Trawa na trawnik

1. Data: 2004-05-30 21:46:40

Temat: Trawa na trawnik
Od: "K090" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam dobrej trawy na trawnik. Teren słoneczny, mało deptany. Wolę
wolnorosnącą.
Zależy mi przede wszystkim na dobrym producencie, bo nie raz zdarzyło mi się
wysiać trawę, w której masę było nasion chwastów - zwłaszcza lebiody.
Co myślicie o mieszance Wembley z Centrali Nasiennej w Kaliszu?

2. Data: 2004-05-31 06:38:57

Temat: Re: Trawa na trawnik
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:c9dknt$nq7$1@news.onet.pl K090
<n...@p...onet.pl> napisał(a):

> Zależy mi przede wszystkim na dobrym producencie, bo nie raz
> zdarzyło mi się wysiać trawę, w której masę było nasion chwastów -
> zwłaszcza lebiody.

Hejka. Podobno najlepsze trawy z Iławy. :-) Zaś najtańsza mieszanka
traw z Nomi. Nie chce mi się wierzyć w te masy chwastów w mieszance
traw. Podejrzewam, że źle przygotowałeś glebę przed wysiewem.
Pozdrawiam starannie Ja...cki

3. Data: 2004-05-31 14:46:23

Od: "Halina" <k...@n...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> Podejrzewam, że źle przygotowałeś glebę przed wysiewem.

Coś w tym jest, w naszej okolicy na lebiodę w nasionach narzekają ci,
którzy przywieźli ziemię z cukrowni. Niezależnie od pochodzenia nasion :).

pozdrawiam Halina

4. Data: 2004-05-31 18:16:57

Od: "sq4nr" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Podobno najlepsze trawy z Iławy. :-) Z

:D Niestety to tylko slogan. Firma ROLIMPEX (ups sorry za podanie nazwy :))
sprzedaje mieszanki z rajgrasem angielskim 'Nadmorski'. Trawa ta kompletnie
nie powinna znalezc sie w mieszankach trawnikowych. To trawa PASTEWNA! Nie
polecam :)

NicoRette

5. Data: 2004-05-31 19:34:54

Temat: Re[2]: Trawa na trawnik
Od: Krzysztof Marusiński <k...@m...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj sq4nr!
W Twoim liście przeczytałem:

s> :D Niestety to tylko slogan. Firma ROLIMPEX (ups sorry za podanie nazwy :))
s> sprzedaje mieszanki z rajgrasem angielskim
s> 'Nadmorski'. Trawa ta kompletnie
s> nie powinna znalezc sie w mieszankach trawnikowych. To trawa PASTEWNA! Nie
s> polecam :)
s> NicoRette

O! Poza Rolimpexem reklamujesz także Nicorette! Oj,
nieładnie!
Krzysztof Marusiński

6. Data: 2004-05-31 20:10:47

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:c9ft9u$pt5$1@nemesis.news.tpi.pl sq4nr
<s...@w...pl> napisał(a):

> sprzedaje mieszanki z rajgrasem angielskim 'Nadmorski'. Trawa ta
> kompletnie nie powinna znalezc sie w mieszankach trawnikowych. To
> trawa PASTEWNA! Nie polecam :)

Hejka. O ile mi wiadomo życica trwała czyli inaczej rajgras
angielski jest podstawowym składnikiem mieszanek trawnikowych. Chodzi
Ci o gatunek, czy o tę odmianę "Nadmorski", że ona się nie nadaje na
trawniki, bo należy do odmian uprawowych pastewnych a nie trawnikowych.
Pozdrawiam szczegółowo Ja...cki

7. Data: 2004-05-31 21:28:52

Temat: Re: Re[2]: Trawa na trawnik
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

s> :D Niestety to tylko slogan. Firma ROLIMPEX (ups sorry za podanie nazwy
:))

:-))

Pozdrawia ładnie boletus

8. Data: 2004-05-31 21:40:22

Od: "JoannaP" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ci o gatunek, czy o tę odmianę "Nadmorski", że ona się nie nadaje na
> trawniki, bo należy do odmian uprawowych pastewnych a nie trawnikowych.

Mnie by też interesowała odpowiedź na to ptanie, bo w sklepie ogrodniczym
polecono mi własnie rajgras (sam) na dosiewanie . Kupiłam próbnie 10dag i
wczoraj wysiałam - jak wróble nie zrobiły sobie stołówki to powinnam
zobaczyc jak to wyrośnie. Tylko, że wstrzymam się z dalszym zakupem - aż się
nie do wiem o co tu chodzi

Joanna - trochę zagubiona....

9. Data: 2004-06-01 01:37:21

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"JoannaP" <p...@n...pl> wrote in message

> [...]
> wczoraj wysiałam - jak wróble nie zrobiły sobie stołówki to powinnam
> zobaczyc jak to wyrośnie. Tylko, że wstrzymam się z dalszym zakupem - aż się

"Musimy siać, choć grunta nasze marne
Choć nam do orki pługów brak i bron
Musimy sieć, choć wiatr porywa ziarno
A w ślad za siewcą kroczą stada wron"

> [...]