O rany, jakie to słodkie!

1. Data: 2001-09-05 13:54:54

Temat: O rany, jakie to słodkie!
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wsadziłam puszkę skondensowanego mleka do gara, ugotowałam, ostudziłam,
żadne tryskające fontanny mnie nie zabiły. Wsadziłam tam palucha do
środka...
... i teraz mi powiedzcie co można zrobić z takim słodkim czymś.
Mam już połowiczny plan, trochę wymieszałam z kakao, pokrojonymi migdałami i
rodzynkami do wafli. Ale co jeszcze z tego można zrobić.
Jak się otworzy puszkę to pachnie jak zawartość krówek :-))))))) (nie tych
na łące, tych w papierkach)

Pozdrówka

Wkn

1. Data: 2001-09-05 14:11:04

Temat: Re: O rany, jakie to słodkie!
Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> środka...
> ... i teraz mi powiedzcie co można zrobić z takim słodkim czymś.

jaa nie potrafie nic zrobic, dla mnie ta slodycz jest zabojcza;-)
Na wielkanoc zrobilam mazurka z taka masa i zjadl go...kosz na smieci,
ludzie nie byli w stanie;-)))

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-09-05 14:29:34

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik evelyna <e...@r...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9n5d6t$5u6$...@s...rmf.pl...

> Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Ja wykladalam to na wczesniej przygotowany kruchy spod, dekorowalam
> migdalami i wychodzil mi pyszny karmelowy mazurek,
> lub mieszalam z bakaliami i odrobina koniaku i przekladalam ta masą wafle,
> evelyna

o, koniaku, to jest myśl!!!
A na mazurek to gotowałas dłużej to mleko? Żeby było gęściejsze albo co?

Wkn

1. Data: 2001-09-05 14:35:08

Od: "evelyna" <e...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-09-05 14:57:58

Od: "evelyna" <e...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> o, koniaku, to jest myśl!!!
> A na mazurek to gotowałas dłużej to mleko? Żeby było gęściejsze albo co?

Zwykle taka puche gotuje ok.2 godzin, a masa troche sama z siebie tezeje
wylegujac sie na kruchym spodzie.
Zreszta u mnie ten mazurek najszybciej znajdowal sympatykow, ktorzy
specjalnie nie przejmowali sie
upapranymi slodkoscia paluchami :-)
W kazdym razie z ciasta mi nie splywala (podniesione boki kruchego spodu)
besitos
evelyna

1. Data: 2001-09-05 15:09:31

Od: <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupę :)
to słodkie - to regularny kajmak.
najlepsze do wafli i na kruchy spód.
z lodami - bajka.
ale najlepsze - łyżką z puszki.

nie będzie się rozlewało - jak pogotujesz dłużej- ok. 3h - do koloru krówki
(tej z papierka) :)
rzeczywiście - przełamane alkoholem zyskuje.

Pozdrawiam
i życzę sukcesów
O.

1. Data: 2001-09-05 17:00:19

Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> środka...
> ... i teraz mi powiedzcie co można zrobić z takim słodkim czymś.

Hejka;-)))

Faktycznie slodkie to jest jak diabli, ostatnio testowalam... Dodalam do
tego troche koniaku i zdecydowanie poprawilo to smak, przelozylam kajmakiem
wafle, bylo zamulajace, ale goscie zjedli;-))))

Pozdrawiam,

Kaliope

--
Barbara Łączna
k...@p...krakow.pl

1. Data: 2001-09-06 05:34:42

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wkn <w...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisała:
> ... i teraz mi powiedzcie co można zrobić z takim słodkim czymś.
> Mam już połowiczny plan, trochę wymieszałam z kakao, pokrojonymi migdałami i
> rodzynkami do wafli. Ale co jeszcze z tego można zrobić.

Mozna wykorzystac jako nadzienie do takich ciasteczek, ktore sie
piecze w foremkach w ksztalcie orzechow wloskich.

Sama masa jest wyjatkowo slodka, wiec ja nigdy nie decyduje sie,
aby tym przekladac wafle.
Mazurek kajmakowy jest zjadliwy, ale tez bardzo slodki, a do takich
ciasteczek idzie niewiele masy do srodka i wtedy sa dobre.

Pozdrawiam
Lilla

Ankieta
Kurki - na sposób maciejki