Re: O wycinaniu drzew raz jeszcze

From: "K.Jacek" <k...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: O wycinaniu drzew raz jeszcze
Date: Fri, 1 Oct 2004 20:43:00 +0200

Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
news:cjk6rr$hii$1@nemesis.news.tpi.pl...

> No a ja widzę wokół siebie niestety tylko nadużywanie odstępstw od tego
> przepisu.
> Pozdrawiam, Agata

Od jakiego przepisu i jakie odstępstwa?
Czy tutaj wypowiadają się ludzie nie lubiący drzew?
Ludzie np. nie lubią zbyt wielu wielkich drzew przed blokiem.
Takich które zbyt mocno zacieniają im mieszkanie.
Ludzie z sąsiedniego bloku bardzo lubią te drzewa. Swoje mają niskie.
Gospodarne społeczeństwa wycinają i sadzą drzewa.
Mnie kiedyś Pan Urzędnik powiedział że nie da zgody na wycięcie
chorego drzewa. Że mam je leczyć. Nie powiedział tylko za co.
JA NIE POSADZĘ W ŻYCIU JUŻ ŻADNEGO DRZEWA.
Dobrze że ludzie nie wiedzą o obowiązujących przepisach.
Drzew było by jeszcze mniej.

Nie mam czasu analizować tej nowej ustawy. Ale stara miała być zaskarżona
ze względu na nierówne traktowanie osób zajmujących się działalnością
gospodarczą od tych
którzy się nią nie zajmują. Kilkanaście lat to działało. Ciekawe czy nowa
ustawa to zmieni. Chyba nie.
J.K.