Re: Nowa (ale dłuuugo śledząca grupę)

From: "Profil1" <k...@x...wp.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Nowa (ale dłuuugo śledząca grupę)
Date: Mon, 31 May 2004 17:35:18 +0200

Witam!
To kilka słów otuchy.
Piewszy rok radzę poświęcić odchwaszczeniu, (sama to przeszłam) póżniej
zwapnowanie (jesień,zima) jeżeli intensywność chwastów jest dość duża.
Najgorsze i tak są chwasty jednoroczne, ale po to mamy cały sezon wiosenno
jesienny aby i z tym sobie poradzić. Później same przyjemności. Myślę że
ogród najpiękniejszy jest późnym latem. Dlatego jedną z moich
najważniejszych decyzji postanowiłam podjąć we wrześniu.
Pozdrawiam
Ania