Nowy i nowy trawnik

11. Data: 2008-10-26 21:54:36

Temat: Re: Nowy i nowy trawnik
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy zakopać torf pod trawę?

Zakop,przedtem z worka wysyp.

12. Data: 2008-10-26 22:17:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 26 Oct 2008 21:50:04 +0100, SDC napisał(a):

> No to wielkie dzięki. Człowiek ma problem a tu zamiast odpowiedzi
> dostaje "co to ładne kwiatki". Nie jestem zwolennikiem kwiatków. Jestem
> zwolennikiem iglaków. Jestem osobą pracująca i nie mam czasu (nie lubię)
> chodzić i pielić ogródek bo wyrosły chwasty.

To po co w ogóle się wtranżolileś teściom w ich ogródek?

> Nie jestem zwolennikiem
> betonów. Nic co było na ogrodzie nie "zabiłem betonem!!!".

Alw zabileś trawą. Ble.

> Teściowie są
> starsi i przyjdzie czas że to ja z przyszłą żoną będziemy musieli pielić
> ogródek. Ale nie mamy na to czasu. Już wolę wyjechać z kosiarką na trawę
> niż grzebać w ziemi.

Będziesz mial najazd kretów i wtedy docenisz kwiaty.

> I tak podziwia siebie za te drzewa owocowe które
> rosną na ogródku. Ale niech zostaną (nie od razu Rzym zbudowano).

Tiaa, wiejska synowa moich teściów od razu kazała wyrąbać starą czereśnię,
śliwę i piękna stuletnią grusze berę rodzacą piękne gruszki, bo jej
prześlycznom kostkem zasypywały... żeby ją pokręciło za to.
Ty też masz szanse się "wykazać" :->

> Moje kolejne pytania:
> Czy zakopać torf pod trawę?
> Dać jakiś nawóz na zimę?
>

> SDC

Tu jest grupa pl.rec.ogrody, poszukaj na pl.id.trawniki :->

13. Data: 2008-10-26 22:18:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 26 Oct 2008 22:54:36 +0100, mirzan napisał(a):

> Zakop,przedtem z worka wysyp.

Hie, hie :-D

Ja mu życze hodowli kretów. A co.

14. Data: 2008-10-27 07:01:38

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja mu życze hodowli kretów. A co.

Mniejszy szkodnik nie zwalczy większego,takie jest prawo przyrody,że barbarzyńcy
zawsze zwyciężają.
Pozdrawiam.Mirzan

15. Data: 2008-10-27 07:31:31

Od: SDC <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Nie mam więcej pytań. Jak to mówią jednemu żona innemu teściowa...

16. Data: 2008-10-27 17:27:00

Od: "kris" <K...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Całkowity brak tolerancj na tej grupie. Gosciu chce trawnik to niech ma i
jak ktoś może i chce mu pomóc to niech pomoże.
Ja np lubię w ogrodzie tylko jadalne rzeczy- warzywka owoce na winko itp. Z
kwiatów żadnego pożytku nie- ani toto do jedzenia, kupa z tym roboty itp.
Jestm zwolennikiem własnie trawników i ew wydzielonej części na warzywa i
owoce. Jak gościu nie ma czasu na zabawy(czasochłonne) z kwiatkami i
krzewami to zrobił tak jak zrobił i ja go popieram. A Wy go wyzywacie od
barbarzyńców itp.
Skoro Teściowie dali mu ogródek to niech sie liczą z tym ze zrobi go po
swojemu.

Krzysiek

17. Data: 2008-10-27 18:25:15

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan pisze:

> Mniejszy szkodnik nie zwalczy większego,takie jest prawo przyrody,że barbarzyńcy
> zawsze zwyciężają.
> Pozdrawiam.Mirzan

Się pan tu myli, liczebność barbarzyńców jest dokładnie zależna od ...

--
pozdr. Jerzy

18. Data: 2008-10-27 18:28:12

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

kris pisze:
[...]
> Skoro Teściowie dali mu ogródek to niech sie liczą z tym ze zrobi go po
> swojemu.

Pewnie i córcia tez siem mu oddała. Na parę lat przed ślubem.
;-)
--
pozdr. Jerzy

19. Data: 2008-10-27 18:48:09

Od: "miroslaw zaniewski" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A Wy go wyzywacie od
> barbarzyńców itp.
> Skoro Teściowie dali mu ogródek to niech sie liczą z tym ze zrobi go po
> swojemu.

Nie Wy, tylko ja osobiście podpisany, wszystkich którzy cokolwiek niszczą,
uważam za barbarzyńców.Możesz niszczyciela uważać,za wspaniałego reformatora.
Co do dawania ogródka,to też niewyraźna sprawa,myślę że po prostu ulegli
przemocy perswazji.
W naszym prawie jest taki przepis,że nawet notarialnie zapisaną darowiznę,
można cofnąć,w wypadku rażącej niewdzięczności.
Pozdrawiam.Mirzan

20. Data: 2008-10-27 18:52:47

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kris napisał:
> Całkowity brak tolerancj na tej grupie. Gosciu chce trawnik to niech ma i
> jak ktoś może i chce mu pomóc to niech pomoże.

Dlaczego nie Ty ? Przecież piszesz

> Jestm zwolennikiem własnie trawników

> Skoro Teściowie dali mu ogródek

Poczytaj jeszcze raz jak chętnie i szybko to robili

to niech sie liczą z tym ze

zażyczy sobie bajeranckiej kosiarki

Prośba o identyfikację... czterolistna koniczynka ;-)
canna - paciorecznik - do rozdania
Sadzonki jeżyn
żółknące sosny :(
jak to zywoplot [?]