Zamia i muszki

1. Data: 2004-05-31 08:46:52

Temat: Zamia i muszki
Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Temat dla fachowców na pewno banalny,ale ja zgłupiałam:-(otóż w mojej
Zamii(jak żle napisałam nazwę,to przepraszam,ale dopiero sie ucze)Pojawiły
się muszki.Wygladaja jak owocówki,czy to możliwe,że owocówki żrą
kwiaty?Dostałam ja na parapetówę jako 1 kwiatek i bardzo mi jej szkoda.Nie
dawno ją przesadzałam i dałam osmokote.Nie wypuszcza tez nowych
listków:-(Czy da się coś z nią zrobic???

Gosia

2. Data: 2004-05-31 16:39:30

Temat: Odp: Zamia i muszki
Od: "samaki" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gosia Plitnik <p...@o...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c9erdr$p3f$...@n...onet.pl...
> [...]
> dawno ją przesadzałam i dałam osmokote.Nie wypuszcza tez nowych
> listków:-(Czy da się coś z nią zrobic???

Stawiam na ziemiórki, w sumie nie aż tak bardzo szkodliwe, można je wyłapać
przy pomocy żółtych tablic lepowych. Zamia czyli Zamioculcas ? Jeśli tak to
nie należy przesadzać z podlewaniem.

pozdrawia
samaki

3. Data: 2004-05-31 18:21:02

Temat: Re: Zamia i muszki
Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "samaki" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Stawiam na ziemiórki, w sumie nie aż tak bardzo szkodliwe, można je
wyłapać
> przy pomocy żółtych tablic lepowych. Zamia czyli Zamioculcas ? Jeśli tak
> nie należy przesadzać z podlewaniem.

O,kurcze,a czytałam,ze lubi wilgoć:-(Jak ja mam te muchy łapac???CZy te
tablice rozłożyć obok?

Gosia,zakręcona

4. Data: 2004-05-31 20:14:39

Od: "samaki" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gosia Plitnik <p...@o...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c9ft2e$gde$...@n...onet.pl...

> [...]
> wyłapać
>
> O,kurcze,a czytałam,ze lubi wilgoć:-(Jak ja mam te muchy łapac???CZy te

Do tablic dołączone są takie patyczki na których mocuje się tabliczkę i
wkłada do doniczki. Uważaj bo te tablice są naprawdę lepkie ...

pozdrawia
samaki

5. Data: 2004-05-31 20:25:49

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Muchy nie żrą, ponieważ posiadają aparat gębowy liżący !

Pozdrawia zoologicznie boletus

6. Data: 2004-05-31 20:27:37

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do tablic dołączone są takie patyczki na których mocuje się tabliczkę i
> wkłada do doniczki. Uważaj bo te tablice są naprawdę lepkie ...

A,teraz ,to już rozumiem:-)
Dziękuję Ci pięknie

Gosia

7. Data: 2004-05-31 20:48:38

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"boletus" <b...@o...pl> wrote in message news:c9g4da$jtt$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Muchy nie żrą, ponieważ posiadają aparat gębowy liżący !

Nie ugryzla Cie nigdy zadna mucha?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

8. Data: 2004-05-31 21:06:49

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O,kurcze,a czytałam,ze lubi wilgoć:-(Jak ja mam te muchy łapac???CZy te
> tablice rozłożyć obok?
>
> Gosia,zakręcona

Łap do ręki;-)

Pozdrawia boletus