Re: O nie... nie.

From: "eTaTa" <e...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: O nie... nie.
Date: Thu, 11 Jan 2007 12:36:53 +0100

Użytkownik "Maja" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
news:1168429306.195787.27800@i56g2000hsf.googlegroup
s.com...

eTaTa napisał(a):

> - Bieżnik mi się zetarł. :-))
> - Spoko. Będę jechał na sterydach.

Skoro ja jadę, to i Ty możesz ;)

Te?! Pomoc drogowa?

> - A musisz się tak reklamować wywijając kiecką? :-)

Jaka reklama, panie, coś, pan. Coś jednak panu wymięka ...:)

Chciałem wejść głębiej i myrdnąć :-))
Ale jak nie chcesz. No to nie chcesz.

> - "Ja panu nie wybaczę". "Oj, te baby". Cza, cza.
> - Czy skowronek zwisając łebkiem w dół,
> - śpiewa od tyłu?
> - :-)))

Śpiewa łebkiem w dół, czyli melodyja roznosi się od dołu:-)))

Ciekawe :-))) Wiesz, że przy miniówie jest więcej światła
i nie potrzeba podczerwieni?

Wchodzę w obleśność?

> - Śmieszna rzeczywistość :-))

Rzeczywistość to jest żałosna. Wiem, bo dr.niezbecki przedwczoraj
rozpoznał u mnie "depresję czy coś " :(

Och nie przesadzaj.
To oczywiste :-)))
Do tego ogór bez becki nie jest Ci potrzebny,
no chyba, że się masz ku niemu.
Nie wnikam. Nie moje kieszonki.

> - Większość nacji, nie toleruje zaklinania wizerunków
> - z, nomen omen, żydami na czele.
> - Ćwiczysz Woo doo?

No jasne. Ale tylko po północy i tylko na wsi :)

No, a jak inaczej? Na arterii miasta?

Szum drzew smaganych lotnym wietrzykiem.
Szelest (opadłych) liści. Każdy krok jak muzyka.
Miękkość podłoża. Tajemnica ciemności.
Szmer i dźwięk dzikich.

> - Jeśli ćwiczysz to wiesz, że potrzebne jest Twoje DNA
> - z kosmyku włsów.
> - Mi wystarczy Twój feromon.

A, to poczujesz, jak tylko zawitasz w wawie. Zew natury, znaczy się,
poczujesz :)

Dzięki :-))) Wystarczy.
Odzwała się prostaetata.

> - prostota w obejściu :-))
> - zgodnie z feng shui.
> - Siano, tam gdzie karma.

Miałam na myśli "nie można się światu pokazywać TAKIM jakim się
naprawdę jest". :))

Taki tekst dla tchórzy?
Ale to prawda. Roznegliżowanie to odsłona tarczy.
Nie pomogł ten szpan nawet najsilniejszym.
(jeśli pamiętasz historie)

Czy w związku z tym. Tarcza to zakłamanie?

Ale przy okazji się dowiedziałam o tym sianie.
Jak zdobędę Twoje siano, wtedy odprawię woo doo.:))

No :-))) To będziesz musiała odpiąć pasek.
Na to liczę :-))

> - Czy atak, na motyla przeszkadza motylowi?
(skrót)
:))
No ok. Mordośmiejcu. :-)

> - (jak sobie poradzić ze słowem "implikacja",
> - przyczepiło się, i krzyczy, że płynie)

Jak płynie, to kiego grzyba krzyczy? Przeca nie tonie :)

Fakt nie tonie. Ale, też, nie jest częścią okrętu.

PS. A po kiego Tobie te myślniki? Chcesz być oryginalny, kumam. :) A
czemu u Ciebie nie ma ptaszków? Ciągle te myślniki... Zróbta coś
z tym, bo wymiękam. I jeszcze ręcznie ptaszki trzeba wstawiać,
ech...:)

Masz bez myślników. :-)))
(może to mój czytnik)
(a dziw bierze, że to płeć deklarująca się nadobną ich niema,
a chłopy mają)
Jakieś inne? Czy có?

Maja

dr a wia m