Re: Nowa moda ?

1. Data: 2004-04-24 11:17:08

Temat: Re: Nowa moda ?
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 22 Apr 2004 08:47:59 +0000 (UTC), Hania <v...@W...gazeta.pl> wrote:
: Anja <a...@f...oik> napisał(a):
:
: > Na zachodzie pokzały sie rajstopy dla Panow ... wiecej na stronie
: > http://www.gattoman.webpark.pl
: > Co sądzicie dziewczyny na ten temat ?
:
: Auuu, Boshe, Dziewczyny, czy widzialyscie te fotki? Puscilam pawia (sorki za
: brak eufemizmu)

ekhem, masz moze jakies urazy? bo wg mnie ci faceci wygladaja szalowo. tylki
jak marzenie...

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2004-04-25 13:27:03

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

> ekhem, masz moze jakies urazy? bo wg mnie ci faceci wygladaja
> szalowo. tylki jak marzenie...
>
> kasica

Tyłko może i fajne, ale źle "opakowane". ;-)

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-04-25 22:00:37

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 25 Apr 2004 15:27:03 +0200, Ligeia <e...@t...pl> wrote:
: Katarzyna Kulpa wrote:
: > ekhem, masz moze jakies urazy? bo wg mnie ci faceci wygladaja
: > szalowo. tylki jak marzenie...
: >
: Tyłko może i fajne, ale źle "opakowane". ;-)

ee tam, DGCC. te rajstopki tylko pikanterii dodaja :)

kasica

1. Data: 2004-04-26 17:54:24

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

> ee tam, DGCC. te rajstopki tylko pikanterii dodaja :)
>
> kasica

Co kto lubi. ;-) Na mnie taki "fetysz" nie działa. :LOL:

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw
kodeksem zawarowanych." N.Żmichowska "Poganka"

Dzwiewczyny ratunku!!!
Ideal Balance nr 15 kompakt oraz jasny kompakt
cos super na zaskórniki
cellulitis - czy moja hipoteza jest prawdziwa?
Re: (Kraków) gdzie dobra krawcowa?