O 14-latkach jeszcze

211. Data: 2005-12-08 14:41:38

Temat: Re: O 14-latkach jeszcze
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kolorowa napisał(a):

> "krys" napisała
>
> Nie mów tak brzydko!:-( Ja właśnie myślę o przemalowaniu się na
> czarno...

Ja nie mówię brzydko. Ale moja sąsiadka, naturalna jasna blondynka, jak
się ufarbowała na kasztan, taki ciemny, to wygladała jak... Jakby była
ode mnie starsza o 10 lat, a jest mlodsza o 4.Ale jak ktos jest
naturalna zima, to mu w czerni bedzie dobrze.
Justyna
Iza (12) i Marcin (8)

212. Data: 2005-12-08 14:42:49

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> wrote in message
> IMO może mieć w nosie i wcześniej, bo tak szczerze mówiąc to co takiego
> może
> rodzic dziecku zrobić, jak dziecko robi rzeczy, których sobie nie życzymy?
> Otóż nic kompletnie.
> No chyba, że macie jakieś ciekawe propozycje...

to ja nie wiem jak ja to robie, ale widze, ze corka liczy sie
i to sporo z moim zdaniem. owszem robi duzo co chce, ale
jesli cos tam zabronie (z uzasadnieniem, to dla miranki ;))
to mnie slucha.

iwon(k)a

213. Data: 2005-12-08 14:47:00

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> wrote in message
> to ja nie wiem jak ja to robie, ale widze, ze corka liczy sie
> i to sporo z moim zdaniem. owszem robi duzo co chce, ale
> jesli cos tam zabronie (z uzasadnieniem, to dla miranki ;))
> to mnie slucha.

Jak mądrze uzasadniasz to słucha. Co ma nie słuchać?:)))) Adam też słucha.
Tylko, że ja nigdy nie mówię "zabraniam".
Anka

214. Data: 2005-12-08 14:49:56

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"miranka" <a...@m...pl> wrote in message
> Jak mądrze uzasadniasz to słucha. Co ma nie słuchać?:)))) Adam też słucha.
> Tylko, że ja nigdy nie mówię "zabraniam".

a ja mowie, o. :p

iwon(k)a

215. Data: 2005-12-08 14:51:14

Od: "Old Rena " <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe <n...@f...peel> napisała:
> "Old Rena" <o...@N...gazeta.pl> napisał
> No dzie tam!
> Ale głównie dlatego, że nie wyraża na to ochoty '-)

Nieno. Ty sobie kpisz, a ja poważnie piszę.
Co miało dowieść, że pod pewnymi względami konserwa ze mnie.
Pomalować dziecku paznokcie raz... OK, niech się pobawi w damę, sprawdzi, jak
to wygląda, czy cuś.
Regularnie - nie. Po co?

--
Old Rena zasadnicza
[Renata Gierbisz]

216. Data: 2005-12-08 14:56:25

Od: Adam Moczulski <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Z. napisał(a):

> [...]
> chodził w tym samym. A kurtkę ma tą samą od 4 lat i chyba z niego w końcu
> spadnie.
>
> Włosy obcina zazwyczaj na krotko (ale nie za bardzo krótko) bo tak mu jest
> wygodnie.
> Mogę dać głową za to ze w życiu nie przyszłoby mu do głowy pofarbować włosy,
> bo uznałby to za skończony idiotyzm.
> Jakoś wśród jego kolegów z liceum czy z gór (chociaż to obserwacja pobieżna)
> nie zauważyłam szczególnego zainteresowania wyglądem i zdecydowanie nie
> widziałam chwalenia się drogimi ubiorami.

No więc chłop zaczął dorośleć i pierwszy raz postanowił się odważyć na
zmianę swojego wyglądu, wybrał metodę tanią i odwracalną, krótko mówiąc
rozsądną, a tu mu matka okoniem stoi i całą Polskę na pomoc przyzywa.
Nie przeginaj.

Adam

217. Data: 2005-12-08 14:58:31

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> Czuję się w obowiązku sprostować.
> Po pierwsze primo, tam był emotikon. Po drugie primo - moje dzieci też
> żyją w terrorze, muszą np. nosić czapki;-)

no cos podobnego! a jak im jest cieplo! jak mozesz ingerowac
w ich naturalna termoregulacje, a fe... ;)

> Ale jak tak sobie Ciebie czytałam, to przypomniała mi sie taka stara
> reklama, kiedy to córka przyprowadza na obiad do Bardzo Porządnych I
> Statecznych Rodziców "narzeczonego", który wyglada jak uosobienie ich
> koszmarów sennych - jakieś włosy w kolorach tęczy, podarte portki,
> koraliki etc. I tak mi sie skojarzyło, że czasem te nasze,
> rodzicielskie zasady sobie, a życie sobie - dzieciak i tak wybierze
> własny sposób na życie, problem w tym, jak to zrobić, żeby w okresie
> buntów nie musieć u"iść na kły i pazury", tylko jakoś się z dzieckiem
> dogadać. -

to dobre tylko do reklam, a w zyciu wbrew pozorom takiej sytuacji czesto
nie bedzie. za duzo ogladasz reklam, albo za bardzo im ulegasz ;))

> IMHO trzeba zacząć z 10 lat wcześniej, właśnie od
> tłumaczenia, dlaczego uważam, że włosy należy związać( bo poplątane
> musze rozczesać), dlaczego nie podoba mi się farbowanie ( bo uważam, ze
> naturalny kolor jest OK, a chemią sobie zniszczyć zawsze zdąży), a nie
> zakończyć "nie, bo ja tak uważam i takie mam zasady".

"because I said so" funkcjonuje i tutaj. jacys miezynarodowi ci rodzice sa
;)

> Dodam, ze póki co ja na tłumaczeniu swoich decyzji dzieciom lepiej
> wychodzę, niż wychodziła moja matka na "nie, bo nie".

"nie, bo nie" pojawia sie zawsze kiedy dziecko ma wiekszy zasob argumentow
niz rodzic. co nie oznacza, ze sa one przekonywujace.

iwon(k)a

218. Data: 2005-12-08 14:59:17

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Old Rena " <o...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
> Co miało dowieść, że pod pewnymi względami konserwa ze mnie.
> Pomalować dziecku paznokcie raz... OK, niech się pobawi w damę, sprawdzi,

a po co farbowac wlosy?

iwon(k)a

219. Data: 2005-12-08 15:02:34

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Moczulski" :

> [...]
> zmianę swojego wyglądu, wybrał metodę tanią i odwracalną, krótko mówiąc
> rozsądną, a tu mu matka okoniem stoi i całą Polskę na pomoc przyzywa.

Chyba bardzo niedokładnie czytasz to co napisałam.

Pisałam o dwóch chłopakach i różnicach pomiędzy nimi.
Akurat w tym poscie o starszym synu, który po prostu już jest dorosły i nie
musi tego w żaden sposób udowadniać.
A pytanie o farbowanie włosów sprowokowało do ciekawej dyskusji o tolerancji
wobec dzieci i o to na co można się (wg naszej opinii) zgodzić a na co nie.
Jeśli o mnie chodzi z dużą przyjemnością czytam dyskusję, bo zawsze się
czegoś uczę.

Pozdrowienia.

Basia

220. Data: 2005-12-08 15:08:08

Od: Adam Moczulski <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Z. napisał(a):

> Chyba bardzo niedokładnie czytasz to co napisałam.
>
> Pisałam o dwóch chłopakach i różnicach pomiędzy nimi.

Ale wątek chyba wciąż tyczy tego który postanowił się przefarbować na
kolor żałobny ?

Adam

Taniec rozwija dzieci
Mikołajki - JESZCZE większy problem
SUPER PREZENT - "SIMS 2: Świąteczny zestaw"! HIT
SUPER PREZENT - "HARRY POTTER i CZARA OGNIA"! HIT
SUPER PREZENT - "HARRY POTTER i CZARA OGNIA"! HIT