Nowe zdjęcia

11. Data: 2005-12-27 21:10:06

Temat: Re: Nowe zdjęcia
Od: "Elzbieta Berlicka" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam wszystkich po świętach. Na mojej stronie zamonotowałam nowe zdjęcia - tym
> razem z ogrodu. Adres oczywiście: http://waja.w.interia.pl kopia
> http://waja.strefa.pl
>
> Pozdrawiam

Witam!
Przepiękna paproć Adiantum pedatum , trójlisty, skalniak z przylaszczkami.A ja
mam pytanko : czy widoczna na zdjeciu piekna Physoplexis comosa jest
zimozielona , czy też ginie na zime. Moja zginęła i nie wiem o czym to swiadczy?
Pozdrawiam , Elżbieta

12. Data: 2005-12-27 21:21:28

Od: "Ewelina" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

A no właśnie te 3 przylaszczki z tyłu to są Hepatica nobilis var japonica
(Touhau i Tsumabeni), posadzone w gruncie jak widać i zimujące w tym samym
miejscu już trzeci rok. Za kamieniem rośnie jeszcze pełna H. transsylavnica
"Elison Spence". Mam nadzieję, że w kolejnym sezonie uda się zrobić więcej zdjęć
pełnych przylaszczek w ogrodzie.
Physoplexis comosa traci z reguły na zimę liście. Ten rarytas trzeba też
pilnować przed ślimakami, bo są one niewątpliwie największym zagrożeniem dla
całej rodziny dzwonków.
Pozdrawiam
Ewelina

13. Data: 2005-12-27 21:54:57

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewelina" <w...@p...fm> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich po świętach. Na mojej stronie zamonotowałam nowe
> zdjęcia - tym
> razem z ogrodu. Adres oczywiście: http://waja.w.interia.pl kopia
> http://waja.strefa.pl

Dziękuje:-)
A miałam powiedzieć STOP chciejstwom :-)))

Pozdrawiam TeresaR

14. Data: 2005-12-27 22:00:02

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

>  Dziękuje:-)
> A miałam powiedzieć STOP chciejstwom :-)))
>
> Pozdrawiam TeresaR

Jak przyszalejesz na wiosnę, to spokojnie zwalisz na Ewelinę :))
(ja przynajmniej tak zrobię :))))

Pozdrawiam, Lilka

15. Data: 2005-12-27 22:02:07

Od: "Elzbieta Berlika" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pilnować przed ślimakami, bo są one niewątpliwie największym zagrożeniem dla

Dziękuje . Czyli mogę miec cicha nadzieje , ze Physoplexis comosa nie padła.
Oby.A te przylaszczki są wspaniałe.
Pozdrawiam , Elzbieta

16. Data: 2005-12-27 23:04:32

Od: w...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

> Mam wrażenie,że rzadszym okazem jest o kwiatach pojedynczych,pełna
> jest dość pospolita.Czy są w innych kolorach?
> Pozdrawiam.Mirzan

To tylko wrażenie. Znacznie rzadziej spotyka się w uprawie pełną piwonię
marchewkową niż pojedynczą. A jeśli u Pana ta pełna jest pospolita, to ja bardzo
chętnie wymienię.
Jeśli chodzi o inne kolory, to spotykam osoby, które poszukują innych kolorów,
ale sama na własne oczy nie widziałam (tzn. poza różową pojedynczą, którą czasem
można spotkać w ofertach). Nie jestem w stanie powiedzieć, czy szukają, bo takie
istnieją, czy jest to tylko wybujała wyobraźnia.
Pozdrawiam
Ewelina

17. Data: 2005-12-28 10:18:18

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewelina wrote:

> Witam wszystkich po świętach. Na mojej stronie zamonotowałam nowe zdjęcia - tym
> razem z ogrodu. Adres oczywiście: http://waja.w.interia.pl kopia
> http://waja.strefa.pl

Nawet nie wiedziałam, że istnieje tyle różnych dzwonków :O

Krycha zachwycona
Najpiękniejszą muzyką przed snem

18. Data: 2005-12-28 11:49:42

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewelina" <w...@p...fm> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich po świętach. Na mojej stronie zamonotowałam nowe
> [...]

Przepiękne skalniaki, można sie nabawić poważnych kompleksów oglądając Twoje
zdjęcia :))))
Tylko co się stało ze zdjęciami, dziś juz nie można ich obejrzeć. Szkoda, bo
miałam kilka pytań a teraz nie wiem jak mam je zadać :(

Pozdrawiam
Kaśka

19. Data: 2005-12-28 11:51:16

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elzbieta Berlicka" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

> Przepiękna paproć Adiantum pedatum ,

Adiantum piekne są. Czy to adiantum przypala Ci się w ciagu lata?

Pozdrawiam
Kaśka

20. Data: 2005-12-28 12:00:24

Od: "Ewelina" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

U mnie chodzi wszystko dobrze, więc nie wiem, w czym problem.
Na adresie http://waja.w.interia.pl może wystąpić przekroczenie limitu transferu
godzinnego, ale na tym drugim (http://waja.strefa.pl) na razie nie powinno.
Część serwisu jest na starym koncie, a nowa część jest na nowym, płatnym.

Jeżeli ja coś mogę zasugerować to proszę sobie ściągnąć zdjęcie napatrzyć się
dowoli i dopiero przechodzić do następnego. Mam przyznany wprawdzie limit 5 GB
na miesiąc, ale znając możliwości grupowiczów nigdy nic nie wiadomo...
Jeśli 5GB będzie za mało, to niestety na następne przyjemności z mojego konta
będzie trzeba czekać, jak na wypłatę (tzn. do pierwszego).
I jeszcze jedna podpowiedz - mnie ta strona najlepiej się podoba pod Mozillą
Firefoxem. Można ściągnąć z sieci i zainstalować.
Życzę miłego oglądania
Ewelina

Przypomnienie o konkursie świątecznym
alarm pędrakowy