Re: Nobliści o Bogu.

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Nobliści o Bogu.
From: XL <i...@g...pl>
Date: 13 May 2018 10:05:42 GMT

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Nie całkiem masz rację.
> Włókna mięśniowe to akurat będą, bo to jest hodowla tkanki MIĘŚNIOWEJ!
> A żyły i ścięgna, to przecież taka gospodyni jak ty z mięsa wykrawa.

Ale krwi nie usuwa. Lubi różowe mięso.
A KREW to inna tkanka niż mięśniowa. Nie słyszno o jej ,,produkcji".
A w ogóle to ja MÓŻDŻEK preferuję. Jak go zrobią, to uznam sukces :->

> Ile ja bym dał kasy, żeby mieć taką kabaninę na kotlet siekany, która sama
> w słoiku odrasta jak się cukier i bulion sojowy nasypie...

Oj, żebyś się nie obudził z ręką w nocniku - teraz takie sztuczne g...no z
laboratorium za tysiące dolarów za kg, prawdziwe ze sklepu po 16 zeta - a
potem proporcje się odwrócą. I Ty (oraz inni zwykli konsumenci) będziesz
jadł to sztuczne po 16, a bogacze to prawdziwe za tysiące.
:->

--
XL