Re: Normy ważenia/pakowania w handlu detalicznym

531. Data: 2016-03-09 14:50:38

Temat: Re: Normy ważenia/pakowania w handlu detalicznym
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Dnia 2016-03-09 12:54, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

> A teraz skup się:
> 3333333333-]

Ja się poddaję, nie wiem. Ale to bym zrozumiał:

333333-]

Jest to ilustracja znanego przysłowia.

Jarek

--
Gdzie kucharek sześć, tam cycków dwanaście.

532. Data: 2016-03-09 14:57:56

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-03-09 14:50, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> Ja się poddaję, nie wiem.

Poczekam jeszcze, może ktośkolwiek widział, ktośkolwiek wie.

Qcharek

533. Data: 2016-03-09 15:04:58

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .03.2016 o 14:44 Qrczak <q...@q...pl> pisze:

> Dnia 2016-03-09 12:54, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

(...)

> A teraz skup się:
> 3333333333-]

Ależ to banalnie proste - wróci do Pszemola zgodnie z zasadą karmy
(kismetu):

Dolna (prawa) część bz. - "brzuch zwisający nawinięty nad gumką od majtek"
Górna (lewa) - gęba zjadająca zapasu jajek na twardo na nartach w Kanadzie.

Pszemol już wie, czym karma?

--
Trefniś

534. Data: 2016-03-09 15:07:43

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .03.2016 o 15:04 Trefniś <t...@m...com> pisze:

> [...]
> majtek"
> Górna (lewa) - gęba zjadająca zapasu jajek na twardo na nartach w

zjadająca zapas jajek na twardo - poprawka na rzecz psychofanki, to nie
była wrzuta "na rzecz"

--
Trefniś

535. Data: 2016-03-09 19:25:00

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> (...)
>
> (...)

> Ja mam tylko nadzieję, że poza Pszemolem wszyscy doskonale odróżniają
> białka sojowe (izolaty, koncentraty) od hydrolizatów białka, które to
> inkryminowany błędnie utożsamia.
> A które to pełnią zupełnie różne funkcje.

Rożnice między izolatem i hydrolizatem są wyjątkowo krytyczne w tej
dyskusji.
Dziękujemy Ci, Wielki XL-kowy wręcz Profesorze, za zabranie głosu w tej
jakże ważnej sprawie...

536. Data: 2016-03-09 19:25:01

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak <q...@q...pl> wrote:
> Dnia 2016-03-09 12:54, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

> A teraz skup się:
> 3333333333-]

Nie jestem pewny czy nie ma jednak mniej par cycków ale mimo to zaryzykuję
odpowiedź: maciora? :-)

Daj znać czy choć czwórkę dostałem czy muszę się na korki zapisać...

537. Data: 2016-03-09 21:16:54

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.03.2016 o 15:07, Trefniś pisze:

> zjadająca zapas jajek na twardo - poprawka na rzecz psychofanki, to
> nie była wrzuta "na rzecz"

A to powyżej jak poprawisz?

Ewa

538. Data: 2016-03-09 21:17:47

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.03.2016 o 19:25, Pszemol pisze:

> Rożnice między izolatem i hydrolizatem są wyjątkowo krytyczne w tej
> dyskusji.
> Dziękujemy Ci, Wielki XL-kowy wręcz Profesorze, za zabranie głosu w tej
> jakże ważnej sprawie...

Przynajmniej mamy parytet.

Ewa

539. Data: 2016-03-09 21:41:44

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .03.2016 o 21:16 FEniks <x...@p...fm> pisze:

>>> majtek"
>>> Górna (lewa) - gęba zjadająca zapasu jajek na twardo na nartach w

> A to powyżej jak poprawisz?

Tobie polszczyzna zgrzyta - zrób sobie dobrze sama, Ewuś.
Mię to "zwisa" nomen omen...

--
Trefniś

540. Data: 2016-03-09 21:53:11

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .03.2016 o 19:25 Pszemol <P...@p...com> pisze:

> Rożnice między izolatem i hydrolizatem są wyjątkowo krytyczne w tej
> dyskusji.

Zastąp sobie izolat białka sojowego hydrolizatem białka sojowego
równoważnie wagowo.
Razem z FEniks do końca swego nikczemnego życia nie zdołacie temu
podołać...

--
Trefniś

Buraczki w plasterkach
Malaysia PPC Search Marketing Agencies
TVN24 - nowa piramida żywnościowa
Ale jaja!!!
Ciekawostka dla wielbicieli zdrowych ryb i suszi