O nie... nie.

41. Data: 2007-01-10 19:24:21

Temat: Re: O nie... nie. SPOTKANIE z eTaTem
Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski napisał(a):

> Tak spotkał świt piętnastego nisana piąty procurator Judei,
> Poncjusz Piłat."

miszczuniu, piętnastego nisana almery?

--
http://trener.blog.pl
SEKS. PORNO. KAMERKI.

42. Data: 2007-01-10 20:07:19

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...na.swiat> napisał w wiadomości

> miszczuniu, piętnastego nisana almery?

Kierowniku szanowny, kopsnij szluga to powiem :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

43. Data: 2007-01-10 21:10:43

Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski napisał(a):
> Użytkownik "tren R" <t...@p...na.swiat> napisał w wiadomości

> Kierowniku szanowny, kopsnij szluga to powiem :)

A fuj, taki stary, a jeszcze pali...:)

Pozdrawiam,
Maja

44. Data: 2007-01-10 21:26:30

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maja" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> A fuj, taki stary, a jeszcze pali...:)

... nie tylko ciebie :)

Na post po zbóju dowartościował się
P.D.

45. Data: 2007-01-10 21:45:07

Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski napisał(a):
> Użytkownik "Maja" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> ... nie tylko ciebie :)

No to powiem inaczej - a fuj, taki stary, i jeszcze z fajek nie
wyrósł :)

Pozdrawiam,
Maja dowartościowana :)

46. Data: 2007-01-10 22:25:48

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maja" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
s.com...

> No to powiem inaczej - a fuj, taki stary, i jeszcze z fajek nie
> wyrósł :)

Opowiedz mi, jak się wyrasta z fajek na starość :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

47. Data: 2007-01-10 23:13:53

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Maja<j...@i...pl>
s.com

ps.com...

> No to powiem inaczej - a fuj, taki stary, i jeszcze z fajek nie
> wyrósł :)

A niżej podpisany, jeszcze starszy, zaczął palić 3 lata temu.
To dopiero wielkie fuj.

Paw.

48. Data: 2007-01-10 23:32:29

Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski napisał(a):
> Użytkownik "Maja" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
s.com...

> Opowiedz mi, jak się wyrasta z fajek na starość :)

A bo ja wiem? Nie paliłam i nie palę (no dobra, popalałam tak dla
picu czasami, ale mi nie przypadło do gustu), ale znam takich, co
palili po kilkadziesiąt lat i rzucili.
Wstyd, Dębski, wstyd:)
Motywacja się kłania:)

Pozdrawiam,
Maja

49. Data: 2007-01-10 23:43:11

Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki napisał(a):
> Maja<j...@i...pl>
s.com

ps.com...

> A niżej podpisany, jeszcze starszy, zaczął palić 3 lata temu.
> To dopiero wielkie fuj.

Dopiero 3 lata temu? Na starość? A fuj.:) Ty to dopiero musiałeś
mieć motywację, albo może kolega Dębski Cię nakłonił? :)
Śmierdziuchy:) O Wasze biedne płucka, serduszka i aorty! O Wasze
piękne białe ząbki! ;)
Może jak tak codziennie Wam będę smęciła, to rzucicie, co???
Dzisiaj było łagodnie. Jutro napomknę o zgubnym wpływie fajek na
potencję, tudzież na inne funkcje organizmu :)

Pozdrawiam,
Maja

50. Data: 2007-01-11 11:36:53

Temat: Re: O nie... nie.
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maja" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
s.com...

eTaTa napisał(a):

> - Bieżnik mi się zetarł. :-))
> - Spoko. Będę jechał na sterydach.

Skoro ja jadę, to i Ty możesz ;)

Te?! Pomoc drogowa?

> - A musisz się tak reklamować wywijając kiecką? :-)

Jaka reklama, panie, coś, pan. Coś jednak panu wymięka ...:)

Chciałem wejść głębiej i myrdnąć :-))
Ale jak nie chcesz. No to nie chcesz.

> - "Ja panu nie wybaczę". "Oj, te baby". Cza, cza.
> - Czy skowronek zwisając łebkiem w dół,
> - śpiewa od tyłu?
> - :-)))

Śpiewa łebkiem w dół, czyli melodyja roznosi się od dołu:-)))

Ciekawe :-))) Wiesz, że przy miniówie jest więcej światła
i nie potrzeba podczerwieni?

Wchodzę w obleśność?

> - Śmieszna rzeczywistość :-))

Rzeczywistość to jest żałosna. Wiem, bo dr.niezbecki przedwczoraj
rozpoznał u mnie "depresję czy coś " :(

Och nie przesadzaj.
To oczywiste :-)))
Do tego ogór bez becki nie jest Ci potrzebny,
no chyba, że się masz ku niemu.
Nie wnikam. Nie moje kieszonki.

> - Większość nacji, nie toleruje zaklinania wizerunków
> - z, nomen omen, żydami na czele.
> - Ćwiczysz Woo doo?

No jasne. Ale tylko po północy i tylko na wsi :)

No, a jak inaczej? Na arterii miasta?

Szum drzew smaganych lotnym wietrzykiem.
Szelest (opadłych) liści. Każdy krok jak muzyka.
Miękkość podłoża. Tajemnica ciemności.
Szmer i dźwięk dzikich.

> - Jeśli ćwiczysz to wiesz, że potrzebne jest Twoje DNA
> - z kosmyku włsów.
> - Mi wystarczy Twój feromon.

A, to poczujesz, jak tylko zawitasz w wawie. Zew natury, znaczy się,
poczujesz :)

Dzięki :-))) Wystarczy.
Odzwała się prostaetata.

> - prostota w obejściu :-))
> - zgodnie z feng shui.
> - Siano, tam gdzie karma.

Miałam na myśli "nie można się światu pokazywać TAKIM jakim się
naprawdę jest". :))

Taki tekst dla tchórzy?
Ale to prawda. Roznegliżowanie to odsłona tarczy.
Nie pomogł ten szpan nawet najsilniejszym.
(jeśli pamiętasz historie)

Czy w związku z tym. Tarcza to zakłamanie?

Ale przy okazji się dowiedziałam o tym sianie.
Jak zdobędę Twoje siano, wtedy odprawię woo doo.:))

No :-))) To będziesz musiała odpiąć pasek.
Na to liczę :-))

> - Czy atak, na motyla przeszkadza motylowi?
(skrót)
:))
No ok. Mordośmiejcu. :-)

> - (jak sobie poradzić ze słowem "implikacja",
> - przyczepiło się, i krzyczy, że płynie)

Jak płynie, to kiego grzyba krzyczy? Przeca nie tonie :)

Fakt nie tonie. Ale, też, nie jest częścią okrętu.

PS. A po kiego Tobie te myślniki? Chcesz być oryginalny, kumam. :) A
czemu u Ciebie nie ma ptaszków? Ciągle te myślniki... Zróbta coś
z tym, bo wymiękam. I jeszcze ręcznie ptaszki trzeba wstawiać,
ech...:)

Masz bez myślników. :-)))
(może to mój czytnik)
(a dziw bierze, że to płeć deklarująca się nadobną ich niema,
a chłopy mają)
Jakieś inne? Czy có?

Maja

dr a wia m
ett

Chyba się zmieniam ...
hihihi
witam
jaawinda
Zmontowałem filmik - co mozecie o mnie powiedziec ?