O etiologii chorób - podejście cybernetyczne.

41. Data: 2018-02-19 16:26:35

Temat: Re: O etiologii chorób - podejście cybernetyczne.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.02.2018 o 15:08, z...@g...com pisze:

> Leo. Co to za bełkot?

A co? Nie mogę sobie czasem pofolgować?
Kursu, na cel strategiczny, nie zmieniłem.
Zmieniam tylko czasami taktykę. :)

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018

42. Data: 2018-02-19 18:16:30

Od: Aiua40 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-17 o 22:37, Przemysław Dębski pisze:
> W dniu 2018-02-17 o 19:27, LeoTar Gnostyk pisze:
>
> Ok szmaciarzu, rozumiem że stanowię dla ciebie tylko pretekst do
> wygłaszania twoich bredni. Żadna to nowość. Myślisz sobie, oni się
> plują, a moje słowa zostaną dla potomności. Myślisz sobie - jestem górą.
> Ale ty stary pierdziel jesteś. Jest spore prawdopodobieństwo, że
> zdechniesz przede mną. Co byś powiedział stary skurwysynku, gdybym po
> twoim zdechnięciu bardzo dokładnie po tobie posprzątał w necie ...
> rozumiesz - dzieło życia w pizdu, nie było czegoś takiego jak LeoTar.
>
> Dębska

fju fju to ty grubsza rybcia jesteś :-)

43. Data: 2018-02-19 19:18:26

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.02.2018 o 18:16, Aiua40 pisze:

> fju fju to ty grubsza rybcia jesteś :-)

Witaj po przerwie. Uwielbiam Twoje smakowite poczucie humoru. :-)

44. Data: 2018-02-19 21:33:57

Od: Aiua40 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-19 o 19:18, LeoTar Gnostyk pisze:

> Witaj po przerwie. Uwielbiam Twoje smakowite poczucie humoru. :-)

Leoś ty się nie podlizuj do mnie bo ja się nie zgadzam z twoją
pedofilsko-kazirodczo ewangelio ;-) serio serio.

45. Data: 2018-02-19 22:48:55

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.02.2018 o 14:31, LeoTar Gnostyk pisze:

> Widzę, że bardziej dbasz o skórę kobiety niż o swoja własną. Zgodziłbyś
> się nawet na to by cię wyskrobała. Jest zwolenniczką aborcji, a ty razem
> z nią, i to jest wasza etyka, która was oboje dyskredytuje.

Ho ho, widzę, że już nawet kwestię aborcji zaprzągłeś do wspierania
swoich chorych tez, i w ten sposób próbujesz zwabić do nich zwolenników.
Uczysz się polityki od "najlepszych."

Ewa

46. Data: 2018-02-19 22:49:59

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.02.2018 o 06:18, LeoTar Gnostyk pisze:

> Za późno, Drogi Przemysławie. Dzieło mojego życia jest już wdrażane

Gdzie? - powiedz szybko, zajmiemy się tym.

Ewa

47. Data: 2018-02-19 22:50:24

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.02.2018 o 15:08, z...@g...com pisze:
> Leo. Co to za bełkot?

Ten co zwykle.

Ewa

48. Data: 2018-02-19 23:46:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Gdzie? - powiedz szybko, zajmiemy się tym.

My, Egzekutywa!

LOL

--
XL

49. Data: 2018-02-20 00:16:20

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.02.2018 o 21:33, Aiua40 pisze:

> Leoś ty się nie podlizuj do mnie bo ja się nie zgadzam z twoją
> pedofilsko-kazirodczo ewangelio ;-) serio serio.

Z dziećmi się nie zadaję seksualnie.
A co do kazirodztwa to Ty jakieś staroświeckie uprzedzenia masz. :-)

50. Data: 2018-02-20 11:15:21

Od: Aiua40 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-20 o 00:16, LeoTar Gnostyk pisze:

> Z dziećmi się nie zadaję seksualnie.
> A co do kazirodztwa to Ty jakieś staroświeckie uprzedzenia masz. :-)

jestem w dużej mierze staroświecka a raczej rozsądnie konserwatywna bo
nie wszystkie moralne fundamenty powinny podlegać reformom. Leo...Leo..
nie sądzisz, że nie ma gorszej żenady jak stary cap/czy(koza) udaje
młodzieniaszka? starzej rzesz się z godnościo! ;-)

Hipokryzja lewaków w praktyce.
Tusk nie ma powodów do uCIECHy...
Człowiek Wolności 2017!
Nur fur BioDeutsch!