O co biega z kara smierci ?

241. Data: 2011-12-08 11:55:04

Temat: Re: O co biega z kara smierci ?
Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...pl> napisał w wiadomości news:4ee0a100$0$8456

> Ale jarzysz, ze w oryginale nie zabijaj dotyczylo blizniego, a bliznim nie
> nazywano wroga? Ba, wrecz ograniczano do wspowyznawcow.

Nie jarzę. Generalnie jestem raczej na bakier ze znajomością
chrześnijaństwa, a szczególnie jego historii.
Może czas to nadrobić.
Swoją drogą to, co przytaczasz, bardziej świadczyłoby na korzyść kś, niż
przeciwko niej.

N.

242. Data: 2011-12-08 11:59:06

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Nixe wylazło do ludzi i marudzi:

> "zażółcony" <r...@c...pl> napisał w wiadomości

> Podziwiam Was ;-)
> Ja ledwo na "Szóstym zmyśle" wytrzymałam, choć to nawet horror nie jest.

Bo nie jesteś mało wrażliwym i agresywnym samcem. Ale odrobina zazdrości
oczywiście zawsze mile widziana.

> A Freddie to mi się - nomen omen - po nocach śnił, więc nie ryzykowałam
> oglądania kolejnych części.
> Za to namiętnie swego czasu zaczytywałam się S. Kingiem.

I Mastertonem, i Koontzem...

Qra z horróra

243. Data: 2011-12-08 11:59:24

Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <r...@c...pl> napisał w wiadomości

> Dobrze, inaczej: zadaj swojemu dziecku teraz pytanie: co należy
> zrobić z Breivikiem ?
> Czy jak odpowie 'zabić go' to będziesz zadowolona ? Jestem prawie pewien,
> że nie.

A wiesz, że dokładnie to samo chciałam zaproponować wczoraj Tobie.
Autentycznie! Ale wykasowałam ten fragment, bo uznałam, że może potraktujesz
to jako niesmaczną propozycję.
Nie ma problemu - zapytam, chociaż ja akurat mam już dość spore dzieci, więc
pewnie są spaczone moją i mojego męża wizją wszechświata ;-)

N.

244. Data: 2011-12-08 11:59:53

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 08 Dec 2011 12:39:15 +0100, zażółcony napisał(a):

> Uwaga, ta gałąź wątku wkracza w rejony, których nie polecam
> osobom wrażliwym.
>
> Kontynuując: czerwony zmieszany z białym.
> W następnym poście będzie link na youtube, jeśli
> do niego dojdzie :)

Idę po chipsy ;)

Pozdrawiam,
M.

245. Data: 2011-12-08 12:00:00

Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to nie trzymajmy się sztywno i odczytajmy je tak:
> "nie zabijaj, jeśli naprawdę nie musisz". Lepiej ?

Pewnie, że lepiej.

N.

246. Data: 2011-12-08 12:00:34

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-08 12:49, Qrczak pisze:
> Najbardziej straszny, jaki w życiu oglądałam, był "Poltergeist",
> największa masakra, to ta Teksańska...
Nie widziałem ani jednego ani drugiego. Za chwilę się zakręcę
wokół tego Poltergeista i będzie miły weekend (z pt na sob) :)
Nie kojarzę tytułu, a takie 'niszowe' czasem najlepsze perełki
są :)
Bo teksańska to znana, komercyjna, kojarzy się jednoznacznie
z jatką, nie zawsze smaczną, wiec ...

> Fredek to była jakby metafora. Wolę, jak straszna jest niewiadoma.
> Ostatnio chyba najmilej wspominam ekranizacje różnych kawałków Kinga.
No ... Zdaje się 'Lśnienie' jakiś czas temu konsumowałem, to chyba
jego było.
Ja ostatnio bardziej 'na miękko' idę, się wsmakowuję w
'Blade Runnera' w wersji Final Cut (wersja reżyserska ostateczna).
To niby nie horror, ale niezły wstęp do dyskusji na temat strachu,
empatii, psychopatii, 'zabijania na zimno' itp.
Jeszcze chwila, a niektóre cytaty zaczną idealnie pasować do mojej
dyskusji z Nixe na temat Breivika ( która zaczyna przypominać
test Voight-Kampffa )

247. Data: 2011-12-08 12:00:40

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Ghost wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Gdyby sie trzymac oryginalu przykazan.

I zakładając, że Mojżesz nic nie zamazał wracając z góry.

Qra

248. Data: 2011-12-08 12:00:56

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Najbardziej straszny, jaki w życiu oglądałam, był "Poltergeist",

A ja 'Eden's Lake' - kolejna udana propozycja tż-ta na filmowy wieczór
po 'Helikopterze w w ogniu' ;)
Jeśli rzeczywiście lubisz takie klimaty, to polecam. Ze trzy dni z rzędu
śniło mi się, że mnie ktoś po lesie ściga.

--

Paulinka

249. Data: 2011-12-08 12:01:09

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 8 Dec 2011 12:22:41 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia dzisiejszego niebożę zażółcony wylazło do ludzi i marudzi:

> Są tego aż cztery tomy?

Niekoniecznie. Ale można mieć dwie pary oczu...

Pozdrawiam,
M.

250. Data: 2011-12-08 12:01:33

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Może czas to nadrobić.
> Swoją drogą to, co przytaczasz, bardziej świadczyłoby na korzyść kś, niż

Jestes na bakier i to bardziej niz sadzisz, dziesiec przykazan nie jest
wynalazkiem chrzescijanstwa.

A skoro uwazasz, ze nalezy sie trzymac tak scisle religijnych kodeksow,
zapraszam do talibanu.

Re: Pani Wałęsowa
Kuzynowi sie samochod popsul?
SEX PERVERT MarkWilsonDecker CRAVES Young BALD Poontang
SEX PERVERT MarkWilsonDecker CRAVES Young BALD Snatch
Wynaleziono maszynę do cofania się w czasie!!