O co biega z kara smierci ?

271. Data: 2011-12-08 12:40:13

Temat: Re: O co biega z kara smierci ?
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę zażółcony wylazło do ludzi i marudzi:

> Nie widziałem ani jednego ani drugiego. Za chwilę się zakręcę
> wokół tego Poltergeista i będzie miły weekend (z pt na sob) :)
> Nie kojarzę tytułu, a takie 'niszowe' czasem najlepsze perełki
> są :)

A to klasyk akurat jest... No i na jego "straszliwość" ogromny wpływ miał
wiek oglądających. Teraz to już na pewno by tak sugestywnie nie zadziałał. A
dodatkowo dla nas wyłażące cuś z Tivi od razu się skojarza z efektem 3D.

> Bo teksańska to znana, komercyjna, kojarzy się jednoznacznie
> z jatką, nie zawsze smaczną, wiec ...

Więc napisałam, że masakra. W Pile to chociaż mieli powody... hehe

> No ... Zdaje się 'Lśnienie' jakiś czas temu konsumowałem, to chyba
> jego było.

A propos Waszej tu o kś dyskusji jest piękna książka Kinga, "Zielona mila".

> Ja ostatnio bardziej 'na miękko' idę, się wsmakowuję w
> 'Blade Runnera' w wersji Final Cut (wersja reżyserska ostateczna).
> To niby nie horror, ale niezły wstęp do dyskusji na temat strachu,
> empatii, psychopatii, 'zabijania na zimno' itp.
> Jeszcze chwila, a niektóre cytaty zaczną idealnie pasować do mojej
> dyskusji z Nixe na temat Breivika ( która zaczyna przypominać
> test Voight-Kampffa )

Może przestańcie, bo się wyda, że tu same psychopaty są.

Qra

272. Data: 2011-12-08 12:41:24

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Ghost wylazło do ludzi i marudzi:

> Ekhm, ja slyszalem, ze łone mu sie potlukly, to co jest to kopia ino.

A jak niezbyt udolnym kopistą był...?

Qra

273. Data: 2011-12-08 12:43:43

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie szukaj, właśnie to dokładnie miałem na myśli :)
> Zalinkuję, a co mi tam:
> Uwaga, obrzydliwy filmik
> http://www.youtube.com/watch?v=iEeMJgV75nQ&feature=r
elated

O... na medycynie się było z wizytą...

Qra

274. Data: 2011-12-08 12:45:33

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Fragile wylazło do ludzi i marudzi:

> Niekoniecznie. Ale można mieć dwie pary oczu...

Tak symultanicznie to chiba nie potrafię.

Qra

275. Data: 2011-12-08 12:46:47

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-08 13:40, Qrczak pisze:

> [...]
> miał wiek oglądających. Teraz to już na pewno by tak sugestywnie nie
> zadziałał. A dodatkowo dla nas wyłażące cuś z Tivi od razu się skojarza
Damy radę :) Chyba już go kiedyś szukałem, ale nie znalazłem.

> Więc napisałam, że masakra. W Pile to chociaż mieli powody... hehe

Piła I mnie zaskoczyła. Podane w nietypowej formie. I dlatego
na plus. Pozostałe piły strawiłem kilka ale bez żadnego entuzjazmu.

> A propos Waszej tu o kś dyskusji jest piękna książka Kinga, "Zielona mila".

Ano i film jest ... Wczoraj właśnie się zastanawiałem, że mataforą
sytuacji na grupie jest podział na zwolenników dwóch filmów:
z jednej 'Milczenie owiec', z drugiej 'Zielona Mila'.
Ja niestety lubię oba. Uroki schizofrenii.

> Może przestańcie, bo się wyda, że tu same psychopaty są.
Psychopata też dobry chirur ..., tfu znaczy się, też
dobry ludź jest.

276. Data: 2011-12-08 12:48:05

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia dzisiejszego niebożę Ghost wylazło do ludzi i marudzi:

> Helikopter to raczej wojenna historyjka, z tego rodzaju koszmarów to mam
> ochnaście dobrych propozycji. Nieznajomych widziałam, Eden mam gdzieś do
> zaliczenia.

Nieno, ja mialem na mysli jezioro. Helikopter jest kól.

> Z takich, co to coś się pojawia i znika a potem znów pojawia, to całkiem
> niezły jest Descent (ale tylko pierwszy), chociaż też trochę on z gatunku
> "pojawia się obrzydliwy monster".

Evil Dead

277. Data: 2011-12-08 12:55:20

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę zażółcony wylazło do ludzi i marudzi:

> To tak przy okazji, ja polecam 'Pozwól mi wejść' ale w wersji
> wcześniejszej, skandynawskiej. Kiedyś mnie ten filmik zaskoczył. Coś tam
> se leciało, tak zerkałem i z czasem byłem w coraz większym szoku
> (ja mi to mogło umknąć ????) :)

No.. Ale tylko ten skandynawski oryginał. W ogóle skandynawskie kino jest
mocne. I dobre.

Qra

278. Data: 2011-12-08 12:56:12

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę olo wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Qrczak"

> Słyszałaś anegdotkę dlaczego arabska siódemka ma kreseczką?

Albowiem ponieważ?

Qra

279. Data: 2011-12-08 12:59:33

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie no, bałdzo smaczne som...
> Może jesteś w ciąży...?

Ale tylko te zagryzane śledziem w czekoladzie.
Na to bita śmietana, zasmażka i obowiązkowa wisienka.

Qra

280. Data: 2011-12-08 13:00:40

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"zażółcony" <r...@c...pl> wrote in message

> To da się zrozumieć. Podstawą tego zjawiska jest głęboki strach.
> Ja sobie np. wyobrażam coś takiego, że w społeczeństwie takim
> jak USA, gdzie np. bardzo silnie może funkcjonować lęk przed
> mordercą z bronią, ludzie muszą mieć równie silne 'stymulanty'
> obniżające ten poziom lęku. Takim stymulantem może być egzekucja
> 'złego'. Ale twierdzę, że są społeczeństwa, w których
> może to funkcjonować inaczej. Zobaczymy, jak sobie Norwegia
> poradzi z Breivikiem. Nie sądzę jednak, by skrzywdzone przez
> niego rodziny potrzebowały jego egzekucji tak bardzo, jak
> podobne grupy skrzywdzonych w USA.

tu byla nieco inna sytuacja bo zginelo wiele osob. Nie wiem czy to cos
zmienia, ale moze tak.
Mysle, ze wielu ludzi mysli podobnie w przypadkach jednostkowych.

i,.

Re: Pani Wałęsowa
Kuzynowi sie samochod popsul?
SEX PERVERT MarkWilsonDecker CRAVES Young BALD Poontang
SEX PERVERT MarkWilsonDecker CRAVES Young BALD Snatch
Wynaleziono maszynę do cofania się w czasie!!