Re: O polskim koůtunie :-)

Data: 2009-02-18 00:03:58
Temat: Re: O polskim koůtunie :-)
Od: i...@g...pl

On 17 Lut, 23:20, "Natek" <n...@o...pl> wrote:
> Użytkownik <i...@g...pl> napisał w
wiadomościnews:ddc1cf68-59bc-4938-b4bf-c6c653824351@
k8g2000yqn.googlegroups.com...

a...@4...net

> Czy mogłabyś, prostacka kobieto, w swoich pyskówkach
> okładać się z adwersarzem - bez używania jego rodziny?
>
> N.

Wierna moja Czytelniczko, zwracam Twoją zbulwersowaną uwagę na to, że
to adwersarz odniósł się po prostacku do mnie i mojej rodziny, zadając
prostackie pytanie o "branie", tykając w tym pytaniu moją rodzinę z
racji znanej sobie doskonale wyłączności mojego związku. Więc jeśli
chodzi o prostackie używanie rodziny w pyskówkach, to skieruj swój
żółciotok w stronę mojego adwersarza jako inicjatora.