O etiologii chorób - podejście cybernetyczne.

71. Data: 2018-02-26 22:03:46

Temat: Re: O etiologii chorób - podejście cybernetyczne.
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.02.2018 o 18:05, LeoTar Gnostyk pisze:

> Forsuję wychowanie, które urwie łeb hydrze od której bierze początek (...)

A ty czemu pod swoimi ejakulatami zostawiasz mój podpis? Jak się z tego
wytłumaczysz przebrzydła kreaturo?

Ewa

72. Data: 2018-02-27 05:52:53

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.02.2018 o 22:03, FEniks pisze:

>>> Ewa

> A ty czemu pod swoimi ejakulatami zostawiasz mój podpis?

Tyle lat tutaj jesteś i nadal nie nauczyłaś się odczytywać wiadomości?
Jestem w szoku!

> Jak się z tego wytłumaczysz przebrzydła kreaturo?

A czy ty istotnie potrzebujesz wyjaśnień? Na taką tępą to ty nie wyglądasz.

> Ewa

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018

73. Data: 2018-03-08 07:43:30

Od: gazebo <A...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-26 o 17:05, LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> zbudowany został ten system prawny na zakazie otwartego wychowania
> seksualnego dziecka w rodzinie oraz na zakazie inicjacji seksualnej
> dziecka wśród jego opiekunów wychowawców. Dziecko nie jest ani
> własnością kobiety ani mężczyzny. Są oni jedynie jego opiekunami i
> wychowawcami, których zadaniem jest wyedukować je na wolnego i
> całkowicie niezależnego, również od nich, człowieka. Jako edukatorzy
> mają dziecku przekazać Wiedzę i Mądrość życiową by potrafiło żyć bez
> przemocy w zgodzie z samym sobą oraz ze środowiskiem, w którym żyje.

nawet gdybym mial 5 lat to za chinskiego boga bym ci nie uwierzyl

--
gazebo

---
Avast.

74. Data: 2018-03-11 18:22:31

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.03.2018 o 07:43, gazebo pisze:

> nawet gdybym mial 5 lat to za chinskiego boga bym ci nie uwierzyl

No to pytaj czego nie rozumiesz.

75. Data: 2018-03-11 18:26:54

Od: gazebo <A...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-11 o 17:22, LeoTar Gnostyk pisze:

> No to pytaj czego nie rozumiesz.

nie rozumiem skad wziela sie twoja obesja i choroba

--
gazebo

---
Avast.

76. Data: 2018-03-11 18:59:33

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.03.2018 o 18:26, gazebo pisze:

> nie rozumiem skad wziela sie twoja obesja i choroba

Erich Fromm oceniał społeczeństwo jako chore na nieznaną chorobę
objawiającą się niezrozumiałą przemocą i jej skalą. Ja również byłem
chory na tę chorobę ale dzięki doświadczeniom życia uświadomiłem sobie
skąd przemoc bierze swój początek oraz wykoncypowałem metodę uwolnienia
siebie i innych ludzi nieświadomych zagrożenia płynącego z tej choroby.
Byłem chory lecz ozdrowiałem i dlatego chciałbym bardzo by inni również
skorzystali z przygotowanego przeze mnie lekarstwa. Czy to takie dziwne
poszukiwać zdrowego partnera - ups partnerki - na całe życie czyli na
wieczność?

77. Data: 2018-03-11 19:12:14

Od: gazebo <A...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-11 o 17:59, LeoTar Gnostyk pisze:

> Erich Fromm
pytalem ciebie, tak gwoli scislosci, tak jak ty zapytales mnie

--
gazebo

---
Avast.

78. Data: 2018-03-11 19:15:50

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.03.2018 o 19:12, gazebo pisze:

> pytalem ciebie, tak gwoli scislosci, tak jak ty zapytales mnie

Ja Ciebie o nic nie pytałem - masz jakoweś zwidy. :)

79. Data: 2018-03-11 19:17:59

Od: gazebo <A...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-11 o 18:15, LeoTar Gnostyk pisze:

> Ja Ciebie o nic nie pytałem - masz jakoweś zwidy. :)

i tego sie kurwa trzymaj

--
gazebo

---
Avast.

80. Data: 2018-03-11 19:22:49

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.03.2018 o 19:17, gazebo pisze:

> i tego sie kurwa trzymaj

A ten przerywnik to po co, pytam się? :)

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018

Hipokryzja lewaków w praktyce.
Tusk nie ma powodów do uCIECHy...