Nowa (ale dłuuugo śledząca grupę)

1. Data: 2004-05-31 07:52:26

Temat: Nowa (ale dłuuugo śledząca grupę)
Od: "PRYWATNA" <t...@o...WYTNIJTO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie i ciepło wszystkich grupowiczów
zawsze z zazdrością czytałam wasze posty, wchodziłam na każdą stronę przez
Was polecaną ( śledziłam jak rozrasta się strona o winoroślach), podziwiałam
zdjęcia ogrodów i roślin. Niestety brak nawet najmniejszego ogródka nie
pozwalał mi na sprawdzenie Waszych porad,
ale za kilka dni wreszcie będę i tu cytuję Tomasza B " Posiadaczką ziemską
:-)))) i będę miała pod opieką 1470 m kw (tylko nie wiem czy nie rzuciłam
się na zbyt głęboką wodę - góry, połudnowy stok i jak narazie żadnego
drzewa) - On napisał perzu, a ja traw (i innych roślin, których jeszcze nie
rozróżniam) po pas.
Z czasem, myślę że przy Waszej, mam nadzieję, pomocy zamienię w piękną
działkę rekreacyjną.
Pozdrawiam (strasznie zmartwiona - im więcej się przyglądam działce, tym
bardziej mnie przeraża i nie wiem od czego zacząć - całkowita pustka -
wszystkie koncepcje się gdzieś ulotniły)
Teresa

2. Data: 2004-05-31 08:04:09

Temat: Re: Nowa (ale dłuuugo śledząca grupę)
Od: aniai <aniai_usun_to@i_to_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik PRYWATNA napisał:

> [...]
> :-)))) i będę miała pod opieką 1470 m kw (tylko nie wiem czy nie rzuciłam
> się na zbyt głęboką wodę - góry, połudnowy stok i jak narazie żadnego

Ojej, ale Ci zazdroszczę. Mam nadzieję, że i ja kiedyś się doczekam
własnego kawałka ziemi- bo na razie tak jak Ty do tej pory tylko czytam,
czytam, czytam... I pomagam tacie na jego "polu" - ale to użytkowe a nie
rekreacyjne i prawie każdy przyniesiony ozdobny krzaczor okupuję
wysłuchaniem dłuższego kazania, że mu potrzebne miejsce zajmuję :(
A i tak jak się popatrzy na całość to te moje maleństwa nikną w tej
przestrzeni.

> Z czasem, myślę że przy Waszej, mam nadzieję, pomocy zamienię w piękną
> działkę rekreacyjną.
>
> Teresa

A będziesz dokumentować etapy powstawania?
Trzymam kciuki za powodzenie :)

Pozdrawiam
Anna I.

ps.Mirzan, czy mój mail dotarł?
--
interesujesz się turystyką? zapraszam na strony www:
www.goscinni.betacom.pl - bezpłatne noclegi

3. Data: 2004-05-31 08:10:06

Od: "miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PRYWATNA" <t...@o...WYTNIJTO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> bardziej mnie przeraża i nie wiem od czego zacząć - całkowita pustka -
> wszystkie koncepcje się gdzieś ulotniły)

Ja zaczęłabym od wylegiwania się na słoneczku w tej wysokaśnej trawie
!!! Weź ze sobą kartki, ołówki, kredki i narysuj z wyobraźni swój kawałek
raju. W ten sposób będziesz wiedzieć jak będzie wyglądać Twoja rekreacyjna
działka ;-)))
Serdecznie w gronie
Miłka

4. Data: 2004-05-31 09:21:15

Od: "Tomasz Bauer" <R...@p...hj.rqh.cy> szukaj wiadomości tego autora

PRYWATNA napisał(a):

> Witam serdecznie i ciepło wszystkich grupowiczów
> Pozdrawiam (strasznie zmartwiona - im więcej się przygl?dam działce,
> tym bardziej mnie przeraża i nie wiem od czego zacz?ć - całkowita
> pustka - wszystkie koncepcje się gdzie? ulotniły)

Witam serdecznie :-). Też mam pustkę, a raczej wir, w którym ciężko się
połapać. Ale już co? z tego wiru zaczyna p?czkować :-). Grunt to
dyskutować na grupie. To znacznie skuteczniejsza metoda nauki od
biernego czytania postów.

--
Pozdrawiam z pracy :-)
Tomek B.

5. Data: 2004-05-31 11:52:28

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:c9eo6d$9ku$1@atlantis.news.tpi.pl PRYWATNA
<t...@o...WYTNIJTO.pl> napisał(a):

> [...]
> Posiadaczką ziemską :-)))) i będę miała pod opieką 1470 m kw
> Z czasem, myślę że przy Waszej, mam nadzieję, pomocy zamienię w

Witaj wśród miłośników zieleni. :-) Z tą naszą pomocą, to różnie
bywa: jedni radzą pryskaj inni krzyczą nie pryskaj, jedni koś drudzy
zapuszczaj a niektórzy to nawet udają, że nic w ogródku nie robią i
samo im tak pięknie rośnie. ;-)

> Pozdrawiam (strasznie zmartwiona - im więcej się przyglądam działce,
> tym bardziej mnie przeraża i nie wiem od czego zacząć - całkowita
> pustka - wszystkie koncepcje się gdzieś ulotniły)

Ja też tak sobie pomyślałem, co bym zrobił z taką pustą działką i
nagle jakąś próżnię odczułem w głowie. ;-) Może na początek należałoby
ogrodzić działkę, jak nie płotem to żywopłotem. :-)
Pozdrawiam startowo Ja...cki

6. Data: 2004-05-31 14:06:49

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"PRYWATNA" <t...@o...WYTNIJTO.pl> wrote in message

> Pozdrawiam (strasznie zmartwiona - im więcej się przyglądam działce, tym
> bardziej mnie przeraża i nie wiem od czego zacząć - całkowita pustka -
> wszystkie koncepcje się gdzieś ulotniły)

Przyjrzyj sie dobrze, co tam rosnie? Co z tego chcesz zachowac?
Nie zacznij od calkowitego zniszczenia, tego co jest.
Popatrz co rosnie w okolicach. Jesli rosnie dobrze i podoba Ci sie,
posadz u siebie.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

7. Data: 2004-05-31 14:22:43

Od: "JoannaP" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PRYWATNA" <t...@o...WYTNIJTO.pl> napisał w wiadomości
> bardziej mnie przeraża i nie wiem od czego zacząć - całkowita pustka -
> wszystkie koncepcje się gdzieś ulotniły)
> Teresa

Witaj, witaj - masz wielkie pole... do popisu :D
A powiedz jescze w jakim regionie ta działka? Bedziesz robić zdjęcia? Rób,
rób, na zasadzie "przed" i "po"

Pozdrawiam
Joanna-Zazdrośnica :D

8. Data: 2004-05-31 15:35:18

Od: "Profil1" <k...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
To kilka słów otuchy.
Piewszy rok radzę poświęcić odchwaszczeniu, (sama to przeszłam) póżniej
zwapnowanie (jesień,zima) jeżeli intensywność chwastów jest dość duża.
Najgorsze i tak są chwasty jednoroczne, ale po to mamy cały sezon wiosenno
jesienny aby i z tym sobie poradzić. Później same przyjemności. Myślę że
ogród najpiękniejszy jest późnym latem. Dlatego jedną z moich
najważniejszych decyzji postanowiłam podjąć we wrześniu.
Pozdrawiam
Ania

9. Data: 2004-05-31 15:38:14

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:c9fj7o$e2c$1@atlantis.news.tpi.pl Profil1
<k...@x...wp.pl> napisał(a):

> Dlatego jedną z moich najważniejszych decyzji postanowiłam podjąć we
> wrześniu.

Hejka. Podejmij wczesniej, tzn zacznij pisać pod postami, na które
odpowiadasz. :-)
Pozdrawiam monotonnie Ja...cki

10. Data: 2004-05-31 15:40:26

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> wrote in message
> W wiadomości news:c9fj7o$e2c$1@atlantis.news.tpi.pl Profil1

> Hejka. Podejmij wczesniej, tzn zacznij pisać pod postami, na które
> odpowiadasz. :-)

Dlaczego myslisz, ze chodzi o posty? Moze na przyklad Ania zastanawia sie,
czy wyjsc za maz za wlasciciela ogrodu? :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz