Re: Normy ważenia/pakowania w handlu detalicznym

91. Data: 2016-03-02 08:15:54

Temat: Re: Normy ważenia/pakowania w handlu detalicznym
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.03.2016 o 21:54, XL pisze:
> oba te rodzaje soli są identyczne co do zawartości NaCl, więc gadka o
> "mniejszej słoności" soli himalajskiej jest delikatnie mówiąc żenująco
> naiwna.

E tam, to co najwyżej sensoryczne złudzenie. Żenująca naiwność jest
wtedy, kiedy ktoś swojego złudzenia broni jak niepodległości,
podpierając się jakimiś pseudonaukowymi wywodami, tudzież wmawia je Bogu
ducha winnym dzieciom.

Ewa

92. Data: 2016-03-02 15:58:34

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Co Cię tak dziwi? - tylko DO SOLNICZEK przesiewam. Sztuk 2 - małe. Nie do
> garnka.

Ja jestem bardziej leniwa - solniczkę mam z dużymi dziurami;-P

BTW kłodawska sól "w zielnych torebkach" jest w dwóch wersjach: do
przetworów i jodowana. Jest też w błękitnych, ale tamta to chyba do młynków,
bo ziarna ma jak kasza gryczana;-)

J.

www.kontestacja.com

93. Data: 2016-03-02 16:04:30

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol wrote:

> "krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> Nie wiem co dla kogo znaczy "normalnie".
> Jak ktoś się wychował na szynce Krakus z puszki z rosołkiem to jemu
> smakuje normalnie inna szynka niż Tobie :-)

Krakus z puszki (polish ham, jak mniemam), to były delicje w porównaniu z
tymi "lepiej smakujacymi i nie suchymi" dostępnymi w handlu obecnie.

> dżersejkę?

Chciałabym małolitrażową, ale chyba jeszcze takich nie wynaleźli;-P
No i nici z krowy, bo jak tak dalej pójdzie, będziemy mieć niedługo w PL
kołchozy, jeśli reformatoły nie opamiętają się i uchwalą ustawę o obrocie
ziemią, jak straszą.

J.

www.kontestacja.com

94. Data: 2016-03-02 16:14:52

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

krys pisze:

> Chciałabym małolitrażową, ale chyba jeszcze takich nie wynaleźli;-P

"Boża krówka" -- w każdej co większej wsi. Mleko też daje.

> No i nici z krowy, bo jak tak dalej pójdzie, będziemy mieć niedługo
> w PL kołchozy, jeśli reformatoły nie opamiętają się i uchwalą ustawę
> o obrocie ziemią, jak straszą.

Same się nie opamiętają. Ale widziały gały co brały.

Jarek

--
Po cholerę toto żyje? | Pachnie toto jak dno beczki,
Trudno powiedzieć, czy ma szyję, | jakieś nóżki, jakieś kropeczki --

95. Data: 2016-03-02 16:57:41

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarosław Sokołowski wrote:

> "Boża krówka" -- w każdej co większej wsi. Mleko też daje.

Biedronkę to mam na oknie. Ale mleka nie daje.

>(...) Ale widziały gały co brały.

Zdaje się, że usiłujesz mnie obrazić insynuując jw.

J.

www.kontestacja.com

96. Data: 2016-03-02 17:17:15

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan krys napisał:

> Biedronkę to mam na oknie. Ale mleka nie daje.

Jak sie ładnie poprosi, to nawet chleb przyniesie.

> Zdaje się, że usiłujesz mnie obrazić insynuując jw.

Ależ czemu, skąd takie podejrzenia?! Nigdy takich rzeczy nie usiłuję,
ale gdybym naprawdę chciał, to bym potrafił. Po prostu przypominam
od zawsze znaną prawdę, choć często zapominaną. Oczywistą oczywistość.

Jarek

--
Biedroneczko leć do nieba, przynieś mi kawałek chleba.

97. Data: 2016-03-02 17:36:55

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarosław Sokołowski wrote:

> Jak sie ładnie poprosi, to nawet chleb przyniesie.

Jakąś leniwą mam.

> Ależ czemu, skąd takie podejrzenia?!

To nie podejrzenia, to wnioski z wymiany zdań.

> Nigdy takich rzeczy nie usiłuję,
> ale gdybym naprawdę chciał, to bym potrafił. Po prostu przypominam
> od zawsze znaną prawdę, choć często zapominaną. Oczywistą oczywistość.

Nie widzę związku. Gały widziały, co brały, ale dostały zupełnie co innego.
A reklamacji nie uwzględnia się.

J.

www.kontestacja.com

98. Data: 2016-03-02 18:18:07

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wtedy, kiedy ktoś swojego złudzenia broni jak niepodległości,
> podpierając się jakimiś pseudonaukowymi wywodami, tudzież wmawia je Bogu

Biedni ci homopaci...

99. Data: 2016-03-02 18:19:35

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-03-01 21:46, obywatel XL uprzejmie donosi:

> Solniczką sól do gara? - dobre, dobre :-]

Bardziej leczniczo byłoby pęsetą, ale to jednak trochę trwa, a co mniej
wykształceni mogą się pomylić przy liczeniu...

100. Data: 2016-03-02 18:22:16

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-03-01 21:57, obywatel XL uprzejmie donosi:

> Widzę, że zwłaszcza do różowych - bierzesz jak leci 333-]

Zaraz tam leci... kręcić trzeba, kręcić...

Buraczki w plasterkach
Malaysia PPC Search Marketing Agencies
TVN24 - nowa piramida żywnościowa
Ale jaja!!!
Ciekawostka dla wielbicieli zdrowych ryb i suszi