Nowa techologia?

11. Data: 2000-04-13 00:08:43

Temat: Re: Nowa techologia?
Od: "Michal Kawecki" <mk/remove_spam/@iq.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacenty" <j...@r...pl> wrote in message
news:8d16bb$nqi$1@aquarius.webcorp.com.pl...

> Michal Kawecki napisał(a) w wiadomości: <3...@s...net.pl>...

> Wygląda mi to na tzw. BICOM, aparat diagnostyczno - leczniczy oparty na
> rezonansie magnetycznym. Aparat bada impulsy magnetyczne organizmu,
> porównuje je z impulsami próbek we fiolkach (np alergeny typu mąka, różne
> białka ...) i w ten sposób wykazuje zmiany patologiczne. Potem leczy,
> przywracając prawidłowy magnetyzm. Miałem z tym do czynienie kiedy mój syn

Dzięki za wyczerpującą odpowiedź. Badanie tym aparatem traktowano
najwyraźniej jako dodatkowe, gdyż ani za to nie pobrano dodatkowych
pieniędzy, ani nie
poinformowano co właściwie było robione. Lekarz był dosyć rzeczowy i nie
namawiał do żadnych dziwnych metod leczenia. A że miał słabość do tzw.
alternatywnych metod diagnozy... cóż, chyba niektórzy z dyskutantów nieco
się zagalopowali w ocenach. Dla mnie - niefachowca - równie tajemniczo
wygląda diagnoza irydologa lub specjalisty od akupunktury. Myślę, że w tzw.
przejściowym okresie pomiędzy powstaniem nowego a jego zaakceptowaniem przez
tzw. świat nauki najważniejsza jest trafność zastosowanej metody
diagnozowania: jeśli się sprawdza, choćby tylko w niektórych przypadkach, to
chyba nic złego z takich prób nie wynika...

Michał Kawecki
mk/remove_spam/@iq.pl

12. Data: 2000-04-13 01:13:24

Od: c...@b...gnet.pl (Marcin Kubicki) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 12 Apr 2000 08:39:27 +0200, "Jacenty" <j...@r...pl> wrote
and nobody noticed it except me:

>Michal Kawecki napisał(a) w wiadomości: <3...@s...net.pl>...

>Wygląda mi to na tzw. BICOM, aparat diagnostyczno - leczniczy oparty na
>rezonansie magnetycznym.

Ciekawe. A jaki rezonans szanowny pan ma na mysli ? Jadrowy Rezonans
Magnetyczny ? To Ta Szklana Kula musialaby zajmowac niezly domek.
Wiesz, te wszystkie cholernie ciezkie elektromagnesy ....

Marcin Kubicki
Na zielonej trawce
Pasły się pratchawce
Jeden mówi do drugiego
Podaj cewkę Malpigiego
Boris Vian

13. Data: 2000-04-13 06:03:10

Od: "Jacenty" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Kubicki napisał(a) w wiadomości: <3...@n...tpsa.pl>...
>Ciekawe. A jaki rezonans szanowny pan ma na mysli ?
Czy to na tym poziomie i etapie dyskusji ma jakieś znaczenie ??
Jak go zwał tak go zwał chodzi o ogólny pogląd.
Pan Jacenty

14. Data: 2000-04-13 13:41:17

Od: p...@a...gda.pl (Piotr Zielinski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się zagalopowali w ocenach. Dla mnie - niefachowca - równie tajemniczo
> wygląda diagnoza irydologa lub specjalisty od akupunktury.

Zarowno irydologia, jak i homeopatia i leczenie tym tzw. "rezonansem" to
zwykle naciaganie ludzi. Poza tym lekarz powinien o wszystkim informowac, co
i po co robi. W dodatku lekarz, ktory stosuje te metody, postepuje
nieetycznie (sprzecznie z Kodeksem Etyki Lkearskiej).

Piotr Zielinski

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-medycyna
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-medycyna/

15. Data: 2000-04-13 14:11:29

Od: "Jacenty" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>i po co robi. W dodatku lekarz, ktory stosuje te metody, postepuje
>nieetycznie (sprzecznie z Kodeksem Etyki Lkearskiej).

Ja bym tak w czambuł tego nie potępiał. Akurat jeżeli chodzi o różne
fizyko-terapie prądami czy polem magnetycznym, są rzeczą od dawna znaną, a
nie sądzę, żeby dokładnie było wiadomo jak to wszystko działa. Po prostu
zaobserwowano pozytywne efekty i się to stosuje. Nikt się temu nie dziwi.
"Rezonans" też wymaga poznania.
Jacenty

16. Data: 2000-04-14 08:45:12

Temat: Odp: Nowa techologia?
Od: "Cosa" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Kawecki <mk/remove_spam/@iq.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@s...net.pl...
<big ciach>
> Dla mnie - niefachowca - równie tajemniczo
> wygląda diagnoza irydologa lub specjalisty od akupunktury.
No - tyle że biorezonans i irydologia diagnozuje równie dobrze co
operator sprzętu zgaduje.
Akupunktura natomiast nie diagnozuje ino leczy - i czasem nawet jest
to bardzo skuteczne.

--
Cosa

"Konie trojańskie mają swych rycerzy gdzieś"

17. Data: 2000-04-14 13:55:18

Od: "Robert Kosno" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Zielinski <p...@a...gda.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:001201bfa54e$0f29e820$d...@z...amg
.gda.pl...
:
: Zarowno irydologia, jak i homeopatia i leczenie tym tzw. "rezonansem" to
: zwykle naciaganie ludzi. .........

O irydologii i leczeniu rezonansem nie bede sie wypowiadal, bo nie
mam na tym polu doswiadczen.Ale homeopatii bede bronil. Mam
silna alergie i w zwiazku z tym lecze sie od dwoch lat. Przez ten
okres wyprobowalem chyba wszystkie leki antyalergiczne jakie
sa dostepne . I ZADEN , powtarzam ZADEN nie ulzyl moim
dolegliwoscia nawet o kilka procent . A bralem ich naprawde duzo
(Zyrtec ,Flonidan ,Cirrus , rozne aerozle do nosa Nasonex itp).
Dopiero leki homeopatyczne ,przyniosly mi poprawe .Teraz biore
praktycznie tylko je . Odczulany jestem szczepionka doustna ktora
dodawana jest do Euphorbium Compositum S (lek homeopatyczny).
Pozdrawiam.
Ps.
Leczy mnie prof .Zawisza specjalista krajowy d/s alergii ;))))).

Podwiązanie nasieniowodów
Miedzynarodowy Dzien Swiadomosci Zagrozenia Halasem - 12 kwietnia 2000
WE3
Dobrego specjaliste urologa
oko