O stanikach można na okrągło - tym razem Kaph Ahl

1. Data: 2006-12-13 15:51:44

Temat: O stanikach można na okrągło - tym razem Kaph Ahl
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Żeby nie było wątpliwości - chwalę.
Nie mam pojęcia, dlaczego zajrzałam tam dopiero parę dni temu, a
uparcie trwałam przy Triumphie i innych podobnych cenowo. Niech nikt mi
nie mówi, że kupienie cyckonosza na rozmiar 75B jest proste. Kupowałam
3 godziny! Trafiłam wreszcie i jestem zachwycona. Robota solidna, leży
świetnie. 75 jest rzeczywiście 75 (bo wiadomo, gdy się bierze 75 z
różnych modeli, to raz się człowiek nie dopnie, a raz mu to 75 zwisa i
powiewa). Miseczki wreszcie nie przypominają wąskiego "u" i fiszbiny nie
zakręcają na środku cycka. Są łagodnie wywinięte i fiszbina steruje
dokładnie na środek pachy, czyli tak, jak powinno być. Stanik leży
świetnie. Poskakałam sobie w nim, poskręcałam się na boki. Nic nie
podjeżdża, nie przesuwa się, trwa dzielnie na stanowisku. Uwaga,
rozmiar miseczek jest zaniżony. To, co wielkościowo jest B ma metkę C,
ale olać metki, ważne, jak się trzyma. Wreszcie po wielu bojach mam
_świetnie_ dopasowany biustonosz. Zapłaciłam za niego 59 zł. Wybrałam
nie-push-up, a wyglądam jak w starym dobrym push-upie. Uważam to za duży
sukces :)) Dla wielbicielek push-upów: jest tam taki jeden model z
wkładką, jakby to określić, chyba silikonową. Zaszyta jest w
miseczkę, a przy dotyku coś tam się w środku przelewa. To silikon,
tak? Przymierzyłam, szczęka mi opadła do parteru i pół godziny
gapiłam się na siebie w lustrze. Ten stanik powiększa biust o ładne
dwa rozmiary. Szczerze mówiąc, nie miałam odwagi go kupić. Leżał
skurczybyk idealnie :) No dobra, tyle pochwał.
Teraz jedno spostrzeżenie co do Triumpha. Może się mylę, ale odnoszę
wrażenie, że który bym stanik nie mierzyła, wszystkie mają miseczki
właśnie w kształcie tego upierdliwego "u". Tak jakby kobiety miały nie
piersi, tylko wyciągnięte, wąskie wymiona. Miseczki są wąskie i
długie. Nawet jeśli nie leżą jakoś blisko siebie (bo te, co leżą,
to w ogóle porażka), to wygląda to tak: u---u. Dobra, szlus, bo nikt
nie doczyta do końca :)

Krusz.

--
Kruszyna
ręcznie robione co nieco - http://manufakturka.pl

2. Data: 2006-12-13 18:32:37

Temat: Re: O stanikach można na okrągło - tym razem Kaph Ahl
Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> uparcie trwałam przy Triumphie i innych podobnych cenowo. Niech nikt mi
> nie mówi, że kupienie cyckonosza na rozmiar 75B jest proste.

Dokładnie tak, a na 80B to już w ogóle. Dobrze że przytuam i mam jakieś 80C,
chociaz to wcale nie jest takie idealne, bo teraz trzeba "schuść" :).

> [...]
> długie. Nawet jeśli nie leżą jakoś blisko siebie (bo te, co leżą,
> to w ogóle porażka), to wygląda to tak: u---u.

Przed weselem mojego brata poszukiwałam _gładkiego_ brązowego stanika.
Zaszłam do takiego zwykłego sklepu z tanią bilelizną. Stanik kosztował ok.
12 zł i jego jakość była wprost proporcjonalna do ceny... Nie dość, że 80
nie chciało się zapiąć (pół biedy, można doszyć haftki), to jak się juz
zapięło, to właśnie miałam wrażenie, że powinnam w miseczki włożyć te
wyciągnięte wymiona :). Wszystko wyłaziło, dziabało i kłuło, nic się nie
trzymało.

W końcu kupiłam stanik za 49zł, który leżał lepiej, ale do idealnych też nie
należał - miseczka C była jakby za duża i za mała jednocześnie. Za duża, bo
jak się normalnie siedzi, to widać jakieś puste przestrzenie, a jak się
nachylam to mam wrażenie, że trochę za dużo może ujrzeć światło dzienne...
Nie wiem, na czym polega ten fenomen. Najlepsze staniki na razie jakie
miałam to Nipplex. Całkiem nieźle się trzyma.

Gratuluję Kruszyna dobrego zakupu i zazdraszczam, bo u mnie w Olsztynie
KappAhla niet...

Maja

3. Data: 2006-12-13 21:35:57

Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sq4ty" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

. Najlepsze staniki na razie jakie
> miałam to Nipplex. Całkiem nieźle się trzyma.

Potwierdzam :) Bardzo lubie te firme - ladne wzorki i bardzo wygodne staniki
:)
Niedawno szukalam jakiejs bardotki do sukienki na ramiączkach i trafilam na
Gaię - fantastiko! Co prawda stanik najzwyklejszy ze zwyklych - czarny i
gladki (choc akurat taki najlepszy kiedy ma udawac, ze go nie ma :)) z
doklejonym silikonowym paseczkiem pod biustem i z tylu. Trzyma sie swietnie
i piersi super w nim wygladaja. Dalam 60zl, duzo za taki 'zwykly' na oko
stanik ale naprawde jest genialny do sukienek czy bluzek z odkrytymi plecami
:)

Pozdr
Ania

4. Data: 2006-12-14 06:39:00

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna wrote:

> [...]
> dwa rozmiary. Szczerze mówiąc, nie miałam odwagi go kupić. Leżał
> skurczybyk idealnie :) No dobra, tyle pochwał.

Jak sie przelewa, to byl to stanik z olejem :) Mialam takie dwa na
pierwszym roku studiow i chodzilam w kolko, najwygodniejszy push-up na
swiecie - uklada sie idealnie, a olej ogrzewa sie od ciala i jest
cieplo. Niestety, potem z B zrobilo sie D...

--
Beth Winter
Extenuation Collective <http://www.extenuation.net/>

5. Data: 2006-12-14 12:43:08

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał(a):
> to w ogóle porażka), to wygląda to tak: u---u. Dobra, szlus, bo nikt
> nie doczyta do końca :)

E, doczytałam!
UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

6. Data: 2006-12-14 13:39:48

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał(a):
> [...]
> uparcie trwałam przy Triumphie i innych podobnych cenowo. Niech nikt mi
> nie mówi, że kupienie cyckonosza na rozmiar 75B jest proste.

bo jest proste - idziesz do realnego sklepu i kupujesz.
jak masz 80F (albo, co gorsza, 70GG), klikasz w tym celu
po sklepach w UK.

co w gruncie rzeczy jest jeszcze prostsze, tylko
troche drozej wypada :)

(a w w/w Kappahlu staniki dochodza "az" do miski E, przy czym
da sie takie kupic tylko w obwodzie... 90, co definitywnie
skresla Kappahla z listy sklepow z dobrym wyborem bielizny)

-- kasica

7. Data: 2006-12-14 16:48:09

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 Dec 2006 13:43:08 +0100, Ula Kapała sącząc kawkę,
wyklepał(a)::

> E, doczytałam!

E tam, ściemniasz :)

Krusz.

8. Data: 2006-12-14 17:15:15

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 Dec 2006 14:39:48 +0100, Katarzyna Kulpa sącząc kawkę,
wyklepał(a)::

> bo jest proste - idziesz do realnego sklepu i kupujesz.
> jak masz 80F (albo, co gorsza, 70GG), klikasz w tym celu
> po sklepach w UK.

Prostość jest jak widać względna podobnie jak drogość czy taniość
;) Ja po trzech godzinach spędzonych na przymierzaniu, dopinaniu się,
sapaniu, rzucaniu rozmaitymi "zakrętami" robię się niebezpieczna i na
wszelki wypadek omijam środki komunikacji publicznej, gdzie łatwo o
konflikt :)
W sieci wyklikałam kilka staników - żaden nie pasował.
Chyba muszę się najpierw wyskakać w przymierzalni i dopiero potem
kupić coś przez sieć. Wtedy to już jednak nie warto, skoro tyle czasu
się straciło.

> (a w w/w Kappahlu staniki dochodza "az" do miski E, przy czym da sie
> takie kupic tylko w obwodzie... 90, co definitywnie skresla Kappahla z
> listy sklepow z dobrym wyborem bielizny)

Na własne oczy widziałam miseczki G, ale fakt, w obwodzie miały 90.
Mój zachwyt nadal trwa, bo to jak na razie jedyny sklep, w którym nie
było "wymion", tylko normalne miseczki. Na miły Bóg, nawet jeśli ktoś
ma tylko B, to nie oznacza, że ma dwie wąskie wypustki jak facet w
jednej reklamie chyba gumy do żucia, który robi głęboki wdech - taka
świeżość, ach, ach - i sutki mu rosną do długości świecowej kredki :)

Krusz.

9. Data: 2006-12-14 18:13:15

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał(a):

> [...]
> konflikt :)
> W sieci wyklikałam kilka staników - żaden nie pasował.

sie zwraca i wymienia dotad, az cos bedzie pasowalo ;)
plus jest taki, ze nie trzeba trzy godziny sapac, ale towar
dostaje sie nie po trzech godzinach, a np. tygodniach.

> Na własne oczy widziałam miseczki G, ale fakt, w obwodzie miały 90.

no popatrz, skoro doszli do 90G, to moze i do 80F im sie jakims
cudem udalo? jak kiedys patrzylam do ichniej tabelki rozmiarow,
to taka anomalia w niej po prostu nie istniala :)

> Mój zachwyt nadal trwa, bo to jak na razie jedyny sklep, w którym nie
> było "wymion", tylko normalne miseczki.

za dawnych czasow nabylam tam jakies baaardzo rozciagliwe DD na
wyprzedazy, zachecona cena i faktem, ze udalo mi sie w nie zmiescic.
no i summa summarum nie bylam zachwycona - biust w tym skakal,
gryzlo, tylko kolorek mialo ladny.

> [...]
> jednej reklamie chyba gumy do żucia, który robi głęboki wdech - taka
> świeżość, ach, ach - i sutki mu rosną do długości świecowej kredki :)

nie wspominaj nawet, to paskudztwo omal nie obrzydzilo mi chodzenia
do kina. na szczescie jakos przestali puszczac toto...

-- kasica

10. Data: 2006-12-18 08:29:56

Od: "Czarnulka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa"

> (a w w/w Kappahlu staniki dochodza "az" do miski E, przy czym
> da sie takie kupic tylko w obwodzie... 90, co definitywnie
> skresla Kappahla z listy sklepow z dobrym wyborem bielizny)

True. Poza tym byłam tam ostatnio z przeświadczeniem, że mam rozmiar 75C,
wyszłam z przeświadczeniem, że nie mam 75, tylko znacznie mniej, C też mogę
sobie odpuścić, bo to zdecydowanie za wielka micha. Na mnie nie produkują :(

Czarnulka z nowym stanikiem... z Jarmarku Europa, kupionym na oko i leżącym
doskonale.

Re: Jaki gabinet kosmetyki laserowej polecacie w Krakowie?
schrzaniony baleyage-reklamacja
włosy po saunie
Pomocy - oblezione ciuchy!
Pomocy!Jaki Prezent