O tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł

21. Data: 2011-01-07 16:14:13

Temat: Re: O tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł
Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Diabełson" <h...@s...org> napisał w wiadomości
news:7OGVo.1658$NG3.884@newsfe22.ams2...

> dobre rady dawać po fakcie, to każdy gupi potrafi :]

Moja rada na dziś. Czekać z zakupem domów. Nie zadłużać się na dłużej, niż
kilka lat. Nie kupować solarów jeżeli mają się zwrócić dłużej, niż po 5
latach. Nie kupować pompy ciepła, jeżeli jej wyższa do alternatywy cena
zwróci się na różnicy kosztów dłużej niż 5 lat. Podpisz intercyzę. Ocieplić
dom, ale koszt ocieplenia ma się zwrócić w mniejszych rachunkach za energię
nie dłużej niż przez 10 lat. Nie licz na ZUS i państwo. Miej zapas wody
pitnej i jedzenia na minimum tydzień. Bądź przygotowany na przetrwanie
tygodnia bez ogrzewania i prądu.

Wystarczy?
:)

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

22. Data: 2011-01-07 16:22:09

Od: KRZYZAK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 7 Jan 2011 17:14:13 +0100, Jan Werbinski napisał(a):

> Miej zapas wody
> pitnej i jedzenia na minimum tydzień. Bądź przygotowany na przetrwanie
> tygodnia bez ogrzewania i prądu.

Kupowac zlote krugerandy. To bezpieczniejsza inwestycja niz nieruchomosci.
Sa podstawy przypuszczac, ze liberalny rzad PO przed niczym sie nie cofnie

--
Premier Donald tusk ostrzega Polaków
http://www.youtube.com/watch?v=JrnhFZilEeg

23. Data: 2011-01-07 16:22:42

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-07 17:14, Jan Werbinski pisze:
> [...]
> państwo. Miej zapas wody pitnej i jedzenia na minimum tydzień. Bądź
> przygotowany na przetrwanie tygodnia bez ogrzewania i prądu.

dobry żart tynfa...znaczy tak
a tak na poważnie, to się zgadzam z tym powyżej, no może niekoniecznie z
tą wodą. Powiedz, Ty jakiś Jańcio Wodnik jesteś cy co?

--
zimo wypierdalaj, bo chcemy budować boiska!

24. Data: 2011-01-07 16:44:18

Od: Bydlę <b...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Jan Werbinski wrote:
> są jeszcze banki bezpłatne.

Banki?
Z pewnością nie.
--
Bydlę

25. Data: 2011-01-07 17:02:48

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KRZYZAK" <k...@k...pl> napisał w wiadomości

> Kupowac zlote krugerandy. To bezpieczniejsza inwestycja niz nieruchomosci.
> Sa podstawy przypuszczac, ze liberalny rzad PO przed niczym sie nie cofnie

Może one podrożeją, a może nie. Złoto już sporo podrożało i ja osobiście go
nie lubię w tej cenie.

26. Data: 2011-01-07 17:06:38

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

> dobry żart tynfa...znaczy tak
> a tak na poważnie, to się zgadzam z tym powyżej, no może niekoniecznie z
> tą wodą. Powiedz, Ty jakiś Jańcio Wodnik jesteś cy co?

Woda pitna u mnie. Parę zgrzewek gazowanej, co ją i tak kupuję w Makro (3 zł
za 6x1,5l). 80 litrów w bojlerze CW. Wino w balonach (nie woda, ale też da
się wypić).
W czym widzisz problem? Widzisz tu jakiś koszt poza 6 zł za dodatkowe dwie
zgrzewki, które i tak się zwraca dzięki robieniu większych zakupów rzadziej,
co daje oszczędność czasu i paliwa.

27. Data: 2011-01-07 17:07:13

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bydlę" <b...@b...com> napisał w wiadomości

> Banki?
> Z pewnością nie.

mBank chyba jest darmowy jeśli nie brać płatnych usług

28. Data: 2011-01-07 17:36:00

Od: Yakhub <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 7 Jan 2011 18:07:13 +0100, Jan Werbinski napisał(a):

> mBank chyba jest darmowy jeśli nie brać płatnych usług

"Autobus jest darmowy, jeśli do niego nie wsiadać".

--
Yakhub

29. Data: 2011-01-07 17:40:26

Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W Jan Werbinski napisal:
> Może one podrożeją, a może nie. Złoto już sporo podrożało i ja osobiście go
> nie lubię w tej cenie.

Polubisz. W zeszłym roku natknąłem się na oszacowanie, że po ruchac emisyjnych
FED z roku 2008 i 2009 deprecjacja dolara wyniesie ok. 70%, znaczy się: spadnie
do 1/3 wartości.

Wzrost cen złota w USD za ostatie lata wynosił (r/r):
2005 17,9%
2006 23,1%
2007 30,3%
2008 5%
2009 12%
2010 30%

I tak sobie rosnie od 11 lat, a działania Bernanke i FED-u walnie się do tego
przyczyniają.

Jacek

30. Data: 2011-01-07 18:09:22

Od: Bydlę <b...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Jan Werbinski wrote:
> Złoto już sporo podrożało i ja osobiście
> go nie lubię w tej cenie.

A nieosobiście uwielbiasz?
Jak?

--
Bydlę

akumulatorowy odkurzacz bezprzewodowy - jaki
Cheap Timberland boots wholesale www.shoestrade.biz
Cheap Nilk air max 90 91 95 97 2009 TN LTD shoes wholesale www.shoestrade.biz
Cheap Nilk air max 2010 shoes wholesale www.shoestrade.biz
Cheap Nilk air max 2011 shoes wholesale www.shoestrade.biz