Re: O Prawdzie - warto?

Data: 2007-05-21 21:19:16
Temat: Re: O Prawdzie - warto?
Od: "ksRobak" <r...@g...pl>

"Ikselka" <i...@w...pl>
news:f2rmtt$h9g$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Tego nie rozumiem: jak to "postrzega wspomnienia"? Przecież wspomnienia
> to ślady/zapis naszych postrzeżeń (nie: spostrzeżeń!).

> Chodzi o tzw punkt odniesienia dla prawdy? - jeśli tak, to każdy
> światopogląd ma swój... jak i swoją prawdę. Mędrca szkiełko i oko też
> zawsze służy danej (!) prawdzie. W dodatku i oko, i szkiełko - jakże są
> niedoskonałe!

> No tak - nie będzie wiadomo tylko tego, o jakiej prawdzie mówimy - a
> może każdy z nas o innej?
>
> --
> XL wiosenna

Szanowna Pani. :-)
Dzisiaj oczekując na przystanku autobusowym, na autobus linii 122
- byłem świadkiem ciekawego zdarzenia. Przez ulicę nie zważając
na samochody, przebiegł dwugłowy pies. Jedna z kobiet na przystanku
zaintrygowana dziwolągiem, wskazała go palcem koleżance i powiedziała:
"zwróć uwagę jaki dziwny pies - jeszcze takiego nie widziałam"
Co oznaczają słowa: "zwróć uwagę"? :)
Jaka zachodzi relacja pomiędzy "zwróć uwagę" a "punkt skupienia uwagi" ?
Zwracam uwagę na coś, koncentruję się na czymś, itp.
Czy Pani czytając ten post skupiasz swoją uwagę na treści? ;)
Edward Robak*
Uwaga: kopia na free-pl-prawdy
~>°<~
Może już pora spojrzeć PRAWDZIE prosto w jej wybałuszone oczy?