O etiologii chorób - podejście cybernetyczne.

51. Data: 2018-02-20 13:17:38

Temat: Re: O etiologii chorób - podejście cybernetyczne.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.02.2018 o 11:15, Aiua40 pisze:

> jestem w dużej mierze staroświecka a raczej rozsądnie konserwatywna
> bo nie wszystkie moralne fundamenty powinny podlegać reformom.

A które, według Ciebie, nie powinny podlegać reformom?
Bo ja tez staroświecki jestem i też nie o wymianie wszystkich norm
mówię. Z drobnymi zastrzeżeniami bardzo cenię sobie np. Dekalog.

> Leo...Leo.. nie sądzisz, że nie ma gorszej żenady jak stary
> cap/czy(koza) udaje młodzieniaszka? starzej rzesz się z godnościo!

Coś Ci się celownik przestawił i zaczynasz strzelać w niewłaściwy cel.
Trochę lat istotnie mam ale też w moim modelu wychowawczym o innych
proporcjach wiekowych mowa jest. Jak syn/córka ma lat 17-20 to rodzice
mają standardowo około 40-45. Więc i o niechęci fizycznej być jeszcze
nie może. Mam przykład z własnego doświadczenia kiedy moja Kasia, wtedy
lat 17, wybrała sobie mnie, wówczas 43, na obiekt do pierwszego
seksualnego doświadczenia. Byłem jednak wówczas na tyle przytomny i
świadomy, że nie dopuściłem do spełnienia jej pragnienia bo nieobecną
była jej matka Teresa M.

> ;-)

Myślę, że nie odróżniasz dążenia do wykorzystania dziecka przez
dorosłego od celu edukacyjnego. Od kogoś dziecko musi zdobyć wzorzec
swego przyszłego partnera i wzorzec relacji między kobietą i mężczyzną,
który powieli w swoim przyszłym związku. I wiek edukatora nie powinien
tu mieć żadnego znaczenia. Chyba, że dziecko zostało wychowane w duchu
hedonizmu i podziwu tylko dla młodego. Ale wówczas nie ma mowy o
szacunku dla Życia w ogólności a podziwem obdarza się tylko durna i
chmurna młodość. A ktoś przecież musi edukować młodzież, od kogoś musi
ona zdobywać wiedzę by nie powielać błędów popełnionych przez
poprzedników i by nie trawić całego życia na naukę na własnych błędach.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018

52. Data: 2018-02-20 19:46:50

Od: gazebo <A...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-19 o 21:50, FEniks pisze:

> Ten co zwykle.
>
> Ewa

ooo, dzien dobry

--
gazebo

---
Avast.

53. Data: 2018-02-20 22:54:25

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.02.2018 o 19:46, gazebo pisze:

> ooo, dzien dobry

A wieczór jeszcze lepszy! :)

Ewa

54. Data: 2018-02-20 22:56:42

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.02.2018 o 13:17, LeoTar Gnostyk pisze:

> proporcjach wiekowych mowa jest. Jak syn/córka ma lat 17-20 to rodzice
> mają standardowo około 40-45.

Nie łudź się. Dla zdrowej 17-latki 40-latek to właśnie stary cap.

Ewa

55. Data: 2018-02-25 17:21:17

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.02.2018 o 22:56, FEniks pisze:

> Nie łudź się. Dla zdrowej 17-latki 40-latek to właśnie stary cap.
>
> Ewa

A kim, w takim razie, dla 1-20 latka jest jego 40-45 mamuśka?

56. Data: 2018-02-25 17:35:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:
> [...]

Ojciec.

> A kim, w takim razie, dla 1-20 latka jest jego 40-45 mamuśka?

Matką.

--
XL

57. Data: 2018-02-25 19:14:41

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.02.2018 o 17:35, XL pisze:

> Ojciec.

> Matką.

Ojciec + Matka = Stwórcy, opiekunowie, żywiciele a przede wszystkim
WYCHOWAWCY = dostarczyciele Wiedzy i Mądrości życiowej.

58. Data: 2018-02-25 21:25:47

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.02.2018 o 17:21, LeoTar Gnostyk pisze:

> A kim, w takim razie, dla 1-20 latka jest jego 40-45 mamuśka?

Na pewno nie partnerką do seksu. A tym bardziej do wprowadzania w arkana.

Ewa

59. Data: 2018-02-25 21:52:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Na pewno nie partnerką do seksu. A tym bardziej do wprowadzania w arkana.

Przeczytałam ,,do wprowadzania w organa" ?

--
XL

60. Data: 2018-02-25 21:55:42

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.02.2018 o 21:25, FEniks pisze:

> Na pewno nie partnerką do seksu. A tym bardziej do wprowadzania w
> arkana.
>
> Ewa

Przecież ja nie twierdzę, że ma być PARTNERKĄ lecz jedynie jednym z pary
rodzicielskich edukatorów, którzy mają wprowadzić dziecko bezboleśnie w
nową, jakże delikatną, sferę życia.

To właśnie w obecnej, matriarchalnej rodzinie, matka włazi z buciorami w
życie emocjonalne syna uzależniając go od siebie emocjonalnie i
równocześnie przeciwstawiając ojcu. To jest kryminał, którego nikt
kryminałem nazwać nie chce gdyż tylko niewielu zdaje sobie z tego sprawę
a reszta milczy bojąc się o seksualne awanse swoich małżonek. A ty
chcesz podtrzymać tę kryminalną relację matki z synem oraz utrzymać w
mocy strukturę rodziny, która tę patologię umożliwia. Oj Ewka, Ewka.:-(

Ponadto nie zlikwiduje się problemu nierówności oraz niewolnictwa, które
jest efektem utrzymywania nierówności, dopóty, dopóki syn nie zrówna się
emocjonalnie z ojcem a córka z matką. A jedyną możliwą drogą, która
pozostała po wyeliminowaniu innych nie prowadzących do osiągnięcia celu,
jest otwartość wychowawcza w rodzinie, pozbycie się nienaruszalnych
dogmatów wychowawczych oraz wychowanie seksualne prowadzone bez wstydu
przez rodziców wraz z inicjacją w trójkącie: rodzice + dziecko.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018

Hipokryzja lewaków w praktyce.
Tusk nie ma powodów do uCIECHy...