Nowe ryby

11. Data: 2005-10-03 20:44:55

Temat: Re: Nowe ryby
Od: "@nn" <ann@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BasiaBjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości
news:dhs4od$2r3$1@inews.gazeta.pl...

> w Krakowie ponad 40 zł (wędzona), smaczna jest. Nie lubisz, czy
> znalazłaś w niej coś nieprzewidzianego?

Ze tak powiem sprawdziły się na członkach mojej rodziny plotki o
właściwościach tej rybki, na marginesie mówiąc bardzo smacznej.. :)
Ania
--
~*~*~* Moje dziecki: http://tinyurl.com/bdgxw *~*~*~
*~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*

12. Data: 2005-10-03 20:47:26

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik @nn napisał:

> Ze tak powiem sprawdziły się na członkach mojej rodziny plotki o
> właściwościach tej rybki, na marginesie mówiąc bardzo smacznej.. :)

?
To poplotkujmy :)
Pierwsze słyszę, że ta ryba ma jakieś ponadstandardowe właściwości.
--
pa, BBjk

13. Data: 2005-10-03 21:02:56

Od: "@nn" <ann@post> szukaj wiadomości tego autora

> ?
> To poplotkujmy :)
> Pierwsze słyszę, że ta ryba ma jakieś ponadstandardowe właściwości.

No to poplotkujmy :)
Czytałam, na tej grupie zresztą, ze powoduje ona w niektórych
przypadkach sensancje ze strony przewodu pokarmowego i to się
sprawdziło...niestety :)
Całe szczęście nie na wszystkich członkach rodziny, nie wiem może to od
wrażliwości tegoż układu u danego ludzia zależy...?
W każdym bądź razie mimo, że rybka była naprawdę smaczna raczej po raz
drugi nie zaryzykuję jej kupna.

Ania

14. Data: 2005-10-03 21:12:52

Od: sandalwood <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

@nn napisał(a):

> Ze tak powiem sprawdziły się na członkach mojej rodziny plotki o
> właściwościach tej rybki, na marginesie mówiąc bardzo smacznej.. :)
> Ania

potwierdzam sensacje zolodkowo-jelitowe:)

od po roku nie pozywiam sie sushi, a nawet podsmazanej maslanej

moi znajomi, paka ok 20 osob byla nad morzem-kuznica- w sierpniu,
wiekszosc biegala po bielizne do domu w czasie pracy po powrocie:)

pzd

sandalwood

15. Data: 2005-10-04 05:51:13

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik @nn napisał:

> Czytałam, na tej grupie zresztą, ze powoduje ona w niektórych
> przypadkach sensancje ze strony przewodu pokarmowego i to się
> sprawdziło...niestety :)

Eee, a już myślałam, ze po niej się świeci fosforyzującym blaskiem lub
fruwa ponad stołem. Nic się nam nie dzieje po tej rybie.
--
pa, BBjk

16. Data: 2005-10-04 06:03:49

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik @nn napisał:

> Przykro mi, że Cię zawiodłam :P, ale jeśli koniecznie chciałabyś
> zaświecić to może spróbuj truskawek zimą - one podobno są
> napromieniowywane (co by dłużej pociągnęły) ;))

Jak już całkiem zgaśnie mój blask wewnętrzny, nie wykluczam ;)
A na razie podobno u jakiegoś solidnego obywatela Myslenic świeci schab
po przerobieniu na kotlety. Schab wieprzowy, nie obywatelski.
--
pa, BBjk o świcie

17. Data: 2005-10-04 06:07:03

Od: "@nn" <ann@post> szukaj wiadomości tego autora

18. Data: 2005-10-04 06:12:40

Od: "@nn" <ann@post> szukaj wiadomości tego autora

> A na razie podobno u jakiegoś solidnego obywatela Myslenic świeci
> schab po przerobieniu na kotlety. Schab wieprzowy, nie obywatelski.

Ten to ma dobrze..... obiad ma całkiem przyzwoity i na prądzie
zaoszczędzi ;PP

Ania (co nie lubi wstawać skoro świt, ale jak mus to mus..)

19. Data: 2005-10-04 06:36:20

Od: "Kondziorek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "qd" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> wędzona na zimno??????? czy ścinki surowe??? Bo w Szczecinie maslana na
zimno
> wedzona jest w okolicach 42 zl/kg....

Ryba maslana wedzona .. (w calosci sprzedawana) . cena ~15 zl / kg
ta sama maslana ale . filety wedzona na zimno .. juz po 35-45 zl / kg

20. Data: 2005-10-04 15:03:37

Od: "qd" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "qd" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> widac ze w koncu zaczeli kozystac z lowisk na morzach polnocnych, morza
> srodziemnego i wybrzezy hiszpanskich oraz brazylijskich.

DZięki serdeczne, troche mi rozjasniłaś/łeś - notabene jeden jedyny to post
powaznie traktujący moje pytanie.....
Chyba będę po kolei kupowac i testować.
Dziś tilapii ciąg dalszy, roladki z boczkiem będą i nasionami kopru ogrodowego
qd

sos czosnkowy
krokiety z kapustą ew. miesem
gdzie kupic baranine w Warszawie?
Jaki sos do placków ziemniaczanych - RATUJCIE przepisem
pyt. o marynowane grzyby