcia, jedząc
,,mięso"-BIOMASĘ.
Przecież, karmieni podróbami, zapomnieli już wiele desygnatów - jeansów,
chleba, wędliny, sera, rodziny... Więc i ten zostanie im odebrany.

To jednak NIGDY nie odbierze im człowieczeństwa. Człowieka nie uda się
,,wyprodukować". Do tego jest potrzebna UKIERUNKOWANA reprodukcja komórkowa
na poziomie Boga.
--
XL