11. Data: 2014-12-30 14:17:15

Temat: Re: Nowa wersja programu dietetycznego Ananas
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 30 Dec 2014 10:18:18 +0100, szczepan bialek napisał(a):

> Prawie kazdy wie ze pies jest uprzywilejowanym czlonkiem rodziny a kot jest
> niekwestionowanym PANEM rodziny.
> S*

W moim domu psy i koty mają BARDZO ważną pozycję, należną istotom, które
wzięłam pod opiekę na swą odpowiedzialność i dla swojego komfortu
psychicznego, sprawiają mi wiele radości i cieszę się, że mogę im zapewnić
raj na Ziemi - ale nigdy nie powiem, że są "członkami rodziny", bo to
miejsce należne jest tylko moim najbliższym istotom ludzkim. I zawsze będę
się otwarcie sprzeciwiać mieszaniu tych dwóch spraw.

12. Data: 2014-12-30 15:50:01

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.12.2014 o 14:17, XL pisze:

> [...]
> miejsce należne jest tylko moim najbliższym istotom ludzkim. I zawsze będę
> się otwarcie sprzeciwiać mieszaniu tych dwóch spraw.

Ale przecież mogą być członkami stada. Czy to coś zmienia?
Stado, rodzina, to tylko kwestia nazewnictwa chyba?

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

13. Data: 2014-12-30 17:52:03

Od: "szczepan bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> miejsce należne jest tylko moim najbliższym istotom ludzkim. I zawsze będę
> się otwarcie sprzeciwiać mieszaniu tych dwóch spraw.

Ciekawe co Twoj kot na to.
Byl przy Tobie jak to pisalas?
S*

14. Data: 2014-12-30 19:42:01

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>.... zwierzęta..... Nie daję im prezentów gwiazdkowych ani nie kupuję
> gazet czy nie zapraszam na przyjęcia, bo to nie ich świat i tego się
> trzymam pomimo iż wokoło
>!!!!ludziom już generalnie WSZYSTKO sie ___pomerdało.___

Prezenty gwiazdkowe psiaki ode mnie dostają w kratkę:
jak się trafi to jest, jak nie - to nie ma.

Ale z tymi gazetami, to nie taka prosta sprawa:
Idę z psem o doskonałym nosie na spacer:
węszy cierpliwie i bardzo dokładnie, pozwalam na to, coś węszy dalej, wraca
węszy znowu.
I ja już wiem: on wie wszystko. Dla niego było to jak czytanie gazety, albo
jak wyjście do kina na film.
On zrozumiał bo pszeczytał, co się tu się działo, także co się działo
wcześniej z tymi psami? , kotami?, ptakami?, co było pszyczyną, czy były
zdrowe.
I tak mi pszyszło do głowy: są w spszedaży długie kąski dla psa do
obgryzania pszeznaczone, troszkę jak kości.
Jakby nanieść tam odpowiednie zapaszki, to byłby komiks dla psa.
Tylko te psią mowę należało by wcześniej rozgryść.

Co do zapraszania psa na pszyjęcia to zapraszam, jak najbardziej.
Inaczej pies w zależności od sztuki będzie demolował mieszkanie, marznął w
aucie, albo w ogrudku, i goście nie byli by zadowoleni pszewidując co robi
pies.

A na koniec, skoro ludziom się "merda" to jednak są bardzo blisko psa.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ zakładce 'inne', nowe wersje:
syntezatora mowy Gdak (z możliwością zmiany szybkości mowy),

15. Data: 2015-01-01 22:57:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 30 Dec 2014 15:50:01 +0100, Wiesiaczek napisał(a):

> Ale przecież mogą być członkami stada. Czy to coś zmienia?
> Stado, rodzina, to tylko kwestia nazewnictwa chyba?

Nie, to kwestia zasadnicza. "Stado" dotyczy zwierząt, a "rodzina" - ludzi.
Zwierzęta nie zakładają rodziny, ludzie nie zakładają rodziny ze
zwierzętami, zwierzęta żyjące razem z ludźmi mogą zostać ich domownikami -
ale nigdy (NIGDY) rodziną.
To tylko kilka oczywistości, ot, taki zbiór podstawowych prawd, które
jednak dziś się ludziskom dokumentnie pozacierały, bo generalnie WSZYSTKO
im się już pop...ło. Media lasują ludziom mózgi na potęgę, zanikają
wszelkie granice.

16. Data: 2015-01-01 23:01:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 30 Dec 2014 17:52:03 +0100, szczepan bialek napisał(a):

> Ciekawe co Twoj kot na to.
> Byl przy Tobie jak to pisalas?
> S*

Śpi spokojnie przy gorących kaflach i ma swój, KOCI, świat, a do ludzkiego
wcale się nie pcha. No, chyba że i mnie, jak niektórym, kiedyś korba odwali
na amen, to go spytam, co on na to i Ci przekażę - nastąpi wtedy między mną
i Tobą idealna łączność mentalna :->

17. Data: 2015-01-02 06:57:26

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.01.2015 o 22:57, XL pisze:

> Nie, to kwestia zasadnicza. "Stado" dotyczy zwierząt, a "rodzina" - ludzi.

No właśnie że nie jest to kwestia zasadnicza.
Owszem, dla Ciebie może taką być, ale już dla biologa niekoniecznie.
Pomijam już wszelkie niuanse, takie jak symbioza gatunków, to zachowania
społeczne w stadzie i w rodzinie mogą być identyczne.
Co więcej (trochę z innej beczki), to zachowania w rodzinie ludzi często
rażąco odbiegają od przyjętych norm w normalnych rodzinach i stadach:)
Podsumowując: Rozróżnianie człowieka i zwierzęcia może być celowe, ale z
ich zachowaniami stadnymi/rodzinnymi nie jest to takie oczywiste
(pomijając samo nazewnictwo).

18. Data: 2015-01-02 10:39:50

Od: "szczepan bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odwali
> na amen, to go spytam, co on na to i Ci przekażę - nastąpi wtedy między

Kot spi 18h, jedna godzine sie myje a przez reszte czasu rzadzi.
Jezeli jest domownikiem to rzadzi niepodzielnie w domu.
Gdzie Twoj rzadzi: w ogrodku czy na n-tym pietrze?
S*

19. Data: 2015-01-02 22:30:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 02 Jan 2015 06:57:26 +0100, Wiesiaczek napisał(a):

> No właśnie że nie jest to kwestia zasadnicza.
> Owszem, dla Ciebie może taką być, ale już dla biologa niekoniecznie.

Oszem, dla biologa niekoniecznie - ale tylko dopóki nic niepożądanego nie
spotyka jego RODZINY, bo wtedy natychmiast sobie "przypomni", co to jest
RODZINA :-|

> Pomijam już wszelkie niuanse, takie jak symbioza gatunków, to zachowania
> społeczne w stadzie i w rodzinie mogą być identyczne.

Człowiek zachowuje się (spada) w próżni tak samo jak kamień, ale to nie
oznacza, że kamień jest człowiekiem. Itd.

> Co więcej (trochę z innej beczki), to zachowania w rodzinie ludzi często
> rażąco odbiegają od przyjętych norm w normalnych rodzinach i stadach:)

Chcesz tworzyć regułę z wyjątków?
:-|

> Podsumowując: Rozróżnianie człowieka i zwierzęcia może być celowe, ale z
> ich zachowaniami stadnymi/rodzinnymi nie jest to takie oczywiste
> (pomijając samo nazewnictwo).

Bo też nie rozpatruję tutaj ZACHOWAŃ.

20. Data: 2015-01-02 22:31:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 2 Jan 2015 10:39:50 +0100, szczepan bialek napisał(a):

> Kot spi 18h, jedna godzine sie myje a przez reszte czasu rzadzi.
> Jezeli jest domownikiem to rzadzi niepodzielnie w domu.
> Gdzie Twoj rzadzi: w ogrodku czy na n-tym pietrze?
> S*

Tam, gdzie nie rządzę ja. Ale ja rządzę wszędzie...

Zaparcia co 2 dzien - 80 lat
Kraul -- nauka pływania
Blog o zdrowiu i medycynie
Odchudzanie suplementem malin?