Nowe towary...

1. Data: 2017-06-19 14:58:28

Temat: Nowe towary...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://wolnosc24.pl/2017/06/03/tak-powstaja-sex-robo
ty-potrafia-juz-prawie-tyle-co-prawdziwe-dziewczyny-
video/

Pewnie niedługo pojawią się oferty w działach "Kupię/sprzedam
nowe/używane". LOL

2. Data: 2017-06-19 15:03:27

Temat: Re: Nowe towary...
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 19 czerwca 2017 14:58:30 UTC+2 użytkownik XL napisał:
> [...]
video/

> Pewnie niedługo pojawią się oferty w działach "Kupię/sprzedam

W sam raz dla ahmedów.

3. Data: 2017-06-19 16:51:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:
ty-potrafia-juz-prawie-tyle-co-prawdziwe-dziewczyny-
video/

> W sam raz dla ahmedów.

Raczej dla dupowatych Europejczyków, którzy nie są w stanie walczyć (z
nimi) o swoje kobiety.

4. Data: 2017-06-19 18:07:27

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-19 o 16:51, XL pisze:
ty-potrafia-juz-prawie-tyle-co-prawdziwe-dziewczyny-
video/

> Raczej dla dupowatych Europejczyków, którzy nie są w stanie walczyć (z
> nimi) o swoje kobiety.

Kobieta to nie telewizor, żeby była czyjąś własnością.
Ale co ty możesz o tym wiedzieć...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2017-06-19 18:28:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
ty-potrafia-juz-prawie-tyle-co-prawdziwe-dziewczyny-
video/

> Kobieta to nie telewizor, żeby była czyjąś własnością.

Powiedz to muslimom, dekowniku.

> Ale co ty możesz o tym wiedzieć...

No właśnie nie wiem o niczym takim, żeby w Polsce była. Polacy obronią
swoje kobiety - ale co ty możesz o tym wiedzieć.

6. Data: 2017-06-19 18:45:58

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-19 o 18:28, XL pisze:
ty-potrafia-juz-prawie-tyle-co-prawdziwe-dziewczyny-
video/

> Powiedz to muslimom, dekowniku.

Co mam im powiedzieć? Że biała kobieta z Polski traktuje kobiety jak
rzeczy? Jak czyjąś własność?

7. Data: 2017-06-19 19:08:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> [...]
> rzeczy? Jak czyjąś własność?

> Kobieta to nie telewizor, żeby była czyjąś własnością.

No już wiem przecież, że nie potrafisz w innych kategoriach myśleć o
kobietach, niż tylko w kategoriach własności. Z muslimami ci po drodze. Ale
Polacy mają inne kategorie, o których się takiemu dekownikowi jak ty nie
śniło.
http://www.wiadomosci.tvp.pl/24047642/rycerski-jak-p
olak

I teraz już dalej możesz powtarzać swoją mantrę. Może sam w nią uwierzysz,
zanim przyjdą po twoją kobietę. Bo jeśli nie, to namiocik sobie kup
zawczasu, żebyś miał gdzie się schować.
http://www.tygodniknarodowy.pl/6107/niemcy-uchodzca-
wyciagnal-z-namiotu-kobiete-i-zaczal-ja-gwalcic-w-na
miocie-siedzial-jej-zastraszony-chlopak/

8. Data: 2017-06-19 19:29:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> http://www.tygodniknarodowy.pl/6107/niemcy-uchodzca-
wyciagnal-z-namiotu-kobiete-i-zaczal-ja-gwalcic-w-na
miocie-siedzial-jej-zastraszony-chlopak/

C.d. - do cwietii.

I polecam komentarze pod linkiem.

Ponadto polecam fragment:
"(...)31-letniego mieszkańca Ghany, który przybył do Niemiec jako
uchodźca."

To są ci twoi "uchodźcy wojenni" z Syrii. Oddaj im swoją kobietę i dom,
zanim sami po nie przyjdą, to może cię oszczędzą. A nie, ty przecież już
myślisz o przejściu na islam. To spoko, sam będziesz gwałcił. Możesz nawet
robić to jako uchodźca - wolno temu z "syryjskiej" Ghany, to i tobie, a co
:->

9. Data: 2017-06-19 20:46:13

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-19 o 19:08, XL pisze:
> [...]
> Polacy mają inne kategorie, o których się takiemu dekownikowi jak ty nie

Takie kategorie?:
http://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/olsztyn-bili-gw
alcili-i-torturowali-17-letnia-dziewczyne/8k8w0j8
(link pierwszy z brzegu, chcesz jeszcze?)

Ale nie wszyscy Polacy mają kategorię "swoje kobiety".
Niektórzy wiedzą, że to nie jest ich własność.
Ale co ty możesz o tym wiedzieć...

> I teraz już dalej możesz powtarzać swoją mantrę. Może sam w nią uwierzysz,

Może w końcu zrozumiesz.

> zanim przyjdą po twoją kobietę.

A jak przyjdą biali Polacy, to mam drzwi szeroko otworzyć, bo to ich
kobieta?

Jak zwykle gdy bąka puścisz to zmieniasz temat i uprawiasz demagogię...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2017-06-19 20:55:41

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-19 o 19:29, XL pisze:
> [...]

> "(...)31-letniego mieszkańca Ghany, który przybył do Niemiec jako
> uchodźca."
>
> To są ci twoi "uchodźcy wojenni" z Syrii.

A to są ci twoi nie-uchodźcy?
http://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/olsztyn-bili-gw
alcili-i-torturowali-17-letnia-dziewczyne/8k8w0j8

> Oddaj im swoją kobietę i dom,

Ile razy trzeba ci (kobiecie!) tłumaczyć, że kobiety to nie rzecz?

> zanim sami po nie przyjdą, to może cię oszczędzą. A nie, ty przecież już
> myślisz o przejściu na islam.

Przejściu z czego? Pogorszyło ci się?

> To spoko, sam będziesz gwałcił.

Pisałem ci już, że twoje fantazje seksualne mnie nie interesują.

> Możesz nawet
> robić to jako uchodźca - wolno temu z "syryjskiej" Ghany, to i tobie, a co

Twoi prawnicy już się zorientowali z kim mają do czynienia, czy jeszcze
nie? Mam nadzieję, że do celów dowodowych zaczęli śledzić posty na tej
grupie. I że archiwum przejrzeli.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Wielka Brytania niezależna od faszyzmu