O zmywarkach proszę już nie pisać ?

1. Data: 2004-01-17 18:57:23

Temat: O zmywarkach proszę już nie pisać ?
Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam prośbę do wszystkich grupowiczów, żeby nie było takich bezsensownych
wątków jak "Zmywarka - do całego wątku" - przenieście się na jakąś inną
grupę w stylu pl.cośtam pieprzenie bez sensu
Ludzie chcący kupić zmywarkę z takiego wątku nic się nie dowiedzą.
pozdrawiam
pawelWN
(przeciwny zaśmiecaniu grupy idiotycznymi dyskusjami)

1. Data: 2004-01-17 19:23:45

Temat: Re: O zmywarkach proszę już nie pisać ?
Od: " zayebisty" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

pawelWN <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> pozdrawiam
> pawelWN
> (przeciwny zaśmiecaniu grupy idiotycznymi dyskusjami)

No własnie. Jaka poleciłbys zmywarke?. Waską, czy szeroką?
Mam 7-mio osobową rodzinę i nie mogę się zdecydować.
Obiady spożywamy wylacznie w domu.

1. Data: 2004-01-17 19:39:15

Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No własnie. Jaka poleciłbys zmywarke?. Waską, czy szeroką?
> Mam 7-mio osobową rodzinę i nie mogę się zdecydować.
> Obiady spożywamy wylacznie w domu.

Witam,
Szczerze ???
Powiem tak, długo myślałem, oglądałem oferty i kupiłem wreszcie Boscha do
zabudowy (całkowitej) SGV 46A13.
60cm, wg mnie musi być.
Nie wiem jak inne firmy ale powiem tak: mój Bosch (ten model) jest OK.

A dla wszystkich niezdecydowanych krótko powiem tak: KUPUJCIE. Warto,
naprawdę.
pozdrawiam
pawelWN

1. Data: 2004-01-17 20:36:10

Od: "Milimetr" <m...@a...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

pawelWN wrote:
> [...]

to gdzies ty bywał pod namiotem że jest was siedmioro?

--
<M>
----------------------------------

1. Data: 2004-01-18 09:37:32

Od: "523" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niektórzy uwierzyli w politykę prorodzinną.

1. Data: 2004-01-18 17:17:34

Od: antekant <A...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

zayebisty wrote:

> No własnie. Jaka poleciłbys zmywarke?. Waską, czy szeroką?
> Mam 7-mio osobową rodzinę i nie mogę się zdecydować.
> Obiady spożywamy wylacznie w domu.

kup se zajebista

1. Data: 2004-01-19 10:17:04

Od: "jan" <m...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla mnie osobiscie temat "zmywarki" bardzo sie przydal
bo mam nareszcie pojecie jak taki (drogi zreszta) sprzet
dziala i jaka zmywarke kupic aby niepotrzebnie nie
stracic pieniedzy na bubel. Mysle ze duzo wiecej
osob skorzystalo z tych porad. Bo u mnie w rodzinie
nikt jeszcze takiego cuda nie ma.
ps: Chociaz mam watpliwosci czy to jest oszczednosc
na wodzie.

1. Data: 2004-01-19 11:13:18

Od: "dj" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jan" <m...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dziala i jaka zmywarke kupic aby niepotrzebnie nie
> stracic pieniedzy na bubel.

> ps: Chociaz mam watpliwosci czy to jest oszczednosc
na pewno jest, ale raczej nie wynagrodzi ci kosztów zakupu, aczkolwiek
ułatwi życie i to głównie sie liczy.

DJ

1. Data: 2004-01-19 11:20:41

Od: Dominika Widawska <d...@m...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

dj wrote:
> na pewno jest, ale raczej nie wynagrodzi ci kosztów zakupu, aczkolwiek
> ułatwi życie i to głównie sie liczy.

Czasem oszczedzanie wody ma jeszcze inne znaczenie: gdy trzeba
rozwaznie uzywac szamba badz dbac o poziom wody w studni.
Najbardziej hulaszcze zmywanie to 18 litrow na cykl, IMO
przyjarana patelnia w myciu recznym przekracza ten prog.

Dominika

1. Data: 2004-01-19 12:26:59

Od: "R K" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki Waszym opiniom i rozważaniom postanowiliśmy kupić takie ustrojstwo
jakim jest zmywarka. Padło na model firmy bosch SGS 56A52 wolnostojąca.
Klasa AAA, wymiennik ciepła Aqua Sensor, kosz rackmatic, 14l/wody 37db,
1,05kwH. Skusiłam się zamówić teraz przez internet w sklepie www.e-rtv.pl,
sama jestem ciekawa jak będzie z dostawą bo nigdy przez internet nie
zamawiałam. wcześnie produkt w sobotę pooglądaliśmy w sklepie Media - a cena
2700,00 a Avans 2350,00 w internecie urwaliśmy jeszce 100pln z dostawą do
domu. Sklep e-rtv z opowieści na różnych grupach cieszy się solidnością - po
przeczytaniu regulaminu myślimy z mężem, że nie będzie problemów !
Jak będe żałować to się wyżalę i o zmywarkach ku przestrodze będzie jeszcze
nie raz !!!!

pralka Diana P-565E - problem
Schody inaczej
Ile kosztuje?