Nowa osoba

1. Data: 2001-09-06 15:37:42

Temat: Nowa osoba
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Jestem nowym użytkownikiem tej listy dyskusyjnej i chcę korespondować, ale nie wiem
jak i z kim, prosze pomożcie potrzebuję pomocy
Ania

--

OnetKomunikator - porozumiesz sie
z innymi [ http://ok.onet.pl/instaluj.html ]

1. Data: 2001-09-06 16:06:46

Temat: Re: Nowa osoba
Od: "porte-parole" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:2...@f...onet
.pl...
> Jestem nowym użytkownikiem tej listy dyskusyjnej i chcę korespondować, ale
nie wiem jak i z kim, prosze pomożcie potrzebuję pomocy
> Ania
tia...no to witaj!
chcesz korespondowacz kims prywatnie, czy tez wymieniac mysli i poglady na
szerszym forum...?
od tego czego chcesz zalezy pomoc jakiej oczekujesz...pozdrawiam.pepe

1. Data: 2001-09-06 19:15:41

Od: "mIrO" <a...@g...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Herzlich Wilkommen czy jakos tak :)

w kazdym razie witam Cie Aniu

przyjazny jak nigdy
mIrO

1. Data: 2001-09-06 21:04:15

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@p...onet.pl>
> Jestem nowym użytkownikiem...

Polecam wysyłać na grupę przez serwer news-owy, bo bramka onetowska dokleja
pełno śmieci.

1. Data: 2001-09-06 21:10:46

Od: "ŁukAsh" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Herzlich Wilkommen czy jakos tak :)
>

> w kazdym razie witam Cie Aniu
>

> przyjazny jak nigdy
> mIrO

a co Ci tak mIrO poprawilo humor...? Podziel sie, moze mnie sie tez poprawi
(oj, przydaloby sie, przydalo) ;-)

pozdry,
ŁukAsh

1. Data: 2001-09-06 21:11:24

Od: "ŁukAsh" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@p...onet.pl> ...

a tak w ogole... Witaj Aniu! I zostan z nami.

ŁukAsh

1. Data: 2001-09-07 07:21:36

Od: Joanna <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 9...@a...krakow, Andrzej Litewka at
a...@p...onet.pl wrote on 6-09-01 23:04:

> <m...@p...onet.pl>
>

> Polecam wysyłać na grupę przez serwer news-owy, bo bramka onetowska dokleja
> pełno śmieci.

Jezusiczku, czemu ty sie tak wszystkich Andrzej czepiasz?
NIe moglbys pisac bardziej ad rem? Wchodzi ktos nowy, a ty go od razu
krytykujesz i wysylasz na serwer newsowy,

Dwie z Twoich ostatnich wypowiedzi:

Szkoda, że sobie nie ustawiłeś prawidłowo kodowania.
Skonfiguruj sobie OE i nie będziesz miał problemów z polskimi znakami. Mogę
podesłać Ci opis w razie problemów.
Widzę, że na grupach większość boi się ojczystej pisowni - smutne to :(

Najlepiej jak wszyscy zaczną pisać po angielsku na polskojęzycznej grupie...
Wszyscy się zachwycają tym zachodem a on mi już bokiem wychodzi.

Z gory przepraszam, jezeli mam zle ustawione kodowanie, jesli komus to
bardzo przeprasza - moze splonkowac, ja tego z roznych powodow nie zmienie.
Czy naprawde warto sobie tymi techn. szczegolami zawracac glowe?

Pozdr.
Joanna

1. Data: 2001-09-07 08:52:52

Od: "Vetch" <v...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej !

Użytkownik "Joanna" <c...@p...onet.pl> napisał
> Jezusiczku, czemu ty sie tak wszystkich Andrzej czepiasz?

Hihi... ;-)

> [...]
zmienie.
> Czy naprawde warto sobie tymi techn. szczegolami zawracac glowe ?

Właściwie, to netykieta określa zasady istnienia w internecie.
Z drugiej strony, dżentelmen nie powinien gnębić kobiet takimi szczegółami
;-)

Vetch
;-)

1. Data: 2001-09-07 08:55:26

Od: mara <m...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

no dobra to ja tez bez bicia przyznam sie ze jestem tu nowa tzn czytam
was od dawna ale teraz postanowilam sie tez troche wypowiadac :)

serdecznie pozdrawiam

mara

1. Data: 2001-09-07 09:21:02

Od: Joanna <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 9na208$4a7$...@n...tpi.pl, Vetch at v...@m...pl wrote on
7-09-01 10:52:

> [...]
>
> Właściwie, to netykieta określa zasady istnienia w internecie.
> Z drugiej strony, dżentelmen nie powinien gnębić kobiet takimi szczegółami

Kobieta, czy nie-kobieta - troche to dziwne, ze osoba z sygnatura: "tnij
cytaty i sygnaturki" produkuje bezdproduktywne posty. Takie rzeczy wysyla
sie na priv, chyba ze cel nie na doradzaniu polega, a na samym zabieraniu
glosu. Netykieta to jak wszystkie przepisy pewna propozycja, a po drugie
akurat nie narzuca bramki, z ktorej sie wysyla posty:)
J.
P.S. wszystko z :))))

Co mam dzisiaj począć?
Wcale to nie takie proste!