Re: "O Jurku, któremu zabrakło atomów."

Data: 2010-01-20 23:35:08
Temat: Re: "O Jurku, któremu zabrakło atomów."
Od: Paulinka <p...@w...pl>

Ender pisze:

> [...]
> wysoko wartościowym odżywczo kateringiem, pilna i dotkliwa potrzeba
> takich szkoleń itp. Dostają kasę i wtedy zaczyna się rozpaczliwa nagonka
> chętnych na szkolenie - no co, nie chcesz się szkolić? To jest za
> darmochę i żarcie ekstra.
> Cholera, przecież sam chętnie chodzę na takie szkolenia i żarcie
> faktyczni jest ekstra. A nawet szkoliłem z tego mechanizmu ludzi z
> takich fundacji, gdy weszliśmy do UE.
> U nas same znaczenie słowa fundacja jest już wypaczeniem, ponieważ jest
> to osiągnięcie jak największego zysku, jak najmniejszym nakładem i

Taki jest okres programowania, ze są duże fundusze na PO KL i zawsze się
znajdzie banda złodziei.
Ja na szkolenia chodzę wtedy, kiedy uznam, że przydadzą mi się w pracy.
Jak chcę dobrze zjeść, to idę do kuchni coś ugotować.

> Na zachodzie fundacja pozwala się ludziom zamożnym przede wszystkim
> realizować towarzysko i społecznie.
> Fundacja żony Bila Gates'a rocznie przeznacza na cele charytatywne setki
> milionów dolarów i myślisz, że zarząd coś z tej kasy ma dla siebie?
> Że potrzebuje jak pani Kwaśniewska fundacji, żeby kupić sobie żakiet za
> 40 tys złotych?

Czyli nie przeczytałeś linka, który podałam.

> Młodziutka jeszcze jesteś ;-)

Powiedział stary dziad, co zęby zjadł w zarządzie fundacji Jolanty
Kwaśniewskiej :>

--

Paulinka