Re: O jaka ładna modlitwa.

Data: 2011-01-20 11:06:13
Temat: Re: O jaka ładna modlitwa.
Od: glob <r...@g...com>

Neko napisał(a):
> U�ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa�
>
> > Czy�bym by�
> > wyj�tkiem?
>
> -------------
>
> Nie. Jestes po prostu "glombem".

Och obraził się bogokościelny warchlaczek, tak mi przykro, jestem
zdruzgotany że przyczyniłem się do obrazy majestatu czcigodnego
Dzieżyńskiego znaczy tfu Kaczusi i innych bultorzerów antypolskości,
sorry, i,m sorry , so sorry. Dobra wieprzku, co ci się nie podoba, nie
obłudne hmm? Acha nie obłudne to ci nie podoba.