Nowa ale mokra zmywarka do zabudowy

1. Data: 2005-01-26 20:04:37

Temat: Nowa ale mokra zmywarka do zabudowy
Od: "gosc" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam moze dziwne pytanko - kupilismy pierwsza w zyciu zmywarke do zabudowy.
Po rozpakowaniu okazalo sie, ze w srodku jest lekko mokra, co mnie mocno
zdziwilo. Czy to normalne, by nowe urzadzonko bylo mokre? Czy to ma zwiazek
z jakims testowaniem przed producenta? Gdyby nie to ze calosc byla solidnie
zapakowana, powiedzialbym, ze ktos juz jej wczesniej uzywal. A tak.....

1. Data: 2005-01-26 20:41:36

Temat: Re: Nowa ale mokra zmywarka do zabudowy
Od: "Iwona M." <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też przywiozłam mokrą zmywarkę do domu. To resztki wody po testowaniu
urządzenia. Nie ma się czego obawiać - moja jak dotąd działa bez zarzutu :)

pozdrawiam
Iwona

1. Data: 2005-01-26 22:54:24

Od: "plitkin" <N...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeczytaj instrukcje. Moja tez byla mokra i o tym bylo napisane w
instrukcji. Testowanie....

1. Data: 2005-01-26 22:54:24

Od: "plitkin" <N...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2005-01-26 23:56:53

Od: ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

"gosc" <s...@w...pl> skrev i meddelandet
> Mam moze dziwne pytanko - kupilismy pierwsza w zyciu zmywarke do zabudowy.
> Po rozpakowaniu okazalo sie, ze w srodku jest lekko mokra, co mnie mocno
> zdziwilo. Czy to normalne, by nowe urzadzonko bylo mokre?

Hehe, my zrobilismy pierwsze mycie bez naczyn ani proszku i okazalo sie, ze
nasza zmywarka produkuje straszne ilosci piany. Co wiecej, piana powstaje
tylko w jednym programie ("mycie normalne"). Do tej pory, po 8 latach
uzytkowania jej, mamy do owego programu awersje, odnoszac wrazenie ze zawsze
po programie "szybkim" sa czystsze naczynia (bo piana nie pozostaje ;-)

magda

Ryż dmuchany (preparowany)
Coś niezdrowego
opowiadanie kulinarne
Re: Podniebienne imaginacje gastronoma Alberta
klafuti Pascala